Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Adres is: Noorderringdijk in Oostwold (Oldambt (in sommige TomToms moet je nog Scheemda invoeren i.p.v. Oldambt)). Als je dit straatje uitrijdt, kom je uit op een grote parkeerplaats. Daar kun je de auto neerzetten en loop je zo de dijk op. De honden kunnen prima pootjebaden en zwemmen daar.
Laatst gewijzigd door *Ineke* op 27 sep 2011 15:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Begin van de middag komt mij beter uit. We spreken trouwens altijd af in Oostwold, meestal bij de parkeerplaats bij de pier en soms bij de fietsbrug richting Winschoten. Wat is makkelijker voor jou?
Ik ben er nog nooit geweest, ik moet uit Assen komen, dus het liefst de plek die het makkelijkst te vinden is.
Voor die tijd maar even mobiele nummers uitwisselen, mocht eindeloos aan het dwalen komen hahaha
kloesje schreef:Ik ben er nog nooit geweest, ik moet uit Assen komen, dus het liefst de plek die het makkelijkst te vinden is.
Voor die tijd maar even mobiele nummers uitwisselen, mocht eindeloos aan het dwalen komen hahaha
Dan kunnen we denk ik 't beste bij de pier afspreken.
Kiran schreef:Lijkt mij ook erg leuk om daar weer eens te wandelen, maar moet nog even kijken of die datum gaat lukken zo ver vooruit kan ik dat nog niet zeggen
IJsvrouwtje schreef:Hmmm... Alhoewel... Als Sóley wat minder loops is tegen die tijd... Ik kijk wel ff. Misschien neem ik haar aangelijnd mee.
Als ze nog loopsig ruikt, dan heeft ze wel een aanhouder achter zich aanlopen, wat dan moet en zal er flink gesnuffeld moeten worden
Heeft ze weer wat te snauwen. Nee hoor, ik kijk gewoon even of het gaat of niet. Ik neem ook wel wat reuen mee denk ik, ze zijn allemaal gecastreerd en kunnen in principe prima met andere honden. Terry laat ik sowieso thuis, die houdt niet zo van die drukte en al die grote loeders.
Ik neem Sóley (de onzekere teef) sowieso niet mee, die is hoogloops.
Wie ik wel meeneem weet ik nog niet precies, Fientje wel denk ik.
Is prima hoor, zeg het maar ik pas me wel aan haha, als je haar wel mee neemt laat ik Zhinzi gewoon thuis, dan neem ik Shieva wel mee . Of ik neem Zhinzi aangelijnd mee, kan ook.
MissDorien schreef:8 november heb ik rijexamen dus hopelijk kan ik dan weer eens mee
Ik lift mee
Dan mag je maar één hond mee, anders barsten we uit het autootje
Past best
Ja wat denk je, dat ik met 2 van die ongeleide projectielen op stap ga? No way. Ik vond het al heel wat dat Max zich zo netjes gedroeg in Stiens.
MissDorien schreef:8 november heb ik rijexamen dus hopelijk kan ik dan weer eens mee
Ik lift mee
Dan mag je maar één hond mee, anders barsten we uit het autootje
Past best
Ja wat denk je, dat ik met 2 van die ongeleide projectielen op stap ga? No way. Ik vond het al heel wat dat Max zich zo netjes gedroeg in Stiens.
Gelukkig maar
En neee, dat past écht niet.
1 BS in de achterbak en die is vol. Beuk op de achterbank. En wij voorin.
En vol is-ie