en dan te gaan wandelen vanaf de vuurtorenplein .
als er nog meer mensen mee willen wandelen zie ik dat wel

Moderator: moderatorteam
dat moet je nog maar afwachten natuurlijktoots schreef:word een gezellige drukte
mij maakt het allemaal niet uit,ik ga gewoon rond half 1 rijden en dan zie ik jullie daar wel(is maar 10minuten van hiervandaan)toots schreef:ik heb even gekeken op ov reisinformatie
om 12:44 uur stopt bus 44 bij wantveld op noordwijk en dat is 1 min lopen van het vuurtorenplein
eigenlijk zou ik willen vragen of we dan ong 20/30 min later dus kunnen afspreken rond 13:00 uur dus .
''Voor Dancing Day Dream'' . bij mij stopt bus 169 om 11:32 uur deze moet ik/we nemen om die bus 44 te halen.
ik vind het een goed idee!Judith-Diesel schreef:Even een vraag tussendoor.
Bij de vuurtoren is het betaald parkeren (eigenlijk heel Noordwijk). Nu zat ik te denken dat we beter bij Groot Hoogwaak kunnen parkeren (is mijn werk, daar zit een paal die het niet doet) en daar hoef je dus niet te betalen.
Er zit namelijk ook een bushalte voor de deur.
Dan kunnen we vanaf daar tussen de huizen door naar het strand en eventueel nog een stuk duinen doen.
Want het parkeren in Noordwijk is 1,80 euro per uur....
En de vraag was of we nog wat konden drinken, ik weet niet of er honden toe gestaan zijn in de strandtenten zelf. Maar ik kan altijd even bellen.
@ Toots, deze bushalte zit 2 haltes verder als Vuurtoren en is lijn 44.
Nee, het is zo'n paal die in de grond gaat. Het is mijn werk, en die paal zit permanent naar beneden omdat er 100x tegen aangereden is en kapot is gegaan en het ontzettend duur is om te repareren. Het is dus geen parkeer betaalpaal.eefje+huig schreef:ik vind het een goed idee!Judith-Diesel schreef:Even een vraag tussendoor.
Bij de vuurtoren is het betaald parkeren (eigenlijk heel Noordwijk). Nu zat ik te denken dat we beter bij Groot Hoogwaak kunnen parkeren (is mijn werk, daar zit een paal die het niet doet) en daar hoef je dus niet te betalen.
Dan kunnen we vanaf daar tussen de huizen door naar het strand en eventueel nog een stuk duinen doen.
En de vraag was of we nog wat konden drinken, ik weet niet of er honden toe gestaan zijn in de strandtenten zelf. Maar ik kan altijd even bellen.
Want ik was idd al op zoek naar een parkeerplaats die gratis was,of ik zou op de fiets kunnen komen maar dat red harley niet denk ik,zijn conditie is niet echt goed te noemen momenteel.
Wat is het adres?
Weet je zeker dat die paal het niet doet en dat je dan geen boete krijgt?want eigenlijk is het bij een defecte paal de bedoeling dat je dan een volgende automaat gaat zoeken.
Oh oke ik snap het,nou prima idee vind ikJudith-Diesel schreef:Nee, het is zo'n paal die in de grond gaat. Het is mijn werk, en die paal zit permanent naar beneden omdat er 100x tegen aangereden is en kapot is gegaan en het ontzettend duur is om te repareren. Het is dus geen parkeer betaalpaal.eefje+huig schreef:ik vind het een goed idee!Judith-Diesel schreef:Even een vraag tussendoor.
Want ik was idd al op zoek naar een parkeerplaats die gratis was,of ik zou op de fiets kunnen komen maar dat red harley niet denk ik,zijn conditie is niet echt goed te noemen momenteel.
Wat is het adres?
Weet je zeker dat die paal het niet doet en dat je dan geen boete krijgt?want eigenlijk is het bij een defecte paal de bedoeling dat je dan een volgende automaat gaat zoeken.
Het adres is Groot Hoogwaak, Groot Hoogwaak 1, 2202 TG Noordwijk. Ik wacht op jullie bij de grondpaal, dan kunnen jullie achter mij aan rijden naar de parkeer plaats. Parkeerplaats is eigen terrein van Ghw en kan je dus geen boete krijgen.
Ik heb een zilverkleurige Vw polo (met duits kenteken)
Het honden strand zit helemaal aan de andere kant van Noordwijk (inderdaad kant Katwijk). 1e strand afritdancingdaydream schreef:Tijdje niet online geweest, maar ik kom ook nog steeds hoor morgen![]()
Toots, ik zorg wel dat ik de 169 pak en dus rond half 12 bij jou aankom![]()
Ik weet trouwens niet exact waar op noordwijk het hondenstrand-deel is, ben er zelf nooit geweest, maar daar is zowiso een tent waar honden zijn toegestaan. Tis iig "Take 2", adres Koningin Astrid Boulevard (zijde Katwijk),
je mag richting katwijk op strand maar de vuurtoren staat juist helemaal aan de andere kant van de boulevard,richting noordwijkerhout zeg maar dus je gaat de andere kant op.dancingdaydream schreef:Tijdje niet online geweest, maar ik kom ook nog steeds hoor morgen![]()
Toots, ik zorg wel dat ik de 169 pak en dus rond half 12 bij jou aankom![]()
Ik weet trouwens niet exact waar op noordwijk het hondenstrand-deel is, ben er zelf nooit geweest, maar daar is zowiso een tent waar honden zijn toegestaan. Tis iig "Take 2", adres Koningin Astrid Boulevard (zijde Katwijk),