Moderator: moderatorteam
Dat klopt niet, want ook in Rotterdam stonden stoelen langs de ringen.Pemba schreef:Oké bedankt, ik hoorde van iemand dat je afgelopen week in Rotterdam nergens kon zitten.Renske schreef:Ik heb gezeten bij een ring, volgens mij zijn ze net als 'normaal' afgezet met 'kaatsbanken'. Er viel me namelijk niet op dat iets anders wasPemba schreef:Kan iemand vertellen of er bankjes rond de ringen staan of moet je zelf een stoeltje meenemen als je wilt zitten?.
Zo staat het op de site van de RvB. "Kampioenschapsclubmatch voor Golden Retrievers in Ermelo", locatie: Manege te Gaasterland. Beetje raar dusRenske schreef:Tegelijk, maar Ermelo en Gaasterland, dat snap ik niet. Clubmatch op twee verschillende plaatsen???Shooting Star schreef:Nee, zaterdag is voor de Goldens de kampioenschapsclubmatch in Ermelo/Gaasterland. Geen Goldens dus in Leeuwarden, die waren vandaag en morgen aan de beurt
Dat dusScooby schreef:Dat klopt niet, want ook in Rotterdam stonden stoelen langs de ringen.Pemba schreef:Oké bedankt, ik hoorde van iemand dat je afgelopen week in Rotterdam nergens kon zitten.Renske schreef:Ik heb gezeten bij een ring, volgens mij zijn ze net als 'normaal' afgezet met 'kaatsbanken'. Er viel me namelijk niet op dat iets anders wasPemba schreef:Kan iemand vertellen of er bankjes rond de ringen staan of moet je zelf een stoeltje meenemen als je wilt zitten?.
Anne's berichtje geeft inderdaad aan dat het in Gaasterland is. Een mooie omgeving om ook nog even er met de hond op uit te gaanShooting Star schreef: Zo staat het op de site van de RvB. "Kampioenschapsclubmatch voor Golden Retrievers in Ermelo", locatie: Manege te Gaasterland. Beetje raar dus
Bij ring 18 en omgeving nietScooby schreef: Dat klopt niet, want ook in Rotterdam stonden stoelen langs de ringen.
Langs ring 3 stonden wel stoelen.Amy schreef:Bij ring 18 en omgeving nietScooby schreef: Dat klopt niet, want ook in Rotterdam stonden stoelen langs de ringen.Daar moesten we gewoon staan
![]()
Ja, maar weer 1,5 uur rijden van Leeuwarden vandaan...En er moet die dag ook nog een fokker bezocht worden en een lange wandeling bij Nijkerk gemaakt worden. Wij zitten vol.Renske schreef: Een mooie omgeving om ook nog even er met de hond op uit te gaan.
Smooth Criminal schreef:Voor ons was het echt een super dag!! Heel veel leuke nieuwe mensen en collega-fokkers ontmoet! Bibi deed het gewelgig! Ze werd eerst 1e in haar klasse, kreeg het CACIB, CAC en werd vervolgens Beste teef en won de titel FCI Centenary European Dog Show Winner met Crufts en Champion of Champions 2011 kwalificatie!! We hadden het in eerste instantie helemaal niet verwacht toen we het catalogusboekje zagen. Maar Bibi liep en showde haarzelf met plezier en allure!! We zijn echt super blij en trots met ons lief meisje!!
Dan heb ik je vast gezien. Als ik naar je onderschrift kijk zat je zelfs kort achter ons aan ring 27 (met de 3 DJTs & blauwe stoeltjes)Smooth Criminal schreef:Voor ons was het echt een super dag!! Heel veel leuke nieuwe mensen en collega-fokkers ontmoet! Bibi deed het gewelgig! Ze werd eerst 1e in haar klasse, kreeg het CACIB, CAC en werd vervolgens Beste teef en won de titel FCI Centenary European Dog Show Winner met Crufts en Champion of Champions 2011 kwalificatie!! We hadden het in eerste instantie helemaal niet verwacht toen we het catalogusboekje zagen. Maar Bibi liep en showde haarzelf met plezier en allure!! Zo we zijn echt super blij en trots met ons lief meisje!!
Smooth Criminal schreef:Voor ons was het echt een super dag!! Heel veel leuke nieuwe mensen en collega-fokkers ontmoet! Bibi deed het gewelgig! Ze werd eerst 1e in haar klasse, kreeg het CACIB, CAC en werd vervolgens Beste teef en won de titel FCI Centenary European Dog Show Winner met Crufts en Champion of Champions 2011 kwalificatie!! We hadden het in eerste instantie helemaal niet verwacht toen we het catalogusboekje zagen. Maar Bibi liep en showde haarzelf met plezier en allure!! Zo we zijn echt super blij en trots met ons lief meisje!!
Irisz schreef:Xavi 1U in de tussenklasse vandaag, super trots!!!!![]()
![]()
Woeehooeee!!
Smooth Criminal schreef:Voor ons was het echt een super dag!! Heel veel leuke nieuwe mensen en collega-fokkers ontmoet! Bibi deed het geweldig! Ze werd eerst 1e in haar klasse, kreeg het CACIB, CAC en werd vervolgens Beste teef en won de titel FCI Centenary European Dog Show Winner met Crufts en Champion of Champions 2011 kwalificatie!! We hadden het in eerste instantie helemaal niet verwacht toen we het catalogusboekje zagen. Maar Bibi liep en showde haarzelf met plezier en allure!! Zo we zijn echt super blij en trots met ons lief meisje!!
Ja, ik. Ik show met Yana morgen.Ellen. schreef:Gaan er morgen nog mensen van het hf naar leeuwarden?