Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
IJsselshow zwolle
Moderator: moderatorteam
-
Sanna92
- nieuw lid
Re: IJsselshow zwolle
Hallo allemaal,
Ik heb een beetje een vreemde vraag. Ik studeer fotografie aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht en voor aanstaande maandag moet ik een 55+er fotograferen. Het moet niet om de leeftijd gaan, maar het moet gewoon iemand van een andere generatie zijn met een interessante hobby.
Nu leek het mij leuk om iemand te fotograferen die erg fanatiek bezig is met zijn/haar honden (in de vorm van het meedoen aan shows bijvoorbeeld).
Ik zag dat deze show morgen en overmorgen (klopt dat?) is en dus vroeg ik me af of er iemand (boven de 55 dus) is die het leuk vind als ik hem/haar de hele dag volg met een camera. Ik weet niet of ik mag fotograferen in zo'n hal, iemand een idee daarover?
Het lijkt me dan leuk om alle gebeurtenissen te fotograferen, u en uw hond te portretteren etc.
Ik had hierover ook een topic aangemaakt in algemeen, maar daar verwezen ze me hier naar toe door.
Alvast bedankt voor het lezen!
Groetjes Sanna.
Ik heb een beetje een vreemde vraag. Ik studeer fotografie aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht en voor aanstaande maandag moet ik een 55+er fotograferen. Het moet niet om de leeftijd gaan, maar het moet gewoon iemand van een andere generatie zijn met een interessante hobby.
Nu leek het mij leuk om iemand te fotograferen die erg fanatiek bezig is met zijn/haar honden (in de vorm van het meedoen aan shows bijvoorbeeld).
Ik zag dat deze show morgen en overmorgen (klopt dat?) is en dus vroeg ik me af of er iemand (boven de 55 dus) is die het leuk vind als ik hem/haar de hele dag volg met een camera. Ik weet niet of ik mag fotograferen in zo'n hal, iemand een idee daarover?
Het lijkt me dan leuk om alle gebeurtenissen te fotograferen, u en uw hond te portretteren etc.
Ik had hierover ook een topic aangemaakt in algemeen, maar daar verwezen ze me hier naar toe door.
Alvast bedankt voor het lezen!
Groetjes Sanna.
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Ik haak toch af. Dubbele afspraak gepland. Stom
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Linx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever - Aantal honden: 7
- Contacteer:
De hallen zijn klaar! Haha! Wat een werk.. Echter nu na 3 jaar zelf hard moeten werken mochten wij de ingeroosterde
leerlingen aansturen, wat een leuke afwisseling.
Uiteraard hebben we ook gewoon meegeholpen.
Ik zit morgen en zondag de gehele dag (ben daar minimaal van 07.00 tot 19.00, oei!) op de commando post gok ik,
maar hoop af en toe even rond te kunnen wandelen. Iedereen die is ingeschreven: heel veel succes!!! En natuurlijk
iedereen heel veel plezier!!
leerlingen aansturen, wat een leuke afwisseling.
Ik zit morgen en zondag de gehele dag (ben daar minimaal van 07.00 tot 19.00, oei!) op de commando post gok ik,
maar hoop af en toe even rond te kunnen wandelen. Iedereen die is ingeschreven: heel veel succes!!! En natuurlijk
iedereen heel veel plezier!!
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
Heel veel succes vandaag allemaal!!
Wij gaan morgen!!
Als iemand een boekje mee heeft genomen, zou die dan willen kijken hoeveel Rhodesian Ridgeback teefjes in de jeudgklasse staan??
Alvast heel erg bedankt!!
Wij gaan morgen!!
Als iemand een boekje mee heeft genomen, zou die dan willen kijken hoeveel Rhodesian Ridgeback teefjes in de jeudgklasse staan??

http://www.Adebowale.nl
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
En als je toch in het boekje bladert:*Evie* schreef:Heel veel succes vandaag allemaal!!
Wij gaan morgen!!
Hoeveel Engelse cocker spaniel reutjes in de jeugdklasse?? (ik weet al ring 16, maar dat is dan ook alles)
Billy noemen ze Purple Rain from Luna's Star
En de groeten van de mannen 

