Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

donderdag 13 oktober ergens in N-B

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Aantal honden: 2

donderdag 13 oktober ergens in N-B

Ongelezen bericht door pioenroos »

Volgende week donderdag moet ik begin middag met Nadim naar Best (kliniek Den Heuvel) voor oogonderzoek en foto's heupen.

Nu is daar geen klap aan natuurlijk dus hoopte ik de ochtend wel leuk te maken met een mooie wandeling ergens in Brabant :cheer:

Zou er iemand met ons willen wandelen op donderdagochtend 13 oktober? Ik woon in Zeeland. Ik moet dus de hele A58 af tot Eindhoven. Ideaal zou zijn max. 30 minuten van de route af.

Nadim is een eurasier. Hij is een intacte reu en sociaal. Sommige reuen vinden hem niet zo tof moet ik eerlijk zeggen. Maar hij zelf doet niet moeilijk (vermijdt een echt conflict) dus met reuen die zelf geen problemen met reuen hebben, kan hij prima :wink: Teven reageren eigenlijk altijd goed op hem. Hij loopt aan de lange lijn ivm jagen. Kan eventueel los op overzichtelijk of omheind stuk of als er druk gespeeld wordt.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”