Wie heeft er ervaring met bovenstaande rassen en kan mij vertellen welk ras hier nu inzit.
Bailey komt uit een assiel in Turkije waar hij het niet al te best had.
Hij is meegenomen door een meisje die daar probeert het assiel te verbeteren.
de bovenste foto is Bailey nog in Turkije. Het is in ieder geval een mixje en geen echte kangal of Karbash............
Hij heeft ook zwemvliezen tussen z'n tenen. Ze dachten mischien iets van een labrador?
Hij is nu ong. 6 maanden oud, weegt 18 kilo en ong. 57cm hoog. De DA durfde niet te zeggen hoe groot hij gaat worden. Hij is in 9 weken tijd 13 kilo gegroeid. Zeker 6 tanden al gewisseld.
Ik vind het moeilijk te zeggen of hij qua karakter zal worden. Nu luistert hij redelijk, komt goed mee op de puppycursus, is onderdanig naar honden en mensen, speels en bijterig. ook kan hij gaan lopen piepen als hij zich verveeld of van mij niet met de kat mag spelen
Het is geen knuffelkont.
De reden dat ik graag zou willen weten welk ras er in zit is omdat je dan toch iets beter weet wat je kunt verwachten. Wanneer puber, wanneer volwassen, hoe het beste te trainen. En je hoort veel negatieve verhalen over kangal, kar...ed. dat ik me af en toe wel eens zorgen maak.
Ben erg benieuwd naar julie reakties.
groetjes, Yvonne