- Amy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 7
Was gezellig vandaag
Stands niet echt bijzonder ofzo verder. 3 lijnen gekocht zodat ze allemaal dezelfde hebben nu! 
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ja, en welke Lagotti (Lagotto Romagnolo) en Portugese Waterhonden (Cao de Agua Portugues)? Wel warm natuurlijk morgen......
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Wij zijn ook weer terug en hebben een leuke en vermoeiende dag gehad.
Ik was best zenuwachtig maar al met al heeft suus het ontzettend goed gedaan, ze vond het wel erg leuk al die aandacht
Suus heeft naast een heel mooi keurrapport een 1U en het reserve CAC/CACIB

Ik was best zenuwachtig maar al met al heeft suus het ontzettend goed gedaan, ze vond het wel erg leuk al die aandacht
Suus heeft naast een heel mooi keurrapport een 1U en het reserve CAC/CACIB
Er staan 10 teven ingeschreven in de jeugdklasse*Evie* schreef:Als iemand een boekje mee heeft genomen, zou die dan willen kijken hoeveel Rhodesian Ridgeback teefjes in de jeudgklasse staan??
- Tamara.
- Zeer actief
5 stuks waarvan Billy er 1 van isReny schreef:En als je toch in het boekje bladert:
Hoeveel Engelse cocker spaniel reutjes in de jeugdklasse?? (ik weet al ring 16, maar dat is dan ook alles)
- Tamara.
- Zeer actief
In de hallen vond ik het nog meevallen in vergelijking met buiten. Helaas hebben ze weer zat honden uit auto's moeten halenRosita Compagner schreef:Ja, en welke Lagotti (Lagotto Romagnolo) en Portugese Waterhonden (Cao de Agua Portugues)? Wel warm natuurlijk morgen......
Portugese waterhond:
typical thumbs up
american dancer's i am your man
american dancer's magic thunder
american dancer's never expected
Lagotti:
tornado clementina van 't wie dach-ie
ladeside pride britt
snooper dogs dandie
gleska goody-goody
- Amy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 7
Uiteraard, gingen ook alweer geruchten in de rondte van een doode hond, maar goed wat moet je allemaal gelovenTamara. schreef: In de hallen vond ik het nog meevallen in vergelijking met buiten. Helaas hebben ze weer zat honden uit auto's moeten halen![]()
![]()
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Contacteer:
Oke, dus binnen is het wel te doen qua warmte??? En hoe zit het met de standjes? Zijn er nog wel wat droge snacks te scoren?
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
dank! en gefeliciteerd met je eigen resultaat!Tamara. schreef:In de hallen vond ik het nog meevallen in vergelijking met buiten. Helaas hebben ze weer zat honden uit auto's moeten halenRosita Compagner schreef:Ja, en welke Lagotti (Lagotto Romagnolo) en Portugese Waterhonden (Cao de Agua Portugues)? Wel warm natuurlijk morgen......![]()
![]()
Portugese waterhond:
typical thumbs up
american dancer's i am your man
american dancer's magic thunder
american dancer's never expected
Lagotti:
tornado clementina van 't wie dach-ie
ladeside pride britt
snooper dogs dandie
gleska goody-goody
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Tamara, ik heb jou helemaal niet gezien!
Er zijn vandaag 25 honden uit auto's gehaald, geen doden godzijdank en inderdaad, godsgeklaagd, maar je kon niet om de waarschuwingsbordjes heen, in verschillende talen stond het aangegeven, zo gauw je de parking opreed werd het al gezegd, met de mededeling dat er hard opgetreden zou worden en terecht!
Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad, Falera een nieuw tuigje ( nu matched ze mooi met Hayley
), leuke gesprekken gehad over Beanie, van haar lag ene heel mooie flyer met een foto erop ( die Ellen gemaakt heeft
)
Morgen weer
:D Dan loop ik waarschijnlijk rond met een donderblauw GINN T shirt aan 
Er zijn vandaag 25 honden uit auto's gehaald, geen doden godzijdank en inderdaad, godsgeklaagd, maar je kon niet om de waarschuwingsbordjes heen, in verschillende talen stond het aangegeven, zo gauw je de parking opreed werd het al gezegd, met de mededeling dat er hard opgetreden zou worden en terecht!
Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad, Falera een nieuw tuigje ( nu matched ze mooi met Hayley
Morgen weer
- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
@ Tamara, gefeliciteerd met Suus trouwens. Mooi resultaat zeg!!!

