Bibi deed het echt geweldig, ze liep echt met allure en plezier door de ring!!
Moderator: moderatorteam
Heb je toevallig donkere krullen??crutz schreef:Dan heb ik je vast gezien. Als ik naar je onderschrift kijk zat je zelfs kort achter ons aan ring 27 (met de 3 DJTs & blauwe stoeltjes)Smooth Criminal schreef:Voor ons was het echt een super dag!! Heel veel leuke nieuwe mensen en collega-fokkers ontmoet! Bibi deed het gewelgig! Ze werd eerst 1e in haar klasse, kreeg het CACIB, CAC en werd vervolgens Beste teef en won de titel FCI Centenary European Dog Show Winner met Crufts en Champion of Champions 2011 kwalificatie!! We hadden het in eerste instantie helemaal niet verwacht toen we het catalogusboekje zagen. Maar Bibi liep en showde haarzelf met plezier en allure!! Zo we zijn echt super blij en trots met ons lief meisje!!
JaSmooth Criminal schreef:Heb je toevallig donkere krullen??crutz schreef:Dan heb ik je vast gezien. Als ik naar je onderschrift kijk zat je zelfs kort achter ons aan ring 27 (met de 3 DJTs & blauwe stoeltjes)Smooth Criminal schreef:Voor ons was het echt een super dag!! Heel veel leuke nieuwe mensen en collega-fokkers ontmoet! Bibi deed het gewelgig! Ze werd eerst 1e in haar klasse, kreeg het CACIB, CAC en werd vervolgens Beste teef en won de titel FCI Centenary European Dog Show Winner met Crufts en Champion of Champions 2011 kwalificatie!! We hadden het in eerste instantie helemaal niet verwacht toen we het catalogusboekje zagen. Maar Bibi liep en showde haarzelf met plezier en allure!! Zo we zijn echt super blij en trots met ons lief meisje!!
Heb ik jou gisteren gezien toevallig??Hamilton schreef:iedereen gefeliciteerd met de behaalde successen![]()
en hier loopt sinds gisteren ook een verse Centenary Europian Dog Show Winster rond![]()
ben trots op de dame
Geen, ze beginnen dus om half 10 met dit ras in ring 24. Na de Peruaantjes de Chineesjes en daarna een ander ras.YvetteJ schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Kan iemand zien of er al een keurvolgorde bekend is voor morgen? We zouden graag willen weten hoeveel honden er voor de Peruanen aan de beurt zijn
Super! Dank je wel!!Renske schreef:Geen, ze beginnen dus om half 10 met dit ras in ring 24. Na de Peruaantjes de Chineesjes en daarna een ander ras.YvetteJ schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Kan iemand zien of er al een keurvolgorde bekend is voor morgen? We zouden graag willen weten hoeveel honden er voor de Peruanen aan de beurt zijn
2 miniatuur, 9 middenslag en 9 groot zijn er ingeschreven.
Ja ik. Echt onverantwoord.. Ook dat er een camper vol met honden helemaal tekeer gingen (stond ook in brandende zon) Of een puppyren bij de camper, met 2 pups, zonder toezicht, zonder water, in de volle zon. Belachelijk!Anne&Taar schreef:Waren er nog mensen net zo geschokt als ik over de vele omroepen aan diverse eigenaren hun honden uit de auto, welke in die brandende zon stond, te halen?
Ga ik helemaal naar Leeuwarden om te overnachten, ken ik nog niet uitslapenYvetteJ schreef:Super! Dank je wel!!Renske schreef:Geen, ze beginnen dus om half 10 met dit ras in ring 24. Na de Peruaantjes de Chineesjes en daarna een ander ras.YvetteJ schreef:Gefeliciteerd allemaal!
2 miniatuur, 9 middenslag en 9 groot zijn er ingeschreven.
Nee, die zijn daar weggehaaldJippie schreef:[Dus ik moet van te voren nog langs een pinautomaat. Of hebben ze daar ook geldautomaten staan?
ja, of ervoor, net hoe je het bekijkt, ik zat met de bench vlak achter de bankjesIrisz schreef:Heb ik jou gisteren gezien toevallig??Hamilton schreef:iedereen gefeliciteerd met de behaalde successen![]()
en hier loopt sinds gisteren ook een verse Centenary Europian Dog Show Winster rond![]()
ben trots op de dameZat je achter een groepje Ridgebacks??
