Dank je, maar dat zijn beardies, geen bordersbianca83 schreef:Clan of stork's just quibi NJKMagic schreef:Wil iemand voor mij in de catalogus spieken welke twee border collie reuen er morgen in de tussenklasse staan?
En
Beastly's selkrik bannock

Moderator: moderatorteam
Dank je, maar dat zijn beardies, geen bordersbianca83 schreef:Clan of stork's just quibi NJKMagic schreef:Wil iemand voor mij in de catalogus spieken welke twee border collie reuen er morgen in de tussenklasse staan?
En
Beastly's selkrik bannock
nog kieskeurig ookMagic schreef:Dank je, maar dat zijn beardies, geen bordersbianca83 schreef:Clan of stork's just quibi NJKMagic schreef:Wil iemand voor mij in de catalogus spieken welke twee border collie reuen er morgen in de tussenklasse staan?
En
Beastly's selkrik bannock.
Heel erg bedankt!bianca83 schreef:Border collie:
Rhythm N Soul from forever clever
En
Sharilin Justforfun
Welke wil je van de welshjes weten?
Geld moet rollenbianca83 schreef:Dit moeten we ook niet elke week doen want 200 euro is niksTamara. schreef:Je hebt wel een Uitmuntend keurverslag gekregenbianca83 schreef:Zo wij zijn ook weer terug, en zijn gesloopt allemaalhele fijne keurmeester gehad en jara wist hem aardig in te pakken met haar charmes
we hebben een zeer goed gekregen. Eerste zijn we niet geworden maar ben erg blij met hoe ze het gedaan heeft al wist ze er wel een showtje
van te maken in de ring. onze keurmeester gaf trouwens alleen de 1e plaats een Utje.
We hebben echt veel te veel gekocht voor jaraZo'n show zou geld-technisch gezien voor mij ook niet zo'n goed idee zijn
![]()
Zeker niet nu ik een hond heb die speeltjes leuk vindt![]()
Keurverslag ben ik ook heel blij mee
Tamara. schreef:Ik wordt nergens tegen gehouden dat is nog het ergste achter m'n rug om koopt Arie er van alles bijbianca83 schreef:Dit moeten we ook niet elke week doen want 200 euro is niksTamara. schreef:Je hebt wel een Uitmuntend keurverslag gekregenbianca83 schreef:Zo wij zijn ook weer terug, en zijn gesloopt allemaalhele fijne keurmeester gehad en jara wist hem aardig in te pakken met haar charmes
we hebben een zeer goed gekregen. Eerste zijn we niet geworden maar ben erg blij met hoe ze het gedaan heeft al wist ze er wel een showtje
van te maken in de ring. onze keurmeester gaf trouwens alleen de 1e plaats een Utje.
We hebben echt veel te veel gekocht voor jaraZo'n show zou geld-technisch gezien voor mij ook niet zo'n goed idee zijn
![]()
Zeker niet nu ik een hond heb die speeltjes leuk vindt![]()
Keurverslag ben ik ook heel blij mee![]()
Geld moet rollenDat zeg ik ook altijd tegen Gert als ik weer iets moet kopen voor de honden
Oeh ben ik dat ook eens geweestgrover schreef:Wauw dankjewel, je bent m'n heldin voor vanavond
Super! Gefeliciteerd!!grover schreef:Net weer thuis, rare keuring :') Maarrrr Ollie is met een 1U nu definitief NJK
Hartstikke goed toch?! Gefeliciteerd!LongFields schreef:Maar door het RCAC mag ik Tapas nu wel Nederlands Kampioen noemen, iets waar ik natuurlijk hartstikke blij mee ben.
ThanksYvetteJ schreef:Super! Gefeliciteerd!!grover schreef:Net weer thuis, rare keuring :') Maarrrr Ollie is met een 1U nu definitief NJK
Keek ik zo wazig naar je dan?nathalie schreef: Suzanne, ik was het die je ineens vroeg of je je laatste puntje binenn hadBedacht me dat het slim was geweest als ik even gezegt had wie ik was, haha
Ach dat zijn we wel gewend met een wetter dat die eigenlijk nooit geplaatst wordt. Maar Suus komt er wel.forestmeisje schreef:Lobke, dan moet ik Suus gezien hebben, heb de pupklasse in erering helemaal gezien. Jammer dat ze niet geplaatst werd.
Maar goed als ik keek naar die klasse was ik verliefd op die hollandse herder langhaar. En ze ging voor de weimaraner, die was ook erg mooi maar zou niet mijn keuze zijn.
Een goed besteed dagje dus, gefeliciteerd met deze prachtige resultaten!Heidewachtel schreef:Wij komen ook net thuis... de reis was niet voor niks... Onze Sterre is beste van het ras geworden en 4e geplaatst in de erering! River mag zich vanaf vandaag definitief Nederlands Jeugdkampioen noemen en tevens het reserve CAC en onze Chanti heeft op haar eerste show haar JCAC behaald!
Verder ook iedereen gefeliciteerd met de goede uitslagen!