Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Denken jullie aan ons?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Denken jullie aan ons?

Ongelezen bericht door Supernova »

tineke schreef:
Denise. schreef:
tineke schreef:
Denise. schreef:Volgens mij is dat een Engels stafford teefje.
Oh die zijn ook leuk maar ik denk iets te klein voor wat er gezocht word :wink:
Ja die zijn heel leuk :D Maar ietsje te klein inderdaad :mrgreen: En ook niet erg sociaal.
Nee inderdaad, maar dat kan met een kruising bd x boerboel ook tegen vallen hoor :mrgreen:
Daar heb je gelijk in :tongue:
Tank
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tank »

Een amerikaanse bulldog?
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Denise. schreef:
dagmar88 schreef:
@Denise, Spike was met ballies ook niet erg sociaal naar andere reuen.
Meer van het principe streng maar rechtvaardig, en Pluis ook.
Allebei wáren de baas in plaats van dat ze de baas speelden.
Verder luisterden ze wel gewoon en konden netjes corrigeren.

Dat is wat er bij Charlie ontbreekt, die was eigenlijk totaal onbereikbaar aan de riem.
Nou heb ik dat er aardig in 'gestampt' met enorm veel trainen, maar ik heb met mijn stel zo veel achter de rug dat het wel een beetje makkelijker mag deze keer.
Beetje liever voor mezelf zijn :tongue:
Ze waren dus niet erg agressief maar heel ontspannen lopen lijkt het mij ook niet. Kenzo duikt ook niet overal genadeloos bovenop maar ik ga toch echt niet met hem door druk losloopgebied lopen. Jij moet natuurlijk een keuze maken, maar ik denk dat als je voor die lelijke Tosa ( :mrgreen: ) gaat je niet echt kiest voor een makkelijk hondje die je fluitend opvoedt. En zeker naast Charlie lijkt mij dat toch wel pittig. Ik zou gewoon een Poedel nemen als ik jouw was :pffff: :LOL: Al vind ik Hollandse herders ook best leuk :wink:

Dat is natuurlijk heel erg persoonlijk.
Zelf ben ik niet het type voor een havanezer of iets in die richting; geef mij een eigenwijs stuk stront en ik kan er uiteindelijk mee lezen en schrijven :LOL:

Met Pluis liep ik heel ontspannen, maar inderdaad ook niet wanneer het heel erg druk was
Zit ik zelf ook niet op te wachten :tongue:
Verder kon hij voor wat lekkers prima overal langs lopen :wink:
Supernova
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Zelf ben ik niet het type voor een havanezer of iets in die richting; geef mij een eigenwijs stuk stront en ik kan er uiteindelijk mee lezen en schrijven :LOL:

Met Pluis liep ik heel ontspannen, maar inderdaad ook niet wanneer het heel erg druk was
Oh ik kan met Kenzo ook lezen en schrijven hoor, ben bijzonder gek op hem en hij gedraagt zich keurig :wink:
Ik hou ook van dat type hond en een hond mag van mij best een uitdaging zijn.
Maar jij zoekt een sociale hond die niet al te moeilijk is naast Charlie, dan denk ik niet meteen aan een Tosa.
Ik liet de advertentie zien omdat ik weet dat jij gek op Tosa's bent en het zou volgens mij prima passen maar niet als je zoekt naar een sociale hond. Al is het ook maar net wat je sociaal vindt natuurlijk, dat kan ook heel verschillend zijn. :mrgreen:
dagmar88
Zeer actief

Denise. schreef:
dagmar88 schreef:

Oh ik kan met Kenzo ook lezen en schrijven hoor, ben bijzonder gek op hem en hij gedraagt zich keurig :wink:
Ik hou ook van dat type hond en een hond mag van mij best een uitdaging zijn.
Maar jij zoekt een sociale hond die niet al te moeilijk is naast Charlie, dan denk ik niet meteen aan een Tosa.
Ik liet de advertentie zien omdat ik weet dat jij gek op Tosa's bent en het zou volgens mij prima passen maar niet als je zoekt naar een sociale hond. Al is het ook maar net wat je sociaal vindt natuurlijk, dat kan ook heel verschillend zijn. :mrgreen:
:oeps: Ja, wat versta ik onder sociaal. Oppassen met het andere geslacht, zorgvuldig zijn in met wie ze om mogen gaan en niet zomaar overal op af willen om er direct in te knallen. Hondentaal (willen) snappen.
:tongue: Niet zo heel erg veeleisend denk ik.
Gezellig in een roedeltje op een veldje met iedere hond spelen terwijl ik uit m'n neus vretend sta te beppen is niet mijn ideaal beeld.

Wat lastig was aan Pluis was dat hij totaal niet bekend was met het concept mens = baas/roedel, daardoor nooit de katten als roedel is gaan beschouwen en van nature in het bezit was van een flinke tets jachtinstinct.
Uiteindelijk is dat allemaal enorm vooruit gegaan, maar ik denk dat dat soort dingen met een jonge hond die wel vanaf begin af aan strakker is begeleid veel makkelijker zouden moeten gaan.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Denise. schreef:
dagmar88 schreef:
@Denise, Spike was met ballies ook niet erg sociaal naar andere reuen.
Meer van het principe streng maar rechtvaardig, en Pluis ook.
Allebei wáren de baas in plaats van dat ze de baas speelden.
Verder luisterden ze wel gewoon en konden netjes corrigeren.

Dat is wat er bij Charlie ontbreekt, die was eigenlijk totaal onbereikbaar aan de riem.
Nou heb ik dat er aardig in 'gestampt' met enorm veel trainen, maar ik heb met mijn stel zo veel achter de rug dat het wel een beetje makkelijker mag deze keer.
Beetje liever voor mezelf zijn :tongue:
Ze waren dus niet erg agressief maar heel ontspannen lopen lijkt het mij ook niet. Kenzo duikt ook niet overal genadeloos bovenop maar ik ga toch echt niet met hem door druk losloopgebied lopen. Jij moet natuurlijk een keuze maken, maar ik denk dat als je voor die lelijke Tosa ( :mrgreen: ) gaat je niet echt kiest voor een makkelijk hondje die je fluitend opvoedt. En zeker naast Charlie lijkt mij dat toch wel pittig. Ik zou gewoon een Poedel nemen als ik jouw was :pffff: :LOL: Al vind ik Hollandse herders ook best leuk :wink:
Ik heb dat wel altijd gedaan zowel met Orson als met Rio.
Ik wandel graag rustig en dat deed ik ook voornamelijk ,konden ze ook lekker los.
Maar ook liep ik zo af en toe een aangelijnde wandeling met meerdere.
Dus forumwandelingen ,nieuwsjaarwandeling ,Fila brasileirowandelingen overal zijn ze geweest.
Op de filawandeling liepen ze overigens wel los,en dat ging prima.
Maar verder dan tijdens dat soort wandelingen vast.
Vond het een prima training voor hun en voor mij :mrgreen:

Hier Orson tijdens een nieuwjaarswandeling

Afbeelding

En Rio tijdens zo'n zelfde wandeling.

Afbeelding
Supernova
Zeer actief

dagmar88 schreef: :oeps: Ja, wat versta ik onder sociaal. Oppassen met het andere geslacht, zorgvuldig zijn in met wie ze om mogen gaan en niet zomaar overal op af willen om er direct in te knallen. Hondentaal (willen) snappen.
:tongue: Niet zo heel erg veeleisend denk ik.
Gezellig in een roedeltje op een veldje met iedere hond spelen terwijl ik uit m'n neus vretend sta te beppen is niet mijn ideaal beeld.

Wat lastig was aan Pluis was dat hij totaal niet bekend was met het concept mens = baas/roedel, daardoor nooit de katten als roedel is gaan beschouwen en van nature in het bezit was van een flinke tets jachtinstinct.
Uiteindelijk is dat allemaal enorm vooruit gegaan, maar ik denk dat dat soort dingen met een jonge hond die wel vanaf begin af aan strakker is begeleid veel makkelijker zouden moeten gaan.
Dat is inderdaad niet heel erg veeleisend, denk dat er veel rassen zijn die dan wel passen :wink:
Ik zou dan bij het tosa reutje gaan kijken, misschien vind je hem wel hartstikke leuk en zo niet dan laat je hem lekker zitten waar hij zit :mrgreen:
tineke schreef: Ik heb dat wel altijd gedaan zowel met Orson als met Rio.
Ik wandel graag rustig en dat deed ik ook voornamelijk ,konden ze ook lekker los.
Maar ook liep ik zo af en toe een aangelijnde wandeling met meerdere.
Dus forumwandelingen ,nieuwsjaarwandeling ,Fila brasileirowandelingen overal zijn ze geweest.
Op de filawandeling liepen ze overigens wel los,en dat ging prima.
Maar verder dan tijdens dat soort wandelingen vast.
Vond het een prima training voor hun en voor mij :mrgreen:

Hier Orson tijdens een nieuwjaarswandeling

Afbeelding

En Rio tijdens zo'n zelfde wandeling.

Afbeelding
Kenzo kan bijna nergens loslopen en met hem aangelijnd tussen een groep loslopende honden zie ik niet zo zitten.
Tenzij het allemaal stoere teven zijn :mrgreen: Maar dat is nooit zo en ik vind het best lullig om hem kort aangelijnd te houden terwijl een hoop andere honden lekker aan het rennen zijn. Dan ga ik liever naar een rustig bos met hem aan de lange lijn.
Al geloof ik wel dat het een hele goede oefening is, en ik zou ook graag een keer een aanlijnwandeling met hem doen. Waar dus alle honden netjes aan de lijn zijn. Denk dat dat leuker is. Orson en Rio waren trouwens gave honden :ok:
dagmar88
Zeer actief

Dat ís ook hartstikke leuk, voor af en toe :F:
Maar eerlijk is eerlijk, de groepsdruk zou zo veel doen dat ik daar zelfs met Charlie tussen zou kunnen lopen :tongue:
tineke

Denise. schreef:Kenzo kan bijna nergens loslopen en met hem aangelijnd tussen een groep loslopende honden zie ik niet zo zitten.
Tenzij het allemaal stoere teven zijn :mrgreen: Maar dat is nooit zo en ik vind het best lullig om hem kort aangelijnd te houden terwijl een hoop andere honden lekker aan het rennen zijn. Dan ga ik liever naar een rustig bos met hem aan de lange lijn.
Al geloof ik wel dat het een hele goede oefening is, en ik zou ook graag een keer een aanlijnwandeling met hem doen. Waar dus alle honden netjes aan de lijn zijn. Denk dat dat leuker is. Orson en Rio waren trouwens gave honden :ok:
Ik ging bijna dagelijks voor dag en dauw de hort op ,dan liep Orson lekker los.
Hierkomen deed hij goed anders had ik dat ook niet gedurfd :wink:
Ik liet ze ook wel los hoor met andere honden ,Rio is sowieso erg sociaal,maar dan wel kleine groepjes en rustige gebieden en als er andere honden aankwamen ging Orson aan de lijn.
Daar speelde ze dan soms ook best nog mee zoals je ziet.
Die honden waren wel altijd bekende van ze of bekend geworden voor ze.
Rio is trouwens nog steeds een gave hond :pffff:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier een forumgebeuren ,Orson en Kiefer als pup.

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

:I: oh die laatste foto is lief!
tineke

dagmar88 schreef:Dat ís ook hartstikke leuk, voor af en toe :F:
Maar eerlijk is eerlijk, de groepsdruk zou zo veel doen dat ik daar zelfs met Charlie tussen zou kunnen lopen :tongue:
Inderdaad voor af en toe is het prima te doen :D

Orson had weinig last van groepsdruk :F: ,maar goed hij was ook groot gebracht in een groter roedel ,ging op vakantie regelmatig met mij en vriendin met ook een roedel ,dus dat was hij wel gewend.
tineke

dagmar88 schreef::I: oh die laatste foto is lief!
Ja lief he ,hier nog een.

Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Ik heb alleen de openingspost gelezen en de rest van het topic nog niet.
Maar ik weet toevallig een hele leuke pup die nog een goed huisje zoekt.
Moeder was een cane corso x lab en pa een bordeaux dog.
Is nu 11 weken oud en zit echt niet goed waar hij nu zit, eigenaar heeft eigenlijk helemaal geen geld voor een hond :ugh:
Gelukkig beseft hij dat zelf nu ook en wil hij dus een goed huisje gaan zoeken.
Als de kruising je aanspreekt kan ik weleens informeren?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
dagmar88
Zeer actief

graag!
Supernova
Zeer actief

tineke schreef: Ik ging bijna dagelijks voor dag en dauw de hort op ,dan liep Orson lekker los.
Hierkomen deed hij goed anders had ik dat ook niet gedurfd :wink:
Ik liet ze ook wel los hoor met andere honden ,Rio is sowieso erg sociaal,maar dan wel kleine groepjes en rustige gebieden en als er andere honden aankwamen ging Orson aan de lijn.
Daar speelde ze dan soms ook best nog mee zoals je ziet.
Die honden waren wel altijd bekende van ze of bekend geworden voor ze.
Rio is trouwens nog steeds een gave hond :pffff:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier een forumgebeuren ,Orson en Kiefer als pup.

Afbeelding
Leuke foto's :ok:
en oh wat stom, Rio is er natuurlijk gewoon nog :oeps: :oohja:
Ik wist het even niet meer :Q: Kenzo zijn hierkomen is heel wisselend, de ene dag komt hij meteen aangesjeesd en de volgende dag heeft hij het toch echt te druk met snuffelen/jagen. Hij gaat dus zelden los en alleen op plekken waar ik het 200 procent vertrouw. En anders gaat hij gewoon aan de lange lijn, dan vermaakt hij zich gelukkig ook prima.
Kenzo is tegen teven erg sociaal, en naar reuen kan hij zich (na even kennismaken) ook gedragen. Al doe ik hem met reuen nooit los/aan de lange lijn. Maar met vreemde honden ben ik gewoon erg voorzichtig omdat ik geen zin heb in knokpartijen.

@ Dagmar, ik weet niet of die groepsdruk ook voor Kenzo geldt. Maar ik ga het zeker een keer proberen.
Misschien organiseer ik dan wel een forumwandeling voor rotzakken :mrgreen:
tineke

dagmar88 schreef:graag!
Volwassen zijn ze prachtig ,vind ik tenminste .
Goed hier zit nog niet het labje doorheen dat kan nog wel wat veranderen maar als dat een langere neus is dan is het helemaal het einde :I:

ttp://link.marktplaats.nl/479549358
tineke

Denise. schreef:[ Kenzo zijn hierkomen is heel wisselend, de ene dag komt hij meteen aangesjeesd en de volgende dag heeft hij het toch echt te druk met snuffelen/jagen. Hij gaat dus zelden los en alleen op plekken waar ik het 200 procent vertrouw. En anders gaat hij gewoon aan de lange lijn, dan vermaakt hij zich gelukkig ook prima.
Kenzo is tegen teven erg sociaal, en naar reuen kan hij zich (na even kennismaken) ook gedragen. Al doe ik hem met reuen nooit los/aan de lange lijn. Maar met vreemde honden ben ik gewoon erg voorzichtig omdat ik geen zin heb in knokpartijen.
Ja hoor was ik ook met Orson ,de wandelingen kwamen er pas toen ik meer vertrouwen in hem had dat het goed ging :wink:
dagmar88
Zeer actief

tineke schreef:
Goed hier zit nog niet het labje doorheen dat kan nog wel wat veranderen maar als dat een langere neus is dan is het helemaal het einde :I:

ttp://link.marktplaats.nl/479549358
Ja, mij lijkt dat een hele leuke kruising.
Vind de cane corso's die ik ken ook qua karakter eigenlijk prima in het plaatje passen.

:mrgreen: Je liet alleen wel mijn pc op hol slaan met je ttp://
tineke

dagmar88 schreef:
tineke schreef:

http://link.marktplaats.nl/479549358
Ja, mij lijkt dat een hele leuke kruising.
Vind de cane corso's die ik ken ook qua karakter eigenlijk prima in het plaatje passen.

:mrgreen: Je liet alleen wel mijn pc op hol slaan met je ttp://
Ha er moest vast nog een h voor :mrgreen:
Ik ging met de foto's ook al mis ,ik wilde de andere foto van Kiefer en Orson verplaatsen in mijn photobucket zodat hij bij de andere foto van dat stel terecht kwam en die heb ik per ongeluk verwijderd :ugh:
Heb hem nog wel ergens op de pc staan maar dat wordt wel zoeken tussen de talloze foto's :(:
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

dagmar88 schreef: 15 jaar is een utopie wanneer je van de grote lobbessen bent, een jaar of 8 zou ik heel tevreden mee zijn... :wink:
Leonberger vind ik zelf erg leuk, er loopt hier een enorme pup waar ik helemaal weg van ben.Maar mam heeft het aan d'r longen en heeft duidelijk meer last van langharige honden.
Pluis en Charlie moest ik al van tevoren de trap op sleuren en grondig schrobben.
Van die oudere meneer (grijze baard) ?

Die is echt ge-wel-dig :mrgreen: Lekker lomp ding, heeft ook al vaker heerlijk met Fodor gespeeld!

Ik houd overigens ook mijn ogen voor je open :ok: Vind je iets van een cane-corso of cane-corso mix ook niet leuk?
Ήυs

Denise. schreef:Kenzo kan bijna nergens loslopen en met hem aangelijnd tussen een groep loslopende honden zie ik niet zo zitten.Tenzij het allemaal stoere teven zijn :mrgreen: Maar dat is nooit zo en ik vind het best lullig om hem kort aangelijnd te houden terwijl een hoop andere honden lekker aan het rennen zijn. Dan ga ik liever naar een rustig bos met hem aan de lange lijn.
Ik was hier ook altijd wat bang voor, maar had Fodor dus meegenomen naar de doe-dag en hij deed het super, op het laatst reageerde hij wat op twee reuen, maar de rest van de middag was hij eigenlijk zo onder de indruk dat hij zich keurig gedroeg ;) Tegenwoordig dóe ik dit soort dingen gewoon, en als het niet gaat, kun je altijd weer weg.

edit: met wandelingen gaat hij ook pas los als ik zeker weet dat hij met de honden kan, en het gebied overzichtelijk is.
Supernova
Zeer actief

Fafo schreef:
Denise. schreef:Kenzo kan bijna nergens loslopen en met hem aangelijnd tussen een groep loslopende honden zie ik niet zo zitten.Tenzij het allemaal stoere teven zijn :mrgreen: Maar dat is nooit zo en ik vind het best lullig om hem kort aangelijnd te houden terwijl een hoop andere honden lekker aan het rennen zijn. Dan ga ik liever naar een rustig bos met hem aan de lange lijn.
Ik was hier ook altijd wat bang voor, maar had Fodor dus meegenomen naar de doe-dag en hij deed het super, op het laatst reageerde hij wat op twee reuen, maar de rest van de middag was hij eigenlijk zo onder de indruk dat hij zich keurig gedroeg ;) Tegenwoordig dóe ik dit soort dingen gewoon, en als het niet gaat, kun je altijd weer weg.

edit: met wandelingen gaat hij ook pas los als ik zeker weet dat hij met de honden kan, en het gebied overzichtelijk is.
Zo'n doedag is denk ik niet echt een probleem voor Kenzo, er liepen geen honden ongecontroleerd los en er was zat plek om wat afstand te houden. Maar een groep loslopende honden daarvan weet ik niet hoe hij reageert, en het ligt er natuurlijk ook heel erg aan hoe de loslopende honden zich gedragen. Maar ik moet dat soort dingen ook gewoon maar gaan doen, dan weet ik hoe hij reageert en nu zit ik alleen maar te speculeren. :mrgreen:
Supernova
Zeer actief

tineke schreef:
Denise. schreef:[ Kenzo zijn hierkomen is heel wisselend, de ene dag komt hij meteen aangesjeesd en de volgende dag heeft hij het toch echt te druk met snuffelen/jagen. Hij gaat dus zelden los en alleen op plekken waar ik het 200 procent vertrouw. En anders gaat hij gewoon aan de lange lijn, dan vermaakt hij zich gelukkig ook prima.
Ja hoor was ik ook met Orson ,de wandelingen kwamen er pas toen ik meer vertrouwen in hem had dat het goed ging :wink:
Precies. En met Kenzo ben ik nu zo ver dat hij nooit meer uitvalt tijdens het wandelen dus het is wel tijd voor de volgende stap.
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

ik weet wel een tatra nest wat er aan komt....
Afbeelding
tineke

Denise. schreef:
tineke schreef:
Precies. En met Kenzo ben ik nu zo ver dat hij nooit meer uitvalt tijdens het wandelen dus het is wel tijd voor de volgende stap.
Ik heb het ook stapje voor stapje gedaan ,Orson heeft zelfs toen hij jong was met muilkorf gelopen soms op drukkere tijden of wandelingen.
Maar door het langzaam vooruit gaan kreeg ik zelf ook meer zelfvertrouwen en dat pikte hij weer feilloos op.
Was er dan op straat een moeilijkere situatie met een aanvliegende loosloper ofzo dan vertrouwde ik er ook meer op dat ik de situatie aankon.
En ook dat pikte hij dan weer op.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Ik denk dat ik hem deze week nog wel tegen kom en dan zou ik eens informeren!
Deze meneer is dakloos en beseft nu gelukkig wel dat hij de pup echt niet kan houden omdat hij gewoon geen geld heeft.
Het beestje is nu ook wat aan de magere kant en meneer kwam gister met de mededeling dat hij hem al 2 dagen geen voer meer had gegeven omdat hij echt geen geld had :ugh:
Ik heb hem 20 euro gegeven (meer heb ik zelf nu helaas ook niet) zodat hij toch wat voer voor hem kan halen, ik hoop dat hij dat wel echt aan voer uitgeeft.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
dagmar88
Zeer actief

Fafo schreef:
dagmar88 schreef: 15 jaar is een utopie wanneer je van de grote lobbessen bent, een jaar of 8 zou ik heel tevreden mee zijn... :wink:
Leonberger vind ik zelf erg leuk, er loopt hier een enorme pup waar ik helemaal weg van ben.Maar mam heeft het aan d'r longen en heeft duidelijk meer last van langharige honden.
Pluis en Charlie moest ik al van tevoren de trap op sleuren en grondig schrobben.

Die is echt ge-wel-dig :mrgreen: Lekker lomp ding, heeft ook al vaker heerlijk met Fodor gespeeld!

Ik houd overigens ook mijn ogen voor je open :ok: Vind je iets van een cane-corso of cane-corso mix ook niet leuk?
Ja, het baasje is heel aardig en lijkt op een reuze tuinkabouter met van die gezellige wangen :mrgreen:
dagmar88
Zeer actief

samantha! schreef:
Ik denk dat ik hem deze week nog wel tegen kom en dan zou ik eens informeren!
Deze meneer is dakloos en beseft nu gelukkig wel dat hij de pup echt niet kan houden omdat hij gewoon geen geld heeft.
Het beestje is nu ook wat aan de magere kant en meneer kwam gister met de mededeling dat hij hem al 2 dagen geen voer meer had gegeven omdat hij echt geen geld had :ugh:
Ik heb hem 20 euro gegeven (meer heb ik zelf nu helaas ook niet) zodat hij toch wat voer voor hem kan halen, ik hoop dat hij dat wel echt aan voer uitgeeft.
Jeetje wat een ellende :schrik: Arm ding...
Ήυs

dagmar88 schreef:
Fafo schreef:

Ja, het baasje is heel aardig en lijkt op een reuze tuinkabouter met van die gezellige wangen :mrgreen:

Ja inderdaad :D

Hij heeft ook eens de bal van Fay weggegooid, en moest toen het gehele gesprek blijven gooien :LOL:
Ήυs

Ik quote deze even, misschien heb je hier interesse in Dagmar?

Jeannettebo schreef:ik weet wel een tatra nest wat er aan komt....
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”