Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwsgierig vraagje

Moderator: moderatorteam

Syllvero

Nieuwsgierig vraagje

Ongelezen bericht door Syllvero »

Ik vroeg me af hoe ze bij een FHN behendigheid wedstrijd, de startvolgorde bepalen.

Is dat op volgorde van aanmelding/ betaling?
Of wordt dat door loting gedaan?

Ik ben 1X als één van de eersten begonnen en daarna zat ik eigenlijk altijd bij het laatste gedeelte.
We hebben tot nu toe vier wedstrijden gelopen.
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Re: Nieuwsgierig vraagje

Ongelezen bericht door SuusBG »

poeh goeie vraag. Zou het niet weten. Denk dat het willekeurig is?
Ik schrijf me over het algemeen snel in, en ben meestal als 9e ofzo. dus niet super vroeg. Zaterdag is de wedstrijd dat ik het vroegste moet, als 5e. alle andere wedstrijden startte ik altijd later.
Syllvero

SuusBG schreef:poeh goeie vraag. Zou het niet weten. Denk dat het willekeurig is?
Ik schrijf me over het algemeen snel in, en ben meestal als 9e ofzo. dus niet super vroeg. Zaterdag is de wedstrijd dat ik het vroegste moet, als 5e. alle andere wedstrijden startte ik altijd later.
Ik denk zelf ook willekeurig.
Misschien dat ze het door een computer laten doen, dat die de nummers willekeurig per klasse gaat loten.

Ik heb veel zin in zaterdag, hopen dat het weer wel mee gaat werken.

Tot zaterdag, ik kom je vast wel tegen :D
SuusBG
Zeer actief

Beike06 schreef:
SuusBG schreef:poeh goeie vraag. Zou het niet weten. Denk dat het willekeurig is?
Ik denk zelf ook willekeurig.
Misschien dat ze het door een computer laten doen, dat die de nummers willekeurig per klasse gaat loten.

Ik heb veel zin in zaterdag, hopen dat het weer wel mee gaat werken.

Tot zaterdag, ik kom je vast wel tegen :D
Ik heb ook super veel zin in zaterdag. Het schijnt de hele dag te regenen (als ik zo op internet kijk), maarja dat overleven we wel ;-) Zolang het niet gaat onweren of enorm warm/benauwd is vind ik het prima.
Syllvero

SuusBG schreef:
Ik heb ook super veel zin in zaterdag. Het schijnt de hele dag te regenen (als ik zo op internet kijk), maarja dat overleven we wel ;-) Zolang het niet gaat onweren of enorm warm/benauwd is vind ik het prima.
Oh, jee... als het maar niet zo erg wordt als het toen in Nieuwolda was.
Daar regende het echt de hele tijd.

Afbeelding
Beike in actie in Nieuwolda, tijdens de regen.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Bij de benefietwedstrijd in Almere was het ook van 's ochtends tot 's avonds één en al regen. Alle lopers, honden én vrijwilligers die tussendoor niet konden schuilen in hun tentje maar gewoon de hele tijd in de ring stonden hebben het overleefd daar, dus dat zal dit weekend ook wel gaan lukken met iedereen. :wink:
Syllvero

LongFields schreef:Bij de benefietwedstrijd in Almere was het ook van 's ochtends tot 's avonds één en al regen. Alle lopers, honden én vrijwilligers die tussendoor niet konden schuilen in hun tentje maar gewoon de hele tijd in de ring stonden hebben het overleefd daar, dus dat zal dit weekend ook wel gaan lukken met iedereen. :wink:

Gelukkig konden we wel in de tent enz., maar als je moet wachten tot je mag lopen en tijdens de briefing etc...
En ik was zo stom om geen extra kleren mee te nemen, dus heb bijna de hele dag in een nat pak rond gelopen :mrgreen:
Gelukkig kon ik een poncho en een warme jas lenen van clubgenoten :ok:

We zullen zien wat het gaat worden :E:
Marlon
Actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herder, Chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlon »

Ik schrijf me altijd heel laat in, maar het is niet zo dat ik dan ook als een van de laatste uit mijn groep moet. Meestal ergens halverwege. Deze keer heb ik wel vroeg ingeschreven en loop ik ook vroeg.

En ik heb ook zin in zaterdag! Op mijn eigen club. :D
Afbeelding
Syllvero

Marlon schreef:Ik schrijf me altijd heel laat in, maar het is niet zo dat ik dan ook als een van de laatste uit mijn groep moet. Meestal ergens halverwege. Deze keer heb ik wel vroeg ingeschreven en loop ik ook vroeg.

