Ikzelf wil dus in geen geval iets bestellen van zo'n site en mijn vriend vind mijn reactie overdreven
Ligt dit aan mij of denken er meer zo over
Moderator: moderatorteam

ik koop gewoon bij een site waar ze prikbanden, blafbanden of TT's verkopen. Dus ja ik vind je reactie wel overtrokken.Sarah5 schreef:Even een vraag hoor. Zouden jullie spullen kopen bij een dierenwinkel die bijvoorbeeld anti-blafbanden verkoopt?
Ikzelf wil dus in geen geval iets bestellen van zo'n site en mijn vriend vind mijn reactie overdreven![]()
Ligt dit aan mij of denken er meer zo over

Dit dus.massam schreef:ik hoef de wereld niet te verbeteren dus koop daar wel gewoon. mijn grens ligt bij puppyverkoop. maar dat hebben we hier in de buurt nergens gelukkig.

Zo denk ik er ook over.massam schreef:ik hoef de wereld niet te verbeteren dus koop daar wel gewoon. mijn grens ligt bij puppyverkoop. maar dat hebben we hier in de buurt nergens gelukkig.

massam schreef:ik hoef de wereld niet te verbeteren dus koop daar wel gewoon. mijn grens ligt bij puppyverkoop. maar dat hebben we hier in de buurt nergens gelukkig.
Dank je weljacq1970 schreef:Als dat jouw reden is om daar niet tekopen dan is dat jouw goed recht... je hoeft niet mee telopen met een meute die dat wel doet, het is jouw grens dus gewoon lekker niet doen.

Maar had jij geen morele problemen dat ze ook leuke vrolijke lieve gekleurde halsbandjes verkochten.??Inge schreef:Ik heb mijn blafbanden online gekocht dus ja... ik koop bij zo´n winkel

Nee hoorbouvierpoedel schreef:Maar had jij geen morele problemen dat ze ook leuke vrolijke lieve gekleurde halsbandjes verkochten.??Inge schreef:Ik heb mijn blafbanden online gekocht dus ja... ik koop bij zo´n winkel![]()

En wij ook. Net als een TT en een prikkeband. Niets op tegen. Als je niets meer wilt kopen bij een winkel die toevallig een blafband verkoopt kun je in deze wereld/maatschappij niets meer kopen in een winkel. Er is altijd wel iets wat je tegen de borst kan stuiten.Inge schreef:Ik heb mijn blafbanden online gekocht dus ja... ik koop bij zo´n winkel
Mee eens.bouvierpoedel schreef:Als je daar op gaat letten dan kun je echt nergens meer wat kopen.
Commercie is 1 grote uitbuiterij geworden.