Moderator: moderatorteam
Kijk, daar sluit ik mij helemaal bij aanShima schreef:Er is geen groter beest dan de mens
fijn!sads schreef:Kijk, daar sluit ik mij helemaal bij aanShima schreef:Er is geen groter beest dan de mens
Schijnbaar is er bij jou ook wat fout gegaan omdat je je heil zoekt bij een hond en die soulmate noemt.??sads schreef:Dus een slechte jeugd is een excuus?????Nanna schreef:Ik vind wel dat ze gestraft moeten worden omdat het gewoon niet kán. Maar afspuiten is natuurlijk te zot voor woorden.sads schreef: We eten voornamelijk scharrelvlees. Hebben we toch een betere gedachte bij en het smaakt beter. En JA, mensen die zo met dieren omgaan mogen van mij het leven laten en het liefste op dezelfde manier als ze deze dieren behandelen.....maar dan zal ik wel weer niet sporen
En weet jij veel hoe die lui zo geworden zijn. Ik ga er meestal maar zo van uit dat die geen normale jeugd gehad hebben, maar eentje met veel buitensporig geweld en vernederingen. Nu kunnen ze dit middels een beest uitleven. Een beest dat er geloof ik ook niet al teveel moeite mee heeft een tegenstander vlak uit te schakelen.Die staat echt niet te bidden en te smeken of ie maar alsjeblieft niet hoeft te vechten.
![]()
Zou je het dan niet net beter moeten doen????![]()
Als het tegenwoordig op een slechte jeugd kunnen gooien is het gedrag ineens verklaarbaar.![]()
Vind ik eerlijk gezegd belachelijk
O jee je hebt gelijkrenee-uk schreef:fijn!sads schreef:Kijk, daar sluit ik mij helemaal bij aanShima schreef:Er is geen groter beest dan de mens
het is overigens your soulmate
best een nadeel van die roze koeienletters, het valt zo op
Voor zover ik weet hebben we allemaal een ziel.Nanna schreef:Misschien, als je maar een uiterst simpel zieltje bent, dat het wel kan hoorbouvierpoedel schreef:Waarom is die hond jouw soulmate dan.??
Hij is zo lekker simpel dat hij heus niet in de gaten heeft wat er in jouw soul omgaat hoor.
Maar even wat anders.sads schreef:Voor zover ik weet hebben we allemaal een ziel.Nanna schreef:Misschien, als je maar een uiterst simpel zieltje bent, dat het wel kan hoorbouvierpoedel schreef:Waarom is die hond jouw soulmate dan.??
Hij is zo lekker simpel dat hij heus niet in de gaten heeft wat er in jouw soul omgaat hoor.
Ook onze honden en andere dieren......
*proest* nou, dan valt het nog best meesads schreef:Maar even wat anders.sads schreef:Voor zover ik weet hebben we allemaal een ziel.Nanna schreef:Misschien, als je maar een uiterst simpel zieltje bent, dat het wel kan hoorbouvierpoedel schreef:Waarom is die hond jouw soulmate dan.??
Waarom wordt je hier van alle kanten aangevallen als je je mening geeft.
Mijn honden betekenen voor mij erg veel ja, maar niet meer als mijn kinderen of mijn man.
Omdat je steeds jezelf quote, wat ontzettend irritant issads schreef:Maar even wat anders.sads schreef:Voor zover ik weet hebben we allemaal een ziel.Nanna schreef:Misschien, als je maar een uiterst simpel zieltje bent, dat het wel kan hoorbouvierpoedel schreef:Waarom is die hond jouw soulmate dan.??
Waarom wordt je hier van alle kanten aangevallen als je je mening geeft.
Mijn honden betekenen voor mij erg veel ja, maar niet meer als mijn kinderen of mijn man.
bouvierpoedel schreef:Kksstttt in je mand Fafo.![]()
Niet dat mens dwingen om er een ......topic van te maken.![]()
Wat is je punt nu precies.??Fafo schreef:bouvierpoedel schreef:Kksstttt in je mand Fafo.![]()
Wat is er mis met een ... topic?![]()
bouvierpoedel schreef:Wat is je punt nu precies.??Fafo schreef:bouvierpoedel schreef:Kksstttt in je mand Fafo.![]()
Wat is er mis met een ... topic?![]()
dagmar88 schreef:In een topic dat over dierenmishandeling gaat kun je er ook gewoon voor kiezen je grote snater te houden ipv het hele topic maar weer eens een keer misbruiken om je punt te maken.Iris123 schreef:De wending die de discussie neemt stemt mij een beetje misselijk. Het ging hier over de dierenmishandeling, niet of iemands hond al dan niet "terecht" !!!! wordt aangevallen. Erg teleurstellend van sommigen die ik best hoog in het vaandel heb staan.
Zo'n reactie met smiley, in zo'n topic, daar wordt ík misselijk van![]()
BAILEYSBAASJE schreef:Exact, helemaal mee eens.Nakisha schreef: Al met al; de enige manier om pitts écht te beschermen, is ze niet langer te fokken....
dagmar88 schreef:je bent keigoed
ach jij laat ook nogal eens vaak vaak vallen dat je hierna geen staffies meer wil dus ik snap wel dat jullie raakvlakken hebben.Paulala schreef:dagmar88 schreef:je bent keigoed
Een beetje uitleg over wat je hier nu mee bedoelt zou niet verkeerd zijn.
Ik snap dit dus echt niet hoor.
renee-uk schreef:ach jij laat ook nogal eens vaak vaak vallen dat je hierna geen staffies meer wil dus ik snap wel dat jullie raakvlakken hebben.Paulala schreef:dagmar88 schreef:je bent keigoed
Maar als je eens objectief naar de anti-'vechthonden' posts van BB kijkt kun je je misschien, als je daar dan al voor open wil staan, onze irritatie voorstellen!
En zo niet, tja dan maar niet
renee-uk schreef:ach jij laat ook nogal eens vaak vaak vallen dat je hierna geen staffies meer wil dus ik snap wel dat jullie raakvlakken hebben.Paulala schreef:dagmar88 schreef:je bent keigoed
Maar als je eens objectief naar de anti-'vechthonden' posts van BB kijkt kun je je misschien, als je daar dan al voor open wil staan, onze irritatie voorstellen!
En zo niet, tja dan maar niet
dagmar88 schreef:bedankt voor dit nieuwe inzicht, voortaan zal ik alleen nog reageren op wat voor geweldige mens iedere forummer diep van binnen is ipv op wat er hier neergezet wordt
Dat is inderdaad een veel betere manier van discussiëren.
Edit, zal ik je meteen een lijstje geven van alle mensen waar ik mee pb die vinden dat ik niet altijd sarcastisch over kom?
Dan is dat ook meteen weer opgehelderd.
Ik was me alvast in aan het dekkenPaulala schreef:dagmar88 schreef:bedankt voor dit nieuwe inzicht, voortaan zal ik alleen nog reageren op wat voor geweldige mens iedere forummer diep van binnen is ipv op wat er hier neergezet wordt
Dat is inderdaad een veel betere manier van discussiëren.
Edit, zal ik je meteen een lijstje geven van alle mensen waar ik mee pb die vinden dat ik niet altijd sarcastisch over kom?
Dan is dat ook meteen weer opgehelderd.
Brave meid, je kúnt het wel!![]()
En wie had het hier over sarcasme? Volgens mij is dat woord helemaal niet gevallen, althans niet door mij.
Maar dat lijstje mag je me geven hoor als je je daar beter door voelt.
renee-uk schreef:nou sorry maar dat gaat me veel te ver
ik reageer gewoon op wat er staat en als dat anders bedoeld wordt sta ik open voor uitleg, zo niet jammer dan.
ik heb geen behoefte een cursus psychologie te gaan volgen om op een hondenforum te mogen schrijven, geen behoefte heilig verklaard te worden en me beter voordoen dan ik ben doe ik ook niet
Jullie doen het er maar mee en anders gebruik je de negeer maar
smoekie schreef:renee-uk schreef:nou sorry maar dat gaat me veel te ver
ik reageer gewoon op wat er staat en als dat anders bedoeld wordt sta ik open voor uitleg, zo niet jammer dan.
ik heb geen behoefte een cursus psychologie te gaan volgen om op een hondenforum te mogen schrijven, geen behoefte heilig verklaard te worden en me beter voordoen dan ik ben doe ik ook niet
Niks, maar dan ook niks aan toe te voegenNog ff zeg
renee-uk schreef:nou sorry maar dat gaat me veel te ver
*snotter*dagmar88 schreef:arme, verbitterde mensen. Durf nu eens open te staan voor de kleur des forummers hart en aura.
Ik stel voor dat iedereen in zijn profiel zijn psychologische achtergrond zet, met wie persoonlijke contacten worden onderhouden en de reden waarom ze al dan niet in de anale fase zijn blijven hangen![]()
Spread the love...