21 sept opgestuurd, gisteren pas aangekomen bij de raad
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ze zijn goed gekeurd
Moderator: moderatorteam

Ga via link op je site, maar goed ik geniet ook enorm van al die leuke foto's die je plaatst hoor, dus je hoort met niet klagenNuyvilaq schreef:hmm dat is vaag, heb er niet eerder mensen over gehoord...ga je er wel heen via onze website en niet via een al opgeslagen link ?
De link verandert namelijk regelmatig door dat wisselend ip gedoe....

Inge O schreef:en is dat 'de onze' of is dat 2Nuyvilaq schreef:apart tineke en inge...mijn voorkeur ligt nu weer bij reu 1![]()
?
Inge O schreef:jij hebt geen smaakNuyvilaq schreef:Inge O schreef:en is dat 'de onze' of is dat 2Nuyvilaq schreef:apart tineke en inge...mijn voorkeur ligt nu weer bij reu 1![]()
?
die van jullie is 2 ja![]()
.

Ze zijn hard gegroeid zeg, na die papNuyvilaq schreef:gewoon uit de kist geklomen...is toch best een hoog randje alhet hogere schotje staat er nu in
![]()
M@rleen schreef:Ze zijn hard gegroeid zeg, na die papNuyvilaq schreef:gewoon uit de kist geklomen...is toch best een hoog randje alhet hogere schotje staat er nu in
![]()
![]()
![]()
M@rleen schreef:Ze zijn hard gegroeid zeg, na die papNuyvilaq schreef:gewoon uit de kist geklomen...is toch best een hoog randje alhet hogere schotje staat er nu in
![]()
![]()
![]()
Dianavdberkt schreef:Wat een schatjes zeg. En enorm gegroeid. Ze tonen groot voor hun leeftijd.