Ellen. schreef:Ja ik. Echt onverantwoord.. Ook dat er een camper vol met honden helemaal tekeer gingen (stond ook in brandende zon) Of een puppyren bij de camper, met 2 pups, zonder toezicht, zonder water, in de volle zon. Belachelijk!Anne&Taar schreef:Waren er nog mensen net zo geschokt als ik over de vele omroepen aan diverse eigenaren hun honden uit de auto, welke in die brandende zon stond, te halen?
ik heb de titel gewoon overgeschreven van mijn duur betaalde Champion Certificatebeagleboys schreef:Allemaal gefeliciteerd met de succesen.
@ Smooth Criminal en Hamilton, Volgens mij hebben jullie twee titels doorelkaar gehaald met het noemen van Centenary voor de European dogshow.
Tjeerd
Je kan daar wel gewoon pinnen hoor, richting sercrateriaatRenske schreef:Nee, die zijn daar weggehaaldJippie schreef:[Dus ik moet van te voren nog langs een pinautomaat. Of hebben ze daar ook geldautomaten staan?.
Ooit kon je voor bij de ingang pinnen, maar voor zover ik nu weet kan dat dus niet meer. Baalde zelf dus ook! Bij sommige stands kun je wel met pin betalen.
Mijn advies; neem genoeg cash mee.
Dan is dat weer nieuwDe3staffies schreef:Je kan daar wel gewoon pinnen hoor, richting sercrateriaatRenske schreef:Nee, die zijn daar weggehaaldJippie schreef:[Dus ik moet van te voren nog langs een pinautomaat. Of hebben ze daar ook geldautomaten staan?.
Ooit kon je voor bij de ingang pinnen, maar voor zover ik nu weet kan dat dus niet meer. Baalde zelf dus ook! Bij sommige stands kun je wel met pin betalen.
Mijn advies; neem genoeg cash mee.toevallig dat mijn vriendin gisteren gepind heeft.
Ja, ik ook! En het staat ook op de website:Hamilton schreef:ik heb de titel gewoon overgeschreven van mijn duur betaalde Champion Certificatebeagleboys schreef:Allemaal gefeliciteerd met de succesen.
@ Smooth Criminal en Hamilton, Volgens mij hebben jullie twee titels doorelkaar gehaald met het noemen van Centenary voor de European dogshow.
Tjeerd![]()
FCI Centenary European Dog Show Winner
Dan heb ik jullie geziencrutz schreef:JaSmooth Criminal schreef:Heb je toevallig donkere krullen??crutz schreef:Dan heb ik je vast gezien. Als ik naar je onderschrift kijk zat je zelfs kort achter ons aan ring 27 (met de 3 DJTs & blauwe stoeltjes)Smooth Criminal schreef:Voor ons was het echt een super dag!! Heel veel leuke nieuwe mensen en collega-fokkers ontmoet! Bibi deed het gewelgig! Ze werd eerst 1e in haar klasse, kreeg het CACIB, CAC en werd vervolgens Beste teef en won de titel FCI Centenary European Dog Show Winner met Crufts en Champion of Champions 2011 kwalificatie!! We hadden het in eerste instantie helemaal niet verwacht toen we het catalogusboekje zagen. Maar Bibi liep en showde haarzelf met plezier en allure!! Zo we zijn echt super blij en trots met ons lief meisje!!
Volgens mij heb ik jullie gevraagd om in de catalogus te mogen kijken omdat se toen wij binnen kwamen op warenSmooth Criminal schreef:Dan heb ik jullie geziencrutz schreef:JaSmooth Criminal schreef:Heb je toevallig donkere krullen??crutz schreef:
Dan heb ik je vast gezien. Als ik naar je onderschrift kijk zat je zelfs kort achter ons aan ring 27 (met de 3 DJTs & blauwe stoeltjes)