Bij mijn kwijlmastino had ik overal in huis theedoeken opgehangen op lage hoogte.Valerie schreef:Ja maar die dikke kwijlslierten wat uit hun mondhoeken hangt vind ik echt heel ranzig. Ik zag sommige echt kwijlen ook al was er geen eten in de buurt. Maar goed niemand is perfect zullen we maar zeggendagmar88 schreef:Ach joh.Valerie schreef:Ik moet zeggen dat ik ook helemaal om ben. Ik wil ook een Tosa, een zwarte teef. Alleen dat kwijlen
De drinkbakken staan in de keuken en daar komt dan nog een droogloop mat.
Het valt eigenlijk best mee.
Spike had wel iets strakkere lippen, maar als ze gewoon binnenshuis nooit wat extra's krijgen kwijlen ze weinig, Pluis ook nauwelijks tot op het einde.
En toen had ik gewoon een doek om zijn nek hangen om alles even droog te vegen![]()
Met die witte prik haren van Charlie is er toch al geen hoop meer om zonder herinnering aan de honden de deur uit te stappen![]()
Oh, en alle muren zijn geverfd met afwasbare buitenverf, dus met een spons en sopje is alles weer fris en fruitig.
Als we een kwijltje spotten ,door mijn kinderen steevast kwallebabbel genoemd, riepen wij doekje en dan pakte hij er een die dicht bij was en kwam die ons brengen.
En weg was de kwallebabbel dan