Moet ik natuurlijk wel even weten, dan kan ik genoeg geld mee nemen

Moderator: moderatorteam
Bumba heeft het gisteren erg goed gedaan!doggyfun schreef:Hoi,
Josee staat er met speeltjes, riemen en halsbanden etc.![]()
groetjes
corina
PS: hoe was het gisteren gegaan met Bumba?
Hee, dan waren het jullie hondjes die ik zag leuk, zijn lekker pittig zegshibashira schreef:Vond Bumba een hartstikke mooi lief hondje!!! Leuk jou ook gezien te hebben!!
Tot zondag he.
Brigitte schreef:Hee, dan waren het jullie hondjes die ik zag leuk, zijn lekker pittig zegshibashira schreef:Vond Bumba een hartstikke mooi lief hondje!!! Leuk jou ook gezien te hebben!!
Tot zondag he.
Taro vind geen enkele hond heel erg leuk, alleen zichzelfBrigitte schreef:Haha ja dat waren ze, hoorde ineens wat herrie van het losloopveldje komen, volgens mij vonden ze een hond die daar ook liep niet zo leuk![]()
wij zijn er aankomende zondag ook ja hebben er zin in
Ahhh dank je welshibashira schreef:Vond Bumba een hartstikke mooi lief hondje!!! Leuk jou ook gezien te hebben!!
Tot zondag he.
Daarom zei ik al in je fototopic dat ik je gezien had maar dat je ons niet herkende volgens mijBrigitte schreef:Hee, dan waren het jullie hondjes die ik zag leuk, zijn lekker pittig zegshibashira schreef:Vond Bumba een hartstikke mooi lief hondje!!! Leuk jou ook gezien te hebben!!
Tot zondag he.
Dat is mooiforestmeisje schreef:De weersvoorspelling is best oke!!!!
Nee niet herkendLisette1985 schreef:Daarom zei ik al in je fototopic dat ik je gezien had maar dat je ons niet herkende volgens mijBrigitte schreef:Hee, dan waren het jullie hondjes die ik zag leuk, zijn lekker pittig zegshibashira schreef:Vond Bumba een hartstikke mooi lief hondje!!! Leuk jou ook gezien te hebben!!
Tot zondag he.
Mooi trioshibashira schreef:Brigitte schreef:Hee, dan waren het jullie hondjes die ik zag leuk, zijn lekker pittig zegshibashira schreef:Vond Bumba een hartstikke mooi lief hondje!!! Leuk jou ook gezien te hebben!!
Tot zondag he.
Bedoel je deze hondjes?
Denk het haast wel, want pittig zijn zeWe kwamen even buurten, deden zelf niet mee. Linda deed wel mee met haar swiffer
en zij heeft de broer in huis van mijn reu. Zag jullie ook wel staan, maar voelde me nog iets bezwaard om naar je toe te rennen met de mededeling "ik ken je van het forum, haha". Ben je er as zondag ook bij?
Als ik in de mail kijk zie ik dat er in jouw ring 18 honden voor je zijn. 13 baby's en 5 puppy's. Ga uit van zo'n 5 minuten keurtijd per hondforestmeisje schreef:10 uur, staat in mijn mail
Maar alsnog kom ik er niet uit hoelaat ik ongeveer zou moetenJonge hond met stamboom nr 29 zijn wij. Iemand die kan helpen?
Als ik je zondag zie (ik herken je aan je honden) dan kom ik je even gedag zeggenBrigitte schreef:