Maarre Bob is een hele meneer en Billy een mini hele meneer (Billy is 8 maanden)

Geen idee of het wat uitmaakt hoor, ze zijn beiden niet onder de indruk van grote honden omdat ze van jongsafaan Oos gewend zijn

Moderator: moderatorteam
Ik heb makkelijke honden ze kunnen meestal met alles en iedereen overwegMelanie 74 schreef:Ja natuurlijkElmo schreef:Wat gezellig! ik wil ook graag meeloppen met mijn meiden![]()
Ik schrijf je erbij.
Melanie 74 schreef:Oh, heerlijk volgens mij wordt dit de "ongelikte beren en beerinen wandeling" van het forum.
Tja.... het is dan ook geen dogElmo schreef:Ik ben dat spook al 2 jaar aan het leren dat ze zich keurig moet gedragen maar dat kwartje valt nog niet echt![]()
En dat moet ze regelmatig bewijzenBranka schreef:Tja.... het is dan ook geen dogElmo schreef:Ik ben dat spook al 2 jaar aan het leren dat ze zich keurig moet gedragen maar dat kwartje valt nog niet echt![]()
En wat is druk??Branka schreef:Maar krijg meer en meer zin om zonder hond ook maar mee te wandelen. Enige wat mij tegenhoudt is dat ik het dat weekend al zo enorm druk heb
Melanie 74 schreef:Oh, heerlijk volgens mij wordt dit de "ongelikte beren en beerinen wandeling" van het forum.
*gilll* ik zie een fout staanMelanie 74 schreef:(mocht er wat fouts tussen staan geef dan even een gil)
Melanie met Wanda & Dolina (twee dames)
Jovka met Lobbes (een heer)
Reny met Bob & Billy (twee heren)
S@nne met Raika & Nygel (dame en heer)
Hovawart met hond
sbientje met hond (?)
Branke zonder hond (?)
Sita (Yvette) met Sita, Taro & Rowan
Elmo met Ostara & Sanka
Ja, is prima. Hoe laat kan ik je verwachten? En je riem en halsband ligt nog in de auto.Jeannettebo schreef:Ik kom ook maar zonder hond.melanie, is het goed als ik eerst naar jou rij, dan kom ik rechtstreeks uit mijn werk
Daar is een beetje afhankelijk van hoe laat ik welkom ben, enen ik moet weg gewend weten van daan halen en ik weet niet hoe het met de files zit.Melanie 74 schreef:Ja, is prima. Hoe laat kan ik je verwachten? En je riem en halsband ligt nog in de auto.Jeannettebo schreef:Ik kom ook maar zonder hond.melanie, is het goed als ik eerst naar jou rij, dan kom ik rechtstreeks uit mijn werk
En even een opmerking over de wegwerkzaamheden bij Schoorldam.
Er is een nieuwe weg, afslag Schoorl, warmenhuizen, Groet staat erop.
Richting Schoorl aanhouden, en Jeannette, voor jou ri Warmenhuizenhuizen aanhouden. Je moet eerst ri Schoorl en op de rotonde weer terug!
Het is erg verwarrend allemaal.
Ook is de A9 vanaf Uitgeest een grote bouwput!
Ik heb er zin in!
Jammer dat je niet komt Branka maar begrijpelijk.
Als we het ook nog droog houden moet het een leuke wandeling worden
Alle regen die nu valt, kan straks niet meer vallen. Hopelijk is het straks inderdaad wat droger en onweert het niet.S@nne schreef:Als het giet van de lucht en onweert kom ik niet hoor... een paar spetters is niet erg, maar zoals het nu hier in Heiloo is, daar kan zelfs een regenpak niet tegenop![]()
Maar duimen dat het weer in Hargen vanavond opknapt