haha, dat hoor ik ook vaak op straat jasbientje schreef: ook een prachtige hond! Bullmastiff kruising ofzo?
Rottweiler x bordeaux dog en het broertje van de mijne
Moderator: moderatorteam
haha, dat hoor ik ook vaak op straat jasbientje schreef: ook een prachtige hond! Bullmastiff kruising ofzo?

Jippie schreef:Vind deze van 10 weken oud toch wel leuk en lief! Ziet iemand hier een ras in? Of lijkt het gewoon op een vuilnisbak?

ik vond pluisje meer van de BD weghebbendagmar88 schreef:haha, dat hoor ik ook vaak op straat jasbientje schreef: ook een prachtige hond! Bullmastiff kruising ofzo?
Rottweiler x bordeaux dog en het broertje van de mijne
kruising tussen een malteser en een jack russel?Jippie schreef:Vind deze van 10 weken oud toch wel leuk en lief! Ziet iemand hier een ras in? Of lijkt het gewoon op een vuilnisbak?

haha dat tapijt op zijn rugJessica3787 schreef:Niet van mij, maar een van de honden waar ik vrijwilligerswerk deed in Spanje. De grootste schat en zo'n geweldig uiterlijk. Ik heb nog nooit zo'n hond gezien!
Meer foto's staan op: http://animalesdeoriente.foroactivo.net ... o-de-boxer
Ik vind hem ontzettend uniek!
Het is toevallig wel echt Texels lam wat hij op zijn rug draagt, laatste modesbientje schreef:haha dat tapijt op zijn rugJessica3787 schreef:Niet van mij, maar een van de honden waar ik vrijwilligerswerk deed in Spanje. De grootste schat en zo'n geweldig uiterlijk. Ik heb nog nooit zo'n hond gezien!
Meer foto's staan op: http://animalesdeoriente.foroactivo.net ... o-de-boxer
Ik vind hem ontzettend uniek!

Duitse staander denken wij ook!Ellen. schreef:Wow, ontzettend mooi beest!
Nou sowieso een Duitse Staander Korthaar... met iets van een Herder.. Mechelse?
Wij zijn toendertijd ook erg gevallen voor zijn looks! (hij komt uit 't asiel)sbientje schreef:de duitse staande zou ik ook wel verwachten idd.. verder vind ik het moeilijk. Hij lijkt een wat bredere snuit te hebben ook, plus die oortjes natuurlijkHeb je foto's van de zijkant? ik vind hem ook prachtig!

Jaa haar heb ik weleens op de hei in Ede gezien, mooierd.labranard lizzy schreef:Dit is Lizzy (zusje van Dora)
Ze zou 3/4 Sint bernard x 1/4 labrador zijn. Oordeel zelf![]()
7 weken
10 weken
3 maanden
4,5 maanden
6 maanden
Vandaag is ze precies 7 maanden. Maar daar hebben we nog geen foto's van.