smoekie
De titel van de topic luid:
De mooiste en populairste Rottweiler kruisingen bij elkaar.
Volgens mij heb ik als topic opener nergens gevraagt om een mening over iemand z´n hond te geven? Zeker niet om iemand z´n af te kraken. Ik weet niet wat de bedoeling erachter is, of je alleen maar uit bent om mensen tegen de schenen te trappen, maar ik vind het een aardig dom gezeik om helemaal niets eigenlijk!
Als je nou niets zinnings te vertellen hebt, laat dat topic dan lekker met rust!!
Dat wilde ik dus even kwijt.
Kruising Lab x Rotti, Berner x Rotti en Duitse Herder x Rotti kom je ibnderdaad het meeste tegen, trouwens ook qua aanbieden op MP. En toch kunnen ze zo verschillen, gaaf is dat
Trouwens, bij al die kruisingen, overheerst het Rotti karakter of het karakter van het andere ras in je hond (voor zover bekend)?
En, was je bewust op zoek naar een kruising Rotti, of gewoon een toevalstreffert?
Ik zelf wel, ik zoch duidelijk een kruising Rotti, maar eigenlijk wel iets met de black & tan tekening. Helaas, toen ik Gila zag en in d´r ogen keek (dat moet je niet doen uilskuiken) was ik verloren
Trouwens, anders Pe wel, die deed 5 stappen, zullen we deze maar doen dan?
Ja hallo, staan we al buiten??
Zo lang hebben we haar nog niet, maar een mechel en een rotti hebben natuurlijk qua karakter wel wat overeenkomsten. Waaksheid en beschermend bijvoorbeeld.
Ik merk wel dat ze de "will to please", enthousiasme en inteligentie heeft van de mechel.
Bouw van de mechel, maar bespiering en kracht van de rotti.
Lente van de neus mechel, snuit van de rotti.
Stevige staart van de rotti.
Waar de voorliefde voor water van komt weet ik niet, maar volgens mij heeft ze een verborgen propellor. Sjezus, wat gaat dat als een speer door het water zeg, weinig eerder gezien
Een beetje Lab word er zo uitgezwommen en van een hoge kant af springen, no problem hoor.