- Tamara.
- Zeer actief
stands met droge snacks waren er in onze hal zát, ik ben daar ook helemaal los in gegaanshibashira schreef:Oke, dus binnen is het wel te doen qua warmte??? En hoe zit het met de standjes? Zijn er nog wel wat droge snacks te scoren?
Ik was echt bang dat het verzingend heet zou zijn/worden maar ik, die het al snel te warm heeft, had er nie zoveel last van
- Tamara.
- Zeer actief
Ik jou welKit schreef:Tamara, ik heb jou helemaal niet gezien!
In 1 woord schandalig!!! er hingen zóveel aanplakbiljetten in bijna elke taal die je je maar kan bedenken, op de parkeerplaats, bij de entree, in de hallen zelf, bij de standjes, in de catalogus stond het zelfs nog om de zoveel pagina's...Kit schreef: Er zijn vandaag 25 honden uit auto's gehaald, geen doden godzijdank en inderdaad, godsgeklaagd, maar je kon niet om de waarschuwingsbordjes heen, in verschillende talen stond het aangegeven, zo gauw je de parking opreed werd het al gezegd, met de mededeling dat er hard opgetreden zou worden en terecht!
Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad, Falera een nieuw tuigje ( nu matched ze mooi met Hayley), leuke gesprekken gehad over Beanie, van haar lag ene heel mooie flyer met een foto erop ( die Ellen gemaakt heeft
)
Morgen weer:D Dan loop ik waarschijnlijk rond met een donderblauw GINN T shirt aan
Maar goed, als je er al op geattendeerd moet worden, dan is er in den beginne al wat mis...
- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
Tamara. schreef:stands met droge snacks waren er in onze hal zát, ik ben daar ook helemaal los in gegaanshibashira schreef:Oke, dus binnen is het wel te doen qua warmte??? En hoe zit het met de standjes? Zijn er nog wel wat droge snacks te scoren?welke hal het is, weet ik niet maar in ieder geval de hal waar ring 14 in zit.
Ik was echt bang dat het verzingend heet zou zijn/worden maar ik, die het al snel te warm heeft, had er nie zoveel last van
Dank u dank u!! Die snacks ga ik dus wel vinden. Hopelijk is Brozu er ook... en van die duitse gasten, die hebben altijd mooie bullepezen
En absurd inderdaad dat er al aangegeven moet worden je honden niet in de auto te laten. Ieder beetje fatsoenlijk nadenkend mens weet toch dat dat uberhaupt niet kan?!?!

- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
We hebben ook een zeer gezellige dag gehad
Sandy heeft een 3 U gescoord
Tamara gefeliciteerd
Sandy heeft een 3 U gescoord
Tamara gefeliciteerd

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- *Evie*
- Zeer actief
- Contacteer:
Hehhh 10 jeugd er teefjes?? Waar komen de vandaan haha. Heb je ook namen? Mogen afkortingen zijn. Weet de 2 red packs, een ringerike, een yaw ad of zijn daar ook 2 van? Maar op meer kan ik echt niet komen haha

- Reny
- Zeer actief
Jaaaaaaaaaaaaaa dank je welTamara. schreef:5 stuks waarvan Billy er 1 van isReny schreef:En als je toch in het boekje bladert:

- Reny
- Zeer actief
Net even Lajla gebeld (de fokster die Billy gaat showen) en die vroeg zich verbaasd af hoe ik dat wist dat Billy met 4 anderen in de ring staat
Wordt wel zwaar voor hem want hij wordt morgen 9 maanden en er staan er bij die al veel ouder zijn.
Hopelijk kan de keurmeester een lik in haar gezicht waarderen
Maar voor mij is het toch een winnaar op karakter
Tamara en Jacan gefeliciteerd met jullie uitslagen
Owh ring 14 is toch dicht bij ring 16?? leuk shoppen dus
Wordt wel zwaar voor hem want hij wordt morgen 9 maanden en er staan er bij die al veel ouder zijn.
Hopelijk kan de keurmeester een lik in haar gezicht waarderen
Maar voor mij is het toch een winnaar op karakter
Tamara en Jacan gefeliciteerd met jullie uitslagen
Owh ring 14 is toch dicht bij ring 16?? leuk shoppen dus

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten van vandaag
Wij mogen morgen! Wel weer eens zin in, zo'n show 
- *Evie*
- Zeer actief
- Contacteer:
Mooie resultaten allemaal!!!
Zijn er trouwens ook veel standjes of valt het tegen??
(oja en weet iemand de jeugd Ridgeback reuen aantal
)
Zijn er trouwens ook veel standjes of valt het tegen??
(oja en weet iemand de jeugd Ridgeback reuen aantal

- MarjaV
- Actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Nou, ik vond het wel knap warm, maar ik stond dan ook bij de erering met al die lampen pffff en liep de hele tijd heen en weer. Als je gewoon rustig op een stoel blijft zitten, valt het wel mee
. De standjes staan vanaf de ingang gezien in de rechterzaal.
En 25 honden in de auto's zijn idd teveel. Er is ruimte genoeg voor de honden binnen, met overal benches. Dus het is echt niet nodig dat ze in de auto blijven. Als je dat wel doet, tja...word je auto opengebroken, zonder verdere waarschuwing. Had je toch beter die 5 euro toegang kunnen betalen
. Paar eigenaren waren overigens 'not amused' door deze actie, maar goed, dat is hun probleem.
En 25 honden in de auto's zijn idd teveel. Er is ruimte genoeg voor de honden binnen, met overal benches. Dus het is echt niet nodig dat ze in de auto blijven. Als je dat wel doet, tja...word je auto opengebroken, zonder verdere waarschuwing. Had je toch beter die 5 euro toegang kunnen betalen
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Hahaha ja die stonden naast GINN, waar ik bij zat/stond/hingTamara. schreef:Ik jou welKit schreef:Tamara, ik heb jou helemaal niet gezien!Jij stond dacht ik bij een standje voor buitenlandse honden, beginnende met een M? Was in de middag maar ik stond aan de andere kant van de gang dus ben verder doorgelopen
![]()
In 1 woord schandalig!!! er hingen zóveel aanplakbiljetten in bijna elke taal die je je maar kan bedenken, op de parkeerplaats, bij de entree, in de hallen zelf, bij de standjes, in de catalogus stond het zelfs nog om de zoveel pagina's...Kit schreef: Er zijn vandaag 25 honden uit auto's gehaald, geen doden godzijdank en inderdaad, godsgeklaagd, maar je kon niet om de waarschuwingsbordjes heen, in verschillende talen stond het aangegeven, zo gauw je de parking opreed werd het al gezegd, met de mededeling dat er hard opgetreden zou worden en terecht!
Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad, Falera een nieuw tuigje ( nu matched ze mooi met Hayley), leuke gesprekken gehad over Beanie, van haar lag ene heel mooie flyer met een foto erop ( die Ellen gemaakt heeft
)
Morgen weer:D Dan loop ik waarschijnlijk rond met een donderblauw GINN T shirt aan
Maar goed, als je er al op geattendeerd moet worden, dan is er in den beginne al wat mis...
- Aiske
- Zeer actief
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten van vandaag....
Iedereen die morgen gaat succes!!
Weet iemand hoeveel jeugd teefjes er bij de Stabijhoun zijn? En als het er niet teveel zijn wie?
Iedereen die morgen gaat succes!!
Weet iemand hoeveel jeugd teefjes er bij de Stabijhoun zijn? En als het er niet teveel zijn wie?
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Tamara.
- Zeer actief
Bedankt iedereen voor de felicitaties
Succes vandaag en hopelijk is het goed te doen met de warmte en zitten er geen honden in auto's
Succes vandaag en hopelijk is het goed te doen met de warmte en zitten er geen honden in auto's
- Rosan's Sandra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herdertjes
- Contacteer:
Helaas kond ik niet naar Zwolle, zat een dorp verder. Een pupje van ons H-nest stond in de puppyklasse en heeft een B(elovend) gekregen. Was voor de pup de eerste keer en was erg afgeleid, er lagen allemaal kruimeltjes in de ring. Hierdoor was mevrouw niet helemaal geconcentreerd en kreeg als opmerking: oren staan iets te wijd.
Wij zijn in ieder geval trots!
Wij zijn in ieder geval trots!
Groetjes Sandra