En in zulke gevallen hecht ik meestal ook niet veel waarde aan de rest van het verhaal, zonder aanvullende informatie uit een minder sensatiebeluste hoek tenminste.
Moderator: moderatorteam
Hehe, ben ik toch niet de enige die dit denktnana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.
En de anderen ook het is wel een keer genoeg geweest met dat gezeik over vechthonden
Tis zeker familie van nannamum schreef:Hehe, ben ik toch niet de enige die dit denktnana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.
En de anderen ook het is wel een keer genoeg geweest met dat gezeik over vechthonden
Nou, eigenlijk wel. Hoevaak er wel niet een dominante labrador denkt even op mijn hond te komen rijden, of uitvalt aan de lijn. Of mijn hond aan vliegt (hier 1 in de buurt)Yaika schreef:Baileysbaasje.. Wat is nu helemaal je punt?
Wil je ons vertellen dat pittbullachtige vaak hondachressief zijn? OLD NEWS.. Dat wisten we al..
Ik heb een reuagressieve labrador. Zou je ook niet denken he!
Fafo schreef:En voor de rest, BAILEYBAASJE, wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit topic? Wat is nu werkelijk je punt?
dagmar88 schreef:Fafo schreef:En voor de rest, BAILEYBAASJE, wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit topic? Wat is nu werkelijk je punt?Voordat je uit je panty schiet, die heeft hier al sinds half augustus niet meer gepost...
Je liep gewoon iets te zoeken om te rellen dus.Fafo schreef:dagmar88 schreef:Fafo schreef:En voor de rest, BAILEYBAASJE, wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit topic? Wat is nu werkelijk je punt?Voordat je uit je panty schiet, die heeft hier al sinds half augustus niet meer gepost...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verdomme het héle topic aandachtig gelezen. Ik dacht al, jeetje wat zit dit topic snel op 3 pagina's zeg![]()
Edit: ben overigens nogsteeds wel benieuwd wat haar punt nu eigenlijk was
We hebben al een vrijdagavond topic hoorbouvierpoedel schreef:Je liep gewoon iets te zoeken om te rellen dus.Fafo schreef:dagmar88 schreef:Fafo schreef:En voor de rest, BAILEYBAASJE, wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit topic? Wat is nu werkelijk je punt?Voordat je uit je panty schiet, die heeft hier al sinds half augustus niet meer gepost...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verdomme het héle topic aandachtig gelezen. Ik dacht al, jeetje wat zit dit topic snel op 3 pagina's zeg![]()
Ja die heeft ook al aardig wat potentiedagmar88 schreef:We hebben al een vrijdagavond topic hoorbouvierpoedel schreef:Je liep gewoon iets te zoeken om te rellen dus.Fafo schreef:dagmar88 schreef:Voordat je uit je panty schiet, die heeft hier al sinds half augustus niet meer gepost...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pardon? Die vrouw heeft het allemaal meegemaakt hoor. Liever sterven in de buik dan gedood worden door een hond. Wat moet dat een lijdensweg zijnNanna schreef:De media weer hè.
Het zal heus wel een poedeltje geweest zijn, maar dat bekt niet zo lekker.![]()
Evengoed erg voor die vrouw en nóg erger voor haar ongeboren kind.
Is dat een reden voor een hond om de aanval te zoeken en iemand te doden?ZaZa schreef:Ik en best benieuwd wat er uit de autoptie komt.
Misschien heeft de vrouw wel een aanval gehad of iets dergelijks, waardoor ze zich "vreemd" gedroeg.
Of er zit iets helemaal niet goed in de hond zijn kop.
Of...
In ieder geval een erg triest verhaal
Dan loop je inderdaad wel het risico eens flink in je achterste gebeten te worden.foxalert schreef:Is dat een reden voor een hond om de aanval te zoeken en iemand te doden?ZaZa schreef:Ik en best benieuwd wat er uit de autoptie komt.
Misschien heeft de vrouw wel een aanval gehad of iets dergelijks, waardoor ze zich "vreemd" gedroeg.
Of...
Dan neem ik geen hond aangezien ik ook wel eens dronken thuis kom. Doe dan ook raar.
Dronkenschap heb je en vele vormen. Welke doel jij op?dagmar88 schreef:Dan loop je inderdaad wel het risico eens flink in je achterste gebeten te worden.foxalert schreef:Is dat een reden voor een hond om de aanval te zoeken en iemand te doden?ZaZa schreef:Ik en best benieuwd wat er uit de autoptie komt.
Of...
Dan neem ik geen hond aangezien ik ook wel eens dronken thuis kom. Doe dan ook raar.
Veel honden houden niet van dronkenschap.
Op de één of andere manier lijk jij mij niet het type om dan 'raar' te gaan doenValerie schreef:Nou ik kan ook aardig zuipen en mijn pitbull heeft mij nog niet gebetenze zullen het wel gewend zijn hier
![]()
De rest van het topic negeer ik.
Ik blijf ook altijd volkómen normaaldagmar88 schreef:Op de één of andere manier lijk jij mij niet het type om dan 'raar' te gaan doenValerie schreef:Nou ik kan ook aardig zuipen en mijn pitbull heeft mij nog niet gebetenze zullen het wel gewend zijn hier
![]()
Ik doe dan niet vreemder dan normaaldagmar88 schreef:Op de één of andere manier lijk jij mij niet het type om dan 'raar' te gaan doenValerie schreef:Nou ik kan ook aardig zuipen en mijn pitbull heeft mij nog niet gebetenze zullen het wel gewend zijn hier
![]()
Een zuiver soort.foxalert schreef:Stomme vraag maar waaruit is de pittbull ontstaan of is het een zuiver soort?
De naam "pitt" geeft eigenlijk wel weer genoeg aan.
The American pitbull terrier is gewoon een zuiver ras. Je moet alleen er niet vanuit gaan dat het om dit ras gaat bij dit soort stukjes want elke bijtende hond wordt pitbull genoemd. Het is trouwens met 1 t.foxalert schreef:Stomme vraag maar waaruit is de pittbull ontstaan of is het een zuiver soort?
Whahahaha!dagmar88 schreef:Een zuiver soort.foxalert schreef:Stomme vraag maar waaruit is de pittbull ontstaan of is het een zuiver soort?
Ken je dat verhaaltje niet?
En op de zesde dag, schiep hij de pitbull
Charlie wordt vreselijk zenuwachtig van het bezopen wiebel loopje en heeft het niet op een kegelValerie schreef:Ik doe dan niet vreemder dan normaaldagmar88 schreef:Op de één of andere manier lijk jij mij niet het type om dan 'raar' te gaan doenValerie schreef:Nou ik kan ook aardig zuipen en mijn pitbull heeft mij nog niet gebetenze zullen het wel gewend zijn hier
![]()
Oh ik heb dat ook vaak genoeg gehoorddagmar88 schreef:Charlie wordt vreselijk zenuwachtig van het bezopen wiebel loopje en heeft het niet op een kegelValerie schreef:Ik doe dan niet vreemder dan normaaldagmar88 schreef:Op de één of andere manier lijk jij mij niet het type om dan 'raar' te gaan doenValerie schreef:Nou ik kan ook aardig zuipen en mijn pitbull heeft mij nog niet gebetenze zullen het wel gewend zijn hier
![]()
De rest van het topic negeer ik.![]()
Heb ooit iemand die onverwacht een debiele beweging maakte flink gehavend zien raken door een dober.
Een Russische dober die een hekel aan drank had
De pitbull komt uit de bull and terrier vanuit Engeland. Door engelse en ierse import meegenomen naar Amerika. Zo genoeg geschiedenis?foxalert schreef:Whahahaha!dagmar88 schreef:Een zuiver soort.foxalert schreef:Stomme vraag maar waaruit is de pittbull ontstaan of is het een zuiver soort?
Ken je dat verhaaltje niet?
En op de zesde dag, schiep hij de pitbull
Ik ga eens even googelen. Al mag ik daar uiteraard alles weer niet geloven.
Lastig lastig
Oh, nee, de baasjes konden gerust aan de vodka.Valerie schreef:
Oh ik heb dat ook vaak genoeg gehoordmaar ik denk ook dat zoiets wat met de baas - hond relatie te maken heeft. Een hond gaat echt niet raar doen als je een paar drankjes op hebt.
Als ik jou als onwetende vertel dat Hitler een akelige man was die probeerde de wereld te veroveren heb ik je dan genoeg verteld over Hitler?Valerie schreef:
De pitbull komt uit de bull and terrier vanuit Engeland. Door engelse en ierse import meegenomen naar Amerika. Zo genoeg geschiedenis?