de reden waarom ik niet kon, geen oppas heb voor de andere dames.
Ach ik rijd er zondag wel heel vroeg naar toe,
ik denk dat ik toch amper die nacht slaap.
Ik heb altijd een "beetje"de gezonde/ zenuwtjes

Moderator: moderatorteam
Ik meende dat te begrijpen van het kaartje wat op de site staat maar dat heb ik dus fout. We zullen het wel zien morgen en overmorgenRenske schreef:Baïla schreef:Als je aan de achterkant parkeert moet je dan een spoor over? Of heb ik dat helemaal fout?Renske schreef:Op zich is er heel veel parkeerplaats, dat zou voldoende moeten zijn. Zeker als je aan de achterkant van het FEC parkeert, dus zeg maar om de stad heen rijdt (dat is mijn advies). Zelf ben ik op de fiets gegaan, dus ik weet het niet precies hoe het vandaag was.mon doesie schreef:
hoe ging het met parkeren?
kun je daar al heel vroeg je auto kwijt?
of is het gesloten terrein en gaat het pas om een bepaalde tijd open?
Ik vond het wel erg rustig op mij overkomen! Of de show is gewoon heel erg ruim opgezet????
Nee, daar is geen spoor. Er is tegenwoordig (euh ik denk al heel wat jaren, maar ben nog uit de FECC tijd
) aan de achterkant een behoorlijk grote parkeerplaats. De ingang is ook aan de achterkant, dus het is zelfs eerder dichterbij om te lopen dan wanneer je aan de kant van de stad zelf parkeert.
Hey Anja, jij hier ook? 2 jaar geleden met de paasshow hadden wij hem volgens mij op B2 of B3 staan. Het klopt dat er een spoor achterlangs loopt. Maar misschien dat ze nu alleen de C parkeerplaatsen gebruiken?? Geen idee.Baïla schreef:Baïla schreef:
Als je aan de achterkant parkeert moet je dan een spoor over? Of heb ik dat helemaal fout?
Je hebt mail; en 16 Welsh springers voor de tollers.Cashel Vale schreef: De Tollers: Teefjes jeugdklasse en tussenklasse, graag!
Kan je ook zien hoeveel er voor ons zijn in de ring?
Je komt me in ineens overal tegen hè?Djarro schreef:Hey Anja, jij hier ook? 2 jaar geleden met de paasshow hadden wij hem volgens mij op B2 of B3 staan. Het klopt dat er een spoor achterlangs loopt. Maar misschien dat ze nu alleen de C parkeerplaatsen gebruiken?? Geen idee.Baïla schreef:Baïla schreef:
Als je aan de achterkant parkeert moet je dan een spoor over? Of heb ik dat helemaal fout?
Ik ga met de trein zaterdag.
Daar baalde ik idd ook als een stekker van!!Shooting Star schreef:Bullepezen bijvoorbeeld, heb ik helemaal niet gezien
GezelieBaïla schreef:Je komt me in ineens overal tegen hè?Djarro schreef:Hey Anja, jij hier ook? 2 jaar geleden met de paasshow hadden wij hem volgens mij op B2 of B3 staan. Het klopt dat er een spoor achterlangs loopt. Maar misschien dat ze nu alleen de C parkeerplaatsen gebruiken?? Geen idee.Baïla schreef:Baïla schreef:
Ik ga met de trein zaterdag.En dan zaterdag vast ook nog wel in het echt:-)
Ok. Heel erg bedankt!!!Renske schreef:Je hebt mail; en 16 Welsh springers voor de tollers.Cashel Vale schreef: De Tollers: Teefjes jeugdklasse en tussenklasse, graag!
Kan je ook zien hoeveel er voor ons zijn in de ring?
Dat zijn er 3; Zaffiro; No Ordinary Love; Sky Dive.Djarro schreef: Renske, heb je ook nog de namen van de anatolishe herders van morgen de CAC show? Dat zullen dan dezelfde 2 zijn denk ik???
