stamboomnaam: Anke van Takkenheugte
roepnaam: Nova

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Wat een ontzettend mooie Bordeaux Dog!melaniebos schreef:Ras: bordeauxdog
Boran from frisan south east ofwel Arie

heb in geen tijden in dit topic gekeken, maar ik moest bij deze foto's wel even het kwijl van mijn monitor afhalenLeanne schreef:Am Akita Ti Jay 28-11-09

kleine2758 schreef:Geen foto's op deze pc maar de volgende rashonden huizen hier.
Here I Come of The Greystradust. Roepnaam , is de Weim.
Jola van de Moezebulte. Roepnaam Jola, is de Duitser.
En als laatste Neo Of Upperclaws, de labrador die bij mijn vader woont.
Voor de foto's zie mijn onderschrift.
Ik heb er mee gejaagd maar ben daar mee gestopt ivm tijdgebrek. Dat vond ik niet eerlijk naar de hond.Ellen. schreef:kleine2758 schreef:Geen foto's op deze pc maar de volgende rashonden huizen hier.
Here I Come of The Greystradust. Roepnaam , is de Weim.
Jola van de Moezebulte. Roepnaam Jola, is de Duitser.
En als laatste Neo Of Upperclaws, de labrador die bij mijn vader woont.
Voor de foto's zie mijn onderschrift.
Heb je niet meer foto's van je honden? Of eigenlijk van Neo??
Hij lijk grof op de foto in je onderschrift, maar dat zal niet als het een Upperclaw is.. Jaagt hij er ook mee?
Nee dat is inderdaad niet eerlijk. En hij leek al vrij grof ja, en als hij die plaats krijgt, zal het inderdaad wel een wat bredere/lager-op-de-poten Labrador zijn..kleine2758 schreef:Ik heb er mee gejaagd maar ben daar mee gestopt ivm tijdgebrek. Dat vond ik niet eerlijk naar de hond.
Hij is redelijk grof voor een Upperclaws, dat klopt. Zeker zijn kop. Zal binnenkort wat meer foto's van hem plaatsen kun je het zien. Hij werd met 2 jr 4e op de clubkampioenschappen openklasse, daar was ik erg trots op. Achteraf gezien was toen al erg goed te merken dat het brede, lager bij de grond graag gezien werd, helaas. Maar hij lijkt niet op een typische Upperclaws qua uiterlijk.