Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Foto's Patty - Deel 1 2011
Moderator: moderatorteam
Foto's Patty - Deel 1 2011
Foto's zijn weggehaald.
Laatst gewijzigd door PattyB op 23 aug 2011 16:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Foto's Patty - Deel 1
Oh wow, die van Liekes doggy is mooi!!!!!! (niet Kyra maar........)
RIP Cena

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
SannePP schreef:Oh wow, die van Liekes doggy is mooi!!!!!! (niet Kyra maar........)
Wel Kyra

En zien jullie wat een mooi gebitje de dame nu heeft (al heeft de gebitsbehandeling haar bijna het leven gekost

- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Wel Kyra
Ik zag zo weinig grijs haar, dat ik dacht dat het je andere knuffel was!

Ik zag zo weinig grijs haar, dat ik dacht dat het je andere knuffel was!

RIP Cena

Ja, die kleuren zijn mooi zo. Vond ik ook! 

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Wauw, die van Kyra is heel mooi
En jaag het bezoek maar op tijd de deur uit, ben benieuwd naar de rest

En jaag het bezoek maar op tijd de deur uit, ben benieuwd naar de rest

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
waauw die laatste foto 

Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
- fresku
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
- fresku
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ahhh, die 2 van Dumas zijn ook leuk!
Ik ben erg benieuwd naar de rest patty
Ik ben erg benieuwd naar de rest patty

Bezoek is er nog niet. Dus nog ff verder kijken.
Ik vond Nilo ook zo grappig. Die rolde gewoon over zijn frisbee heen bijna.
Nog 2 van de workshop Behendigheid: Lars & Kyra
op verzoek

Ik vond Nilo ook zo grappig. Die rolde gewoon over zijn frisbee heen bijna.

Nog 2 van de workshop Behendigheid: Lars & Kyra
op verzoek

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Leuk!! Ik heb ook nog een leuke foto van Lars en Kyra, al denk ik niet dat Lars het me in dank afneemt als ik die hier plaats

Gewoon doen 

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Mooi Patty!! Ik ben ook benieuwd naar deel 2 t/m 9!

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Veronique & Kyra schreef:Leuk!! Ik heb ook nog een leuke foto van Lars en Kyra, al denk ik niet dat Lars het me in dank afneemt als ik die hier plaats![]()

RIP Cena

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Mooie foto's Patty!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Contacteer:
Ik ookYvetteJ schreef:Mooi Patty!! Ik ben ook benieuwd naar deel 2 t/m 9!![]()

Kijk Bootje gaaaaaaaan

- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
- janine
- Zeer actief
Ik vind de foto van Bo helemaal geweldig !!laura86 schreef:Ik ookYvetteJ schreef:Mooi Patty!! Ik ben ook benieuwd naar deel 2 t/m 9!![]()
![]()
Kijk Bootje gaaaaaaaan

Ik ook! Ik vind z'n enthousiasme daar zo leuk!janine schreef:Ik vind de foto van Bo helemaal geweldig !!

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik vind het mooie fotos, maar snap niet zo dat ze op een site worden geupload waar we moeten betalen?
De doedag is een gezellige dag met veelal mensen die elkaar goed kennen of willen leren kennen. Dan vind ik dit persoonlijk iets te commercieel.
Mijn hond word gefotografeerd. Heel leuk hoor, maar vervolgens vraagt iemand anders geld voor fotos van mijn hond?
De doedag is een gezellige dag met veelal mensen die elkaar goed kennen of willen leren kennen. Dan vind ik dit persoonlijk iets te commercieel.

Mijn hond word gefotografeerd. Heel leuk hoor, maar vervolgens vraagt iemand anders geld voor fotos van mijn hond?
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Kijk even op welk formaat je ze dan kooptMaeve schreef:Ik vind het mooie fotos, maar snap niet zo dat ze op een site worden geupload waar we moeten betalen?

Ik verklein mijn foto's naar 600x400 ofzo en upload ze dan. Dan mag iedereen ze pikken, maar daar kun je vrij weinig mee. iig niet groot afdrukken

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dat is wel gek. Moet je daar geen toestemming voor geven?
Mijn honden worden ook wel gefotografeerd en die foto's worden dan commercieel gebruikt, maar dat is met toestemming van mijzelf, en ik krijg, als eigenaar van de modellen, altijd de foto's gratis.
Mijn honden worden ook wel gefotografeerd en die foto's worden dan commercieel gebruikt, maar dat is met toestemming van mijzelf, en ik krijg, als eigenaar van de modellen, altijd de foto's gratis.
- Machie
- Zeer actief
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Nouja, ik ben het wel met Manon eens hoor. Jij upload ze nog op redelijk formaat, die van Patty zijn alleen op postzegel formaat zonder reclame. En als je een willekeurig forumlid vraagt of hij/zij het origineel wil sturen omdat je het wilt laten afdrukken dan denk ik dat iedereen dat zal doen, zonder daar 1.50 voor te vragen dus. Sterker nog, ik denk dat de meesten vereerd zijn dat je hun foto wilt laten afdrukken.Machie schreef:Kijk even op welk formaat je ze dan kooptMaeve schreef:Ik vind het mooie fotos, maar snap niet zo dat ze op een site worden geupload waar we moeten betalen?
Ik verklein mijn foto's naar 600x400 ofzo en upload ze dan. Dan mag iedereen ze pikken, maar daar kun je vrij weinig mee. iig niet groot afdrukken

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dat kan ik zo gauw niet vinden en het is niet echt mijn afdeling, maar ik weet wel dat het nogal not done is om foto's op een evenement te maken en die te koop aan te bieden zonder dat je dat van te voren aangeeft.Machie schreef:Op dieren zitten geen portretrechten dacht ik...
Ik maak ook wel eens gebruik van fotografen en hun materiaal en dan kan een "betaling" zijn dat de foto's later voor de deelnemers te koop zijn, maar dat moet je dan wel vooraf melden.
Dat is in elk geval gebruikelijk.
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Er zit geen portretrecht op dieren. Feit blijft dat het enigszins raar is om als enige van de 100 mensen die foto's maken op zo'n forumdag daar geld voor te gaan vragen. Als ze in opdracht iets, of de hele dag gefotografeerd had en dus (bijna) iedereen/alle honden op de foto staan vind ik het nog iets anders. Maar de selectie is zo beperkt, er zijn iets van 40 foto's?Marjoleine schreef:Dat kan ik zo gauw niet vinden en het is niet echt mijn afdeling, maar ik weet wel dat het nogal not done is om foto's op een evenement te maken en die te koop aan te bieden zonder dat je dat van te voren aangeeft.Machie schreef:Op dieren zitten geen portretrechten dacht ik...
Ik maak ook wel eens gebruik van fotografen en hun materiaal en dan kan een "betaling" zijn dat de foto's later voor de deelnemers te koop zijn, maar dat moet je dan wel vooraf melden.
Dat is in elk geval gebruikelijk.
Of het mag, ja tuurlijk, niemand verbied het, maar een tikkeltje apart is het wel in mijn ogen

- Machie
- Zeer actief
Ik zou het ook niet op deze manier doen maar dat is ieders eigen keuze.
Maar ik zou me wel kunnen voorstellen dat als je veel vraag naar je foto's krijgt dat je op een gegeven moment zegt, prima allemaal. Voor 1.50 euro krijg je de foto van me op groot formaat.
Maar patty had er misschien wel goed aan gedaan om alle foto's gewoon in een topic te plaatsen en dan op een 600x400 ofzo en dan zeggen, wil ze op groot formaat dan kan je ze via de onderstaande link voor 1.50 euro ofzo kopen
Maar ik zou me wel kunnen voorstellen dat als je veel vraag naar je foto's krijgt dat je op een gegeven moment zegt, prima allemaal. Voor 1.50 euro krijg je de foto van me op groot formaat.
Maar patty had er misschien wel goed aan gedaan om alle foto's gewoon in een topic te plaatsen en dan op een 600x400 ofzo en dan zeggen, wil ze op groot formaat dan kan je ze via de onderstaande link voor 1.50 euro ofzo kopen

Voor het originele bestand is het 1,50. Je hoeft het toch niet te kopen.
Genoeg foto's door anderen gemaakt, die er niets voor vragen. Prima, dan vraag je die toch. Als je 1,50 voor een originele foto te veel vindt.
Je kan de foto dan zelf op 1,5 bij 1 meter afdrukken als je zou willen.
Ik heb ondertussen in de afgelopen jaren al zoveel foto's zo weggegeven en dat doe ik gewoon niet meer. Ik trek alles gelijk en niet de een wel en ander niet.

Genoeg foto's door anderen gemaakt, die er niets voor vragen. Prima, dan vraag je die toch. Als je 1,50 voor een originele foto te veel vindt.

Je kan de foto dan zelf op 1,5 bij 1 meter afdrukken als je zou willen.

Ik heb ondertussen in de afgelopen jaren al zoveel foto's zo weggegeven en dat doe ik gewoon niet meer. Ik trek alles gelijk en niet de een wel en ander niet.
- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja maar ben ik dan zo raar dat ik nooit fotos laat afdrukken? Ja, een canvas van Nora hangt hier in de kamer. Verder heb ik de fotos gewoon op de PC, niet op ware grootte dus en dan vind ik het wat apart om 1,50 te betalen terwijl de rest van de fotos die dag gewoon gratis gemaakt worden.Machie schreef:Kijk even op welk formaat je ze dan kooptMaeve schreef:Ik vind het mooie fotos, maar snap niet zo dat ze op een site worden geupload waar we moeten betalen?
Voor een gewone wandeling doe ik het ook zo hoor.
Niemand die daar raar over doet, terwijl ik dat zelf wel stom vond.
Ik ga je echt niet het originele bestand sturen van Nilo, waar Sjaak ook al om vroeg, want dat vind ik niet eerlijk tegenover anderen. 1,50 is toch geen onoverkomelijk bedrag en als je de foto niet wil kopen voor 1,50, doe je het toch niet. Maakt mij niet uit.
Ik ga je echt niet het originele bestand sturen van Nilo, waar Sjaak ook al om vroeg, want dat vind ik niet eerlijk tegenover anderen. 1,50 is toch geen onoverkomelijk bedrag en als je de foto niet wil kopen voor 1,50, doe je het toch niet. Maakt mij niet uit.

- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vraag je ook niet om het originele bestand te sturen, laat dat even duidelijk zijnPattyB schreef:Voor een gewone wandeling doe ik het ook zo hoor.

1,50 is absoluut niet onoverkomelijk, maar ik vind het idee wat raar. De doedag is een vrij informeel evenement, met veelal bekenden. Ik zou bekenden daar niet voor laten betalen, tenzij ze zelf vragen voor een fotoshoot maar dat is hier ook niet het geval. Maar goed, bij wandelingen had ik ook geen geld gevraagd denk ik, al maak ik de mooiste fotos van de wereld. Bij een show of wedstrijd vind ik dat weer anders, dan heb je met onbekenden te maken.