http://www.fcicentenarycollection.com/fci.pdf
Leuk om te zien al die honden!!
Moderator: moderatorteam

Je bedoeld die waar teckel staat en een foto van een kooikerhondje bij staatNanna schreef:Wat een afgrijselijk lelijke teckels staan erbij. Hebben die écht gewonnen?

Weet ik niet, moet je aan Sonja vragenJippie schreef:Leuk ik heb dus blijkbaar ook zo'n certificaat. Hoe kan je inschrijven voor die Brussel show dan? Niet dat Madam kan...zwanger..
Ga jij er wel heen met Chupa?
Zag twee van die types.... zou het zo horen ?YvetteJ schreef:Ik zag idd ook een fila waarvan de kont een halve meter hoger was als de schoft, die paginanummering is alleen geen touw aan vast te knopen![]()
YvetteJ schreef:Grappig he, dit is nog een draft zie ik op de voorkant dus hopelijk worden de fouten er nog uitgehaald.
Ik vond op de show de foto van Chupa en ook die van Qhilla erg mooi gelukt lijken! Ze staan alleen nog niet in deze versie. Hier zitten inderdaad foto's tussen die ik helemaal niet mooi vind.
Ik zag idd ook een fila waarvan de kont een halve meter hoger was als de schoft, die paginanummering is alleen geen touw aan vast te knopen![]()
Weet ik niet, moet je aan Sonja vragenJippie schreef:Leuk ik heb dus blijkbaar ook zo'n certificaat. Hoe kan je inschrijven voor die Brussel show dan? Niet dat Madam kan...zwanger..

Jammer!! De foto's staan ook nog niet op de site van de fotograaf, Karl Donville, die is niet zo snel volgens mij...Jippie schreef:Oooh zo stom trouwens. Ik had ook gewoon een dingetje waarop stond dat ik een foto kon laten maken(zat bij dat certificaat) Maarja..had al die papierenzooi al aan jaap mee gegeven, en zag het thuis pasAnders had Madam ook zo'n foto gehad.....
Op welke show ben jij geweest? Wij waren in leeuwarden en die staan er ook nog niet tussenDanielle schreef:erg vreemd, waarom staat mijn hond er niet bij??? is gewoon internationaal kampioen hoor!
Ik ken dat, onze Chippy mag heen, of beter gezegd mocht heen toen ie zijn ballen nog hadJippie schreef:Leuk ik heb dus blijkbaar ook zo'n certificaat. Hoe kan je inschrijven voor die Brussel show dan? Niet dat Madam kan...zwanger..

Heb alles zo weg gegooid, moet je er ook nog voor betalen??Smooth Criminal schreef:Bibi staat er ook nog niet tussen.
Wij gaan niet naar Brussel toe, vind het zonde van het geld.
De mijne ook maar staat er ook niet tussen!Danielle schreef:erg vreemd, waarom staat mijn hond er niet bij??? is gewoon internationaal kampioen hoor!
Jazeker en nog wel €60!Pumi schreef:Heb alles zo weg gegooid, moet je er ook nog voor betalen??Smooth Criminal schreef:Bibi staat er ook nog niet tussen.
Wij gaan niet naar Brussel toe, vind het zonde van het geld.

Zoals ik het lees is het zowel voor internationaal kampioenen als voor honden die op 1 van de 4 genoemde shows het CACIB hebben gekregen.LongFields schreef:Is het nu voor honden die én Internationaal kampioen zijn, én op 1 van de shows mee hebben gedaan en het CACIB hebben gekregen? Of voor internationaal kampioenshonden, en daarnaast voor honden die op 1 van de shows mee hebben gedaan en het CACIB hebben gekregen?
Ik vind het nog niet veel duidelijker zo (zal wel aan mij liggen, ben zo gaar als boter namelijk...)
Tamara/Bayko schreef:Zoals ik het lees is het zowel voor internationaal kampioenen als voor honden die op 1 van de 4 genoemde shows het CACIB hebben gekregen.LongFields schreef:Is het nu voor honden die én Internationaal kampioen zijn, én op 1 van de shows mee hebben gedaan en het CACIB hebben gekregen? Of voor internationaal kampioenshonden, en daarnaast voor honden die op 1 van de shows mee hebben gedaan en het CACIB hebben gekregen?
Ik vind het nog niet veel duidelijker zo (zal wel aan mij liggen, ben zo gaar als boter namelijk...)