Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
veel anderen hebben voornamelijk losse honden op de foto staan. technisch supermooi, maar jouw foto's geven een veel vollediger beest van de dag en de locatie!
veel anderen hebben voornamelijk losse honden op de foto staan. technisch supermooi, maar jouw foto's geven een veel vollediger beest van de dag en de locatie!
Precies
* * * People say that money cannot buy you happiness.............. but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
Mijn moeder zit nu achter de pc: 'kijk, dit zijn nou foto's die ik wil zien! Krijg ik een goed idee van de dag!'
Dus bij deze complimenten, haha!
hele leuke foto's hoor.
die kop als de trimster die staart van die golden knipt.
en die halsband bij die corgi over die kop.
een leuke impressie van die dag.
Leuke foto's en voor mij geld hetzelfde als voor de rest, jouw foto's geven een mooi totaalplaatje!
krullie schreef:hele leuke foto's hoor.
krullie schreef:hele leuke foto's hoor.
Shima schreef:
Zou die trimster nog levend thuis gekomen zijn?
Rosita d'r verrekte makkelijke manier van golden staarten knippen. Ik was bang dat het niet goed ging komen en ik praatte er ook nog bij
Maar ik heb dus ook nog wat geleerd die dag
Mijn moeder zit nu achter de pc: 'kijk, dit zijn nou foto's die ik wil zien! Krijg ik een goed idee van de dag!'
Dus bij deze complimenten, haha!
nou, precies
die mensen met die grote cameratoeters maken vooral close ups en croppen alles ook nog eens een keer.
nu krijg ik pas een goed beeld van hoe het eraan toeging: erg leuke foto's en mooi ook trouwens
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
tekkel schreef:
die mensen met die grote cameratoeters maken vooral close ups en croppen alles ook nog eens een keer.
nu krijg ik pas een goed beeld van hoe het eraan toeging: erg leuke foto's en mooi ook trouwens
daarnaast is het gebruiken van zo'n toeter louter een garantie tot het verkrijgen van technisch zeer goede foto's, wat dan tot ultiem doel gesteld wordt waarbij compositie, verhaal en inhoud volslagen overgeslagen wordt.
tekkel schreef:
daarnaast is het gebruiken van zo'n toeter louter een garantie tot het verkrijgen van technisch zeer goede foto's, wat dan tot ultiem doel gesteld wordt waarbij compositie, verhaal en inhoud volslagen overgeslagen wordt.