Denk dat veel standhouders niet de prijzen willen betalen die ze vragen voor een plaatsHardSan01 schreef:Daar baalde ik idd ook als een stekker van!!Shooting Star schreef:Bullepezen bijvoorbeeld, heb ik helemaal niet gezien![]()
Nergens een standje met zakken vol oren/bullepezen/longen oid. Maar k heb de hoop, dat die mensen misschien door de week niet kunnen (hahaha) en er van het weekend wel zijn?
Daarentegen wel genoeg standjes met halsbanden, kleedjes en 'hebbedingetjes', maar daar was ik zelf niet op uit...
Ik heb een mailtje gestuurd naar de organisatie, je zal zondag maar komen en je staat niet op de lijst omdat je zaterdag absent bent gemeld...??????Renske schreef:Wat zonde van de fouten. En er zijn meer foutjes; de griffon belgjes staan er niet in, en de nummers komen overeen met griffonnetjes.
dogluna schreef:Denk dat veel standhouders niet de prijzen willen betalen die ze vragen voor een plaatsHardSan01 schreef:Daar baalde ik idd ook als een stekker van!!Shooting Star schreef:Bullepezen bijvoorbeeld, heb ik helemaal niet gezien![]()
Nergens een standje met zakken vol oren/bullepezen/longen oid. Maar k heb de hoop, dat die mensen misschien door de week niet kunnen (hahaha) en er van het weekend wel zijn?
Daarentegen wel genoeg standjes met halsbanden, kleedjes en 'hebbedingetjes', maar daar was ik zelf niet op uit...
![]()
Geen idee, het viel me wel op dat er geen vrijwilligers stonden die er normaal stonden (lees KC mensen). Het is dus inderdaad mogelijk dat het onkunde is geweest.Pumi schreef:Weet iemand of dat vroeg weg gaan gewoon mocht of was dit onkunde van de mensen bij de deur???
Ik heb gezeten bij een ring, volgens mij zijn ze net als 'normaal' afgezet met 'kaatsbanken'. Er viel me namelijk niet op dat iets anders wasPemba schreef:Kan iemand vertellen of er bankjes rond de ringen staan of moet je zelf een stoeltje meenemen als je wilt zitten?
Oké bedankt, ik hoorde van iemand dat je afgelopen week in Rotterdam nergens kon zitten.Renske schreef:Ik heb gezeten bij een ring, volgens mij zijn ze net als 'normaal' afgezet met 'kaatsbanken'. Er viel me namelijk niet op dat iets anders wasPemba schreef:Kan iemand vertellen of er bankjes rond de ringen staan of moet je zelf een stoeltje meenemen als je wilt zitten?.
Ik heb echt gelachen om die jongens bij de deuren die ze tegen wilde houden ze rende zich t heen en weer. Sommige mensen die gingen er tegen in maar mochten toch niet door.under the red sky schreef:Ik heb een prima dag gehad in Leeuwarden: nette hallen, ruime ringen, volop plek om te zitten en genoeg parkeerruimte. Parkeertarief was 4 euro en niet de bedragen die eerder circuleerden. Ook de resultaten mochten er zijn: 2U in de jeugdklasse, 1U in de jonge hondenklasse en 3U in de open klasse.
Via de hoofdingang mocht je gewoon weg, ook voor 15.00 uur. Een aantal mensen probeerde via de nooduitgangen eruit te gaan en dat werd tegengehouden (althans geprobeerd).
CAC Goldens, die waren vandaag, EK goldens, die zijn morgen (vrijdag).Anne&Taar schreef:rare vraag misschien, maar ik wilde zaterdag kijken; ik hoor dat er diverse Goldens ingeschreven zijn maar ik zie op de eurodogshow-website geen Goldens die op zaterdag showen..Hoe zit dit, worden er zaterdag toch Goldens geshowd? (Vraag ik hoopvol?)
Tegelijk, maar Ermelo en Gaasterland, dat snap ik niet. Clubmatch op twee verschillende plaatsen???Shooting Star schreef:Nee, zaterdag is voor de Goldens de kampioenschapsclubmatch in Ermelo/Gaasterland. Geen Goldens dus in Leeuwarden, die waren vandaag en morgen aan de beurt