viewtopic.php?f=26&t=225464
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Met je hond naar een buitenzwembad: einde zwemseizoen 2011
Moderator: moderatorteam
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Met je hond naar een buitenzwembad: einde zwemseizoen 20
Mijn foto's staan hier 
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Vandaag in Markelo geweest met Shira en Taro!! Wat een superleuke ochtend hebben we gehad. Was retedruk, maar oh zo gemoedelijk. Shira heeft heerlijk gezwommen. Taro wilde er niet al te graag in, heeft heel even gezwommen... maar heb hem er snel maar weer uitgetild. Op de "speelweide" hebben ze rond gerend en gespeeld totdat de knollen op waren. Nog een hapje gegeten en weer terug naar huis. 
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Net in Eindhoven geweest, Hondenplons in zwembad Tongelreep. Errrug leuk!! Het was om 13.00 uur zo ontzettend druk, er waren meer dan 200 honden binnen!!! Daar waren ze niet helemaal op berekend, begreep ik, maar ondanks de enorme drukte ging het allemaal hartstikke goed met de honden onderling!
Leuk georganiseerd ook trouwens, met demos in en buiten het water! Dogdance, frisbee, waterwerk, reddingswerk en ook een wedstrijdje apporteren voor de liefhebbers.
Cena en Henk vonden het geweldig. Cena is een enorme waterrat, dus die plonst zo het diepe in. Henkie niet, die wil normaal alleen pootje baden, maar dat gaat niet door die grote randen langs een zwembad. Maar na een paar keer aanmoedigen en wat zachte dwang, heeft hij Cena een paar keer achterna gesprongen. Alleen de glijbaan was hem toch iets te veel van het goeie, dat durfde hij echt niet!!
Ik zal mijn fotos even uploaden en showen in een apart topic!!
Leuk georganiseerd ook trouwens, met demos in en buiten het water! Dogdance, frisbee, waterwerk, reddingswerk en ook een wedstrijdje apporteren voor de liefhebbers.
Cena en Henk vonden het geweldig. Cena is een enorme waterrat, dus die plonst zo het diepe in. Henkie niet, die wil normaal alleen pootje baden, maar dat gaat niet door die grote randen langs een zwembad. Maar na een paar keer aanmoedigen en wat zachte dwang, heeft hij Cena een paar keer achterna gesprongen. Alleen de glijbaan was hem toch iets te veel van het goeie, dat durfde hij echt niet!!
RIP Cena
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Oh dat klinkt echt heel erg leuk. Bij ons in Stiens was er helemaal niks geregeld. Ach, de opkomst was daar ook niet zo groot. 10 honden ongeveer.SannePP schreef:Net in Eindhoven geweest, Hondenplons in zwembad Tongelreep. Errrug leuk!! Het was om 13.00 uur zo ontzettend druk, er waren meer dan 200 honden binnen!!! Daar waren ze niet helemaal op berekend, begreep ik, maar ondanks de enorme drukte ging het allemaal hartstikke goed met de honden onderling!
Cena en Henk vonden het geweldig. Cena is een enorme waterrat, dus die plonst zo het diepe in. Henkie niet, die wil normaal alleen pootje baden, maar dat gaat niet door die grote randen langs een zwembad. Maar na een paar keer aanmoedigen en wat zachte dwang, heeft hij Cena een paar keer achterna gesprongen. Alleen de glijbaan was hem toch iets te veel van het goeie, dat durfde hij echt niet!!![]()

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Zijn jullie geweest??Sanne&Bo schreef:Ik! Mits Bo haar poot het aan kan.SannePP schreef:Gaat er iemand 11 september naar Eendhoven?
(maar echt zwemmen doet ze helaas niet)
RIP Cena
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Net gehoord dat er ruim 400 honden en bijna 1000 mensen in Eindhoven waren vandaag!!!
Het was de 1e keer en de organisatie was bang geweest dat er niemand zou komen opdagen. Dit was de wachtrij buiten om 12.00 uur:

En dit was om 13.00 uur ongeveer:

Het was de 1e keer en de organisatie was bang geweest dat er niemand zou komen opdagen. Dit was de wachtrij buiten om 12.00 uur:

En dit was om 13.00 uur ongeveer:

RIP Cena
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Zo stoerrr!!!! Echt leuk!!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
madeleine
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): australian kelpie
Wie zijn er vandaag naar Gulpen geweest? Ik en mijn kelpie Dazzle hebben er met plezier van genoten.
- Mojo2008
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Mojo en ik zijn ook geweest!madeleine schreef:Wie zijn er vandaag naar Gulpen geweest? Ik en mijn kelpie Dazzle hebben er met plezier van genoten.
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Volgens mij heb ik dan naast jullie gestaan......mijn vriendin en ik waren met tollers, waarvan 1 pupje.madeleine schreef:Wie zijn er vandaag naar Gulpen geweest? Ik en mijn kelpie Dazzle hebben er met plezier van genoten.
Ik zit nog na te genieten trouwens

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
-
madeleine
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): australian kelpie
Oh die lieve pup! Was echt een schatje.miriam schreef:Volgens mij heb ik dan naast jullie gestaan......mijn vriendin en ik waren met tollers, waarvan 1 pupje.madeleine schreef:Wie zijn er vandaag naar Gulpen geweest? Ik en mijn kelpie Dazzle hebben er met plezier van genoten.
Ik zit nog na te genieten trouwens
Het was echt een hele leuke dag en dazzle ligt nu lekker na te dromen.
- yvon
- Zeer actief