Moderator: moderatorteam

Boerenfox/JR achtig denk ik inderdaad ook. Husky zie ik zelf dan weer niet. Haar vacht is overigens niet ruw, lijkt misschien een beetje zo omdat ze op de foto's net gezwommen heeft en dan ontploft haar vacht een beetje. Denk dat er een hond met een lange smalle snuit doorheen zit, want dat heeft ze wel. En stokkepootjes!Aimee schreef:Geen idee of het mogelijk is, maar
husky X ruwhaar boerenfox/JR achtig iets?
Dat uitleggen vindt zij dan vast weer verspilling van energieNanna schreef:Whippets wel. Dat zijn meteen de enige windhonden die luid jagen. Topsi joekert ook altijd als een gek als ze achter een nijn aansjeest. Als je het mij vraagt verspilling van energie, maar ga haar dát maar eens uitleggenIkke1980 schreef:Whippet/Windhondachtig zou kunnen, ze kan in elk geval echt super hard rennen op haar stokkepootjes. Maar zijn die ook vocaal ingesteld zeg maar
toots schreef:ik dacht Border collie x Boerenfox dat dacht ik meteen vooral op de tweede foto zie ik dat border collie er heel erg in , en in alle fotos zie je wel iets van een Fox
christina schreef:Ik zie er ook wel iets Heidewachtel in.