Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lachen of wurgen...

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Lachen of wurgen...

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik heb nog 1 promotiepunt op het VP nodig om uit de debutanten (FHN) te komen, en ik hoopte dat vandaag dan de dag zou zijn... Het spel ging geweldig slecht :P Ik vond dat Jamey's oortjes het niet deden, Danielle vond dat ik niet zo best handelde. Danielle zal wel gelijk hebben gehad, zoals altijd ;)

Vervolgens VP, goed verkend, relaxed Jamey voorbereid. Perfecte start, ze was snel, luisterde goed, en na sprong 5 werd ze zo blij dat haar kont onderschoof, haar gezicht in een grote grijns ging, en ze rondjes om me heen ging rennen, waarbij ze een foute sprong nam. Doei P dus.

Toen ik haar weer tot de orde had nam ze de paaltjes nog wel even braaf allemaal, waarna ze het eigenlijk niet meer nodig vond om de rest van het parcours af te maken, dus we zijn maar met spoed, zonder de rest van de toestellen te nemen, naar de finish gegaan, lol.

Na afloop heb ik haar beloofd dat ze op marktplaats ging :pffff: :F:
Ze was niet eens onder de indruk.

En stiekem ben ik heel blij dat ze er zo'n lol in heeft, vrolijk is, supersnel is. En ach dat P'tje, misschien Nijmegen en anders volgend jaar :W:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plumeau
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie

Re: Lachen of wurgen...

Ongelezen bericht door Plumeau »

Heerlijk zo'n bloemkolendag... :zweep:
Nou ja, hebben jullie weer een doel voor de volgende keer :wink:
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne.
Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Afbeelding
Frouke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Lachen of wurgen...

Ongelezen bericht door Frouke »

Ze had er duidelijk heel veel lol in en volgens mij is dat nog steeds het belangrijkste. Je schouders ophalen dus, goed bedenken waar je de fout in bent gegaan en de volgende keer gewoon weer met een smile aan de start :wink: . De jumping was trouwens erg lastig, zaten twee tricky punten in waar veel hondjes de fout ingingen, Roxy had daarvoor overigens al een disk :-D.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”