Ik jeb suus ingeschreven met het losh nummer.. Er staat wel losh voor.. Help

Moderator: moderatorteam
Nhsb nummer heb ik, ongeveer een jaar geleden al ingeschrevenSuzanne123 schreef:Als je in Nederland woont hoort de hond te zijn ingegeschreven in het NHSB; anders is inschrijving niet mogelijk.
Heb je de "omzetting" al in gang gezet, maar het nhsb-nummer nog niet binnen? Schrijf er dan bij NHSB-aangevraagd (ik heb destijds een copie van mijn aanvraag voor inschrijving in het nhsb-meegezonden)
Heb je de omzetting nog niet in gang gezet, kun je formeel niet deelnemen.
Suzanne
Ohh..fes/lou schreef:NHSB, ik heb Ruby nooit onder haar franse nr ingeschreven
Heb ik weer...Nanna schreef:ff bellen met het secretariaat. De hond mag met een nederlandse eigenaar alleen onder een NHSB nummer ingeschreven worden.
IJsselshowsjaak-k schreef:Welke show?
Jup, zondags geloof ik.Tamara. schreef:IJsselshowsjaak-k schreef:Welke show?Je gaat ook?
"NHSB aangevraagd" mag tegenwoordig ook niet meerSuzanne123 schreef:Als je in Nederland woont hoort de hond te zijn ingegeschreven in het NHSB; anders is inschrijving niet mogelijk.
Heb je de "omzetting" al in gang gezet, maar het nhsb-nummer nog niet binnen? Schrijf er dan bij NHSB-aangevraagd (ik heb destijds een copie van mijn aanvraag voor inschrijving in het nhsb-meegezonden)
Heb je de omzetting nog niet in gang gezet, kun je formeel niet deelnemen.
Suzanne
ik heb eind augustus een mail gestuurd naar RvB met de vraag of dat kon omdat ik een "probleem" heb met de stambomen (woon in Belgie en een deel van de pups zit in NL, zie viewtopic.php?f=33&t=226677 )Pumi schreef: "NHSB aangevraagd" mag tegenwoordig ook niet meerEn inderdaad je moet er officieel wel achter zetten "NHSB ... import XX" Ook al zijn wij dat wel eens vergeten en dan kwam het als nog goed.