Owh ik ben het helemaal met je eens als mensen Patty gaan inzetten als vervanging van een shoot. Ik vind dat namelijk niet kunnen en helemaal niet fair tegenover Patty.Machie schreef:Als mensen tijdens wandelingen al zeggen, "toch jammer dat patty niet mee kon, ik had graag ook eens zulke mooie foto's van mijn hond (en) gehad maar een echte shoot is zo duur" Dan zegt dat toch meer dan genoeg over de kwaliteit van de foto's van Patty? Die kwalitiet vind ik stukker beter dan van de gemiddelde huistuinenkeuken fotograaf met een spiegelreflex. Voor kwaliteit mag je best geld vragen, vind ik.
Als mensen zoals Suzanne, Patty, Jessica, Jovka e.d. meegaan met een wandeling vind ik het alleen maar leuk om ze te zien en ik hoef dan geen foto van mijn honden. Tenminste niet anders dan dat jij of ik die foto nemen.
Als ik leuke foto's wil van mijn honden omdat ik dat wil (dus niet een per ongeluk hele leuke gelukte tijdens een wandeling/evenement of wanneer dan ook) dan regel ik een shoot en daar betaal ik dan ook voor. Helemaal geen probleem.
Ik (nou ja, Carolein eigenlijk) heb Jessica gevraagd om een shoot van mijn mannen tijdens onze vakantie in Drenthe, daar betaal ik dan ook voor want zij steekt er dan tijd en energie in. Vooropgesteld dat haar gezondheid voor gaat

Maar als iemand tijdens een wandeling een hele leuke foto van mijn mannen maakt dan zou ik hem graag willen hebben (en niet voor betalen). Welke resolutie is mij om het even want ik gebruik dat soort foto's alleen maar om heel trots aan mijn moeder te laten zien