Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Weekendje weg aan zee

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Weekendje weg aan zee

Ongelezen bericht door Crista »

Wij willen met 2 honden een weekendje weg aan zee, het gaat dan om 2 nachten.

De waddeneilanden zijn geen optie vanwege de afstand (Mitch is wagenziek) aangezien het maar een weekendje is.
Het liefste ergens in Noord / Zuid Holland? Zeeland kan ook natuurlijk :wink:

Het strand moet echt op loop afstand zijn.. we willen het 1e weekend van oktober gaan.

Ik heb al heel veel via google gezocht maar kan weinig vinden wat echt aan het strand ligt en waar honden welkom zijn..

Iemand een goed idee??
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Re: Weekendje weg aan zee

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Citta romana in hellevoetsluis is een aanrader. Vanaf het park steek je via de naastgelegen camping zo het strand op. Ook in de omgeving zijn leuke uitstapjes te maken.

Enige nadeel aan het park zijn de vele arbeiders die daar door de weeks verblijven. Zij vertrekken s'ochtends heel vroeg en aangezien de grote slaapkamers aan de voorkant zitten, kunnen die voorbij rijdende auto's storend zijn. verder hebben wij er geen last van gehad. Ze waren uiterst vriendelijk en vele wilde even kroelen met de honden.

Huisjes zelf zijn prima, de tuin is ideaal voor de doggies en bij het restaurant kan je ook eten bestellen om mee te nemen naar je huisje. Service was prima daar en je kan op het park ook losse dagen boeken, je bent dus bijv niet gebonden aan een weekend.
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Crista
Zeer actief

Mooie plek inderdaad! Ik vind alleen de prijs nogal aan de hoge kant... 345 euro voor een weekendje is best veel.
Mitch & Kiyo
Afbeelding
ellyenrob
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ellyenrob »

Het Elfenpad is vlak aan zee.
http://www.vakantiepretinzeeland.nl/
Elly
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

http://www.swaenenburgh.nl/website.php

Ligging
De ligging van uw woning kan bijna niet idealer. Hoewel u ten volle kunt genieten van de rust en de natuur om u heen, bevindt u zich op loopafstand ( 5 minuten ) van strand, duinen en de Vlissingse boulevard met al haar terrasjes en waar schepen letterlijk op een steenworp afstand aan u voorbij varen. Tevens bevindt zich een winkelcentrum met o.a. supermarkt, warme bakker, groentewinkel en drogist op ongeveer 800 meter van uw woning.

Park Westduin, Nollebos
Uw woning bevindt zich binnen 32 Hectare bijzonder natuurgebied dat bepaald wordt door verschillende landschapsvormen. Natuurlijk zijn er zee en strand, maar waar het strand overgaat in duinlandschap bevinden zich aangrenzend een bosgebied (Nollebos) en natuurrecreatiepark Westduin 1. Met name in het laatstgenoemde gebied vindt u een diversiteit aan natuur en derhalve aan wandelmogelijkheden.

Hoewel inmiddels ruim 23 jaar oud is het park Westduin nog amper ontdekt. Toch heeft dit park voor elk wat wils, zo is er een grote speelweide, een trimbaan, ruiterpaden, waterpartijen, eendenvijver maar ook zijn er moerasgebieden die ongemoeid worden gelaten. Met name door haar diversiteit leent dit park zich voor lange wandelingen, rustig verpozen, of gewoon stil genieten.

:wink: Ik loop er veel en met plezier.
asani
Zeer actief

Ongelezen bericht door asani »

http://maps.google.nl/maps?client=safar ... 4781236083

Beetje lange link ,maar wel een heel leuk park.
Ligt aan het strand en honden toegestaan.
Wij wonen op 25 minuten afstand.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Crista
Zeer actief

Bedankt voor de tips!!

Het is een huisje geworden van vakantiepark Roompot Egmond aan zee :cheer:
Mitch & Kiyo
Afbeelding