Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die naar aanleiding van de workshops een nieuwe cursus gaan volgen met hun hond(en).
Ik ben nog aan het uitzoeken of het haalbaar is, maar als het zou lukken zou ik graag treibball en/of frisbee gaan doen met Joris. Eerst eens kijken of treibbal ergens in de buurt kan, want dat vond hij echt zo leuk! Ben er alleen bang voor dat het niet haalbaar is (ivm reistijden etc.) We hebben in ieder geval een eigen bal gekocht en 2 frisbees, dus zelf trainen gaan we zeker doen!
We hadden ons al opgegeven voor treibbal en starten a.s woensdag, maar moet wel zeggen dat als ik dat nog niet gedaan had ik beslist was gaan zoeken naar een groep. Nina vond het fantastisch Gelukkig zit hier relatief in de buurt wel iets
Verder niet. Obedience doen we al en combisport vond ik erg leuk maar hondlief Karlijn niet zo (bovendien heeft ze geen denderende heupen en is Nina de hond met kniebrace dus je kunt je voorstellen dat het voor haar ook niet zo'n slim idee zou zijn en mijn andere 2 honden zijn echt te klein). Hoewel Karlijn redelijk snel over het parcours ging maar dat was steeds richting de tent. Als ik dan terugliep voor de volgende beurt kreeg ik haar zowat niet mee dus helaas.....
Neem eens contact op met Thijs (google op hondenschool Ede). Hij heeft een PWD van mij waarmee hij vrij hoog in de sport loopt. Misschien heeft hij in Ede wel een groepje.
veertje schreef:Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die naar aanleiding van de workshops een nieuwe cursus gaan volgen met hun hond(en).
Ik ben nog aan het uitzoeken of het haalbaar is, maar als het zou lukken zou ik graag treibball en/of frisbee gaan doen met Joris. Eerst eens kijken of treibbal ergens in de buurt kan, want dat vond hij echt zo leuk! Ben er alleen bang voor dat het niet haalbaar is (ivm reistijden etc.) We hebben in ieder geval een eigen bal gekocht en 2 frisbees, dus zelf trainen gaan we zeker doen!
Ik zou best behendigheid willen doen met Jules, want die vond het geweldig. Alleen bij de meeste hier in de buurt moet je dan eerst gehoorzaamheid hebben gedaan. En dat vind Jules dus geen ene flikker aan.
@ Inge: is daarvoor niet iets te overleggen dan? Onze club wil dat ook graag, maar met Sora ben ik begonnen zonder voorafgaande gehoorzaamheidscursus.
Heb niet eens puppycursus met hem gedaan. Maar hij luistert prima (ok, 99% van de tijd in elk geval wel )
Ja, ik wel! James vond de frisbee workshop zó leuk dat ik gevraagd heb of er nog een plekje vrij is in de frisbeegroep. Hopelijk wel, ik hoor dat dit weekend als het goed is, maar het lijkt me leuk! Als ik goed gooi (laag en vlak) dan moet het met James ook prima kunnen.
Rosita Compagner schreef:Neem eens contact op met Thijs (google op hondenschool Ede). Hij heeft een PWD van mij waarmee hij vrij hoog in de sport loopt. Misschien heeft hij in Ede wel een groepje.
veertje schreef:Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die naar aanleiding van de workshops een nieuwe cursus gaan volgen met hun hond(en).
Ja ik hoorde al dat er in Ede een cursus gegeven wordt. Enige nadeel is dat Joris bij mijn ouders zit (Zuid-Limburg dus) en ik iets moet hebben dat daar gegeven wordt en dan het liefste op vrijdagavond/het weekend.
Linx schreef:@ Inge: is daarvoor niet iets te overleggen dan? Onze club wil dat ook graag, maar met Sora ben ik begonnen zonder voorafgaande gehoorzaamheidscursus.
Heb niet eens puppycursus met hem gedaan. Maar hij luistert prima (ok, 99% van de tijd in elk geval wel )
Haha ja Jules kan wel blijf en dat is het dan ook. Heb al een mail gestuurd naar eentje die een uurtje reizen is met ov. Ook gelijk voor Diaz, puppy behendigheid Misschien dat ik met Jules eerst de snuffelcursus ga doen, kijken of ze andere dingen ook leuk vind.
Nora had ik enorm plezier gedaan met speuren..Maar na de doedag heb ik gezien dat ik Jeppe ook wel plezier zou doen met speuren..
Ze is in haar totale doen en laten wel wat zelfstandiger geworden..Dus als we klaar zijn met GG gaan we misschien wel over op speuren..