Wegens ziekte kan ik mijn hond nog maar weinig uitlaten. Te weinig. Aangezien ik geen auto heb, kom ik ook niet veel bij losloopgebieden.
Is er iemand die het gezellig zou vinden ons op te halen en in de buurt te wandelen? Hij gedraagt zich heel netjes in de auto. We hebben dichtbij strand zitten. Kan zelf helaas niet veel lopen maar op het strand kunnen de honden zichzelf moe rennen =)
Duke is een gecastreerd reutje van 2,5 jaar oud. Een mix van een DH, Greyhound (?), podenco en waarschijnlijk nog meer. Hij houdt dan vooral van heel veel en hard rennen! Hij gaat goed met alle kleine hondjes, kwispelkonten van alle maten en DH's en teefjes.
Duke gaat oha niet zo goed met grote reuen (behalve als het een kwispelkont is) en van opgewonden reutjes houdt hij helemaal niet (tenzij ze dus klein zijn, dan vindt ie dat niet erg).
Wie o wie helpt ons uit de brand?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wilt met ons wandelen? Omg. Nijmegen (Ewijk)
Moderator: moderatorteam
- Sassol
- Actief
- Mijn ras(sen): Meestal Labrenco, soms Podador.
- Aantal honden: 1
- wendelaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): maltezer x jack russel
- Aantal honden: 2
Re: Wie wilt met ons wandelen? Omg. Nijmegen (Ewijk)
Hey wat leuk dat je daar vandaan komt!
Zelf jaren in Beuningen gewoond, familie woont daar allemaal nog en ook in Ewijk.
Helaas kan ik nu met Bo niet echt lang of een eind gaan lopen, aangezien ze gisteravond bevallen is van een 5 ling.
Misschien over een paar weekjes weer, als de pups minder afhankelijk zijn.
Langs de Waal is zo lekker wandelen he, zulke mooie strandje ook.
Heb er nog vaak heimwee naar...starend over het water naar de boten...oke ik dwaal af ahum
Zelf jaren in Beuningen gewoond, familie woont daar allemaal nog en ook in Ewijk.
Helaas kan ik nu met Bo niet echt lang of een eind gaan lopen, aangezien ze gisteravond bevallen is van een 5 ling.
Misschien over een paar weekjes weer, als de pups minder afhankelijk zijn.
Langs de Waal is zo lekker wandelen he, zulke mooie strandje ook.
Heb er nog vaak heimwee naar...starend over het water naar de boten...oke ik dwaal af ahum