En ik heb ook zin in zaterdag! Op mijn eigen club. :D
Misschien kom ik je wel tegen :D
Ik zal je wel herkennen als ik je zie lopen, met de Chihuahua.
Loop je met beide honden?
Marlon
Actief
Contacteer:

Ja met 2 honden inderdaad!
De chihuahua is wel een herkeningspuntje haha :D
Afbeelding
Syllvero

Marlon schreef:Ja met 2 honden inderdaad!
De chihuahua is wel een herkeningspuntje haha :D
Zo herkende ik je de vorige keer ook :wink:

Misschien dat ik je zaterdag tegenkom, in elk geval veel succes :D
Marlon
Actief
Contacteer:

Jij ook!!
Afbeelding
Syllvero

Marlon schreef:Jij ook!!
Dankjewel :ok:
SuusBG
Zeer actief

LongFields schreef:Bij de benefietwedstrijd in Almere was het ook van 's ochtends tot 's avonds één en al regen. Alle lopers, honden én vrijwilligers die tussendoor niet konden schuilen in hun tentje maar gewoon de hele tijd in de ring stonden hebben het overleefd daar, dus dat zal dit weekend ook wel gaan lukken met iedereen. :wink:
Klopt helemaal!:-) En dat hebben Ginger en ik prima overleefd, was zeer tevreden hoe ze het deed (had verwacht dat ze door de regen absoluut geen zin had om te lopen, maar ze deed het toch mooi wel :D). Gewoon regenpak mee en wat droge kleren dan gaat het helemaal lukken ;)
Robian
Actief

Ongelezen bericht door Robian »

Ik heb het wel eens getest of het nu verschil maakte of ik nu vroeg of heel laat in schrijf.
Maar op de één of andere manier moet ik altijd bij de eerste 5 starten.
Ook aankomende zaterdag is het weer raak, ik moet als derde starten, dit ondanks dat ik heel laat heb ingeschreven.
Groetjes, Sylvia
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Wie maakt de startlijsten, ik heb het idee dat elke organiserende hondenschool dat zelf doet en niet een vast team van fhn ofzo. Dus of er moet een protocol zijn hoe een startlijst te maken, of anders verschilt het per keer gewoon omdat het daar iemand anders is gemaakt?
Afbeelding
Syllvero

gyanty schreef:Wie maakt de startlijsten, ik heb het idee dat elke organiserende hondenschool dat zelf doet en niet een vast team van fhn ofzo. Dus of er moet een protocol zijn hoe een startlijst te maken, of anders verschilt het per keer gewoon omdat het daar iemand anders is gemaakt?
Ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat de FHN dat zelf deed.
Ik begrijp dat dat dus misschien niet zo is.

Ben benieuwd hoe ze het doen.
En anders kan ik altijd nog zelf gaan vragen binnen onze club, of anders op de FHN wedstrijd zelf.
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

Ze kijken wel of er mensen zijn die met meerdere honden in 1 klasse lopen zodat ze die uit elkaar halen. Eentje in het begin en eentje aan het einde. Maar als je met nog een hond direct in de klasse daarna loopt kijken ze al niet meer na. Dat kan natuurlijk ook niet, want er zijn zoveel mensen met meer dan 1 hond dan worden ze gek :W:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Beike06 schreef:
gyanty schreef:Wie maakt de startlijsten, ik heb het idee dat elke organiserende hondenschool dat zelf doet en niet een vast team van fhn ofzo. Dus of er moet een protocol zijn hoe een startlijst te maken, of anders verschilt het per keer gewoon omdat het daar iemand anders is gemaakt?
Ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat de FHN dat zelf deed.
Ik begrijp dat dat dus misschien niet zo is.

Ben benieuwd hoe ze het doen.
En anders kan ik altijd nog zelf gaan vragen binnen onze club, of anders op de FHN wedstrijd zelf.
Sprak met iemand op de doe-dag volgens mij, waaruit ik opmaakte dat iemand van de organiserende club van een wedstrijd nu zo druk bezig was met de planning van alle deelnemers...... Ik had er eerder nooit zo over nagedacht :19: Maar vraag Peter maar, die weet het wel. We hebben vroeger zelf ook wel wedstrijden bij Cunos gehad natuurlijk....
Afbeelding
Syllvero

gyanty schreef:
Sprak met iemand op de doe-dag volgens mij, waaruit ik opmaakte dat iemand van de organiserende club van een wedstrijd nu zo druk bezig was met de planning van alle deelnemers...... Ik had er eerder nooit zo over nagedacht :19: Maar vraag Peter maar, die weet het wel. We hebben vroeger zelf ook wel wedstrijden bij Cunos gehad natuurlijk....
Zal ik doen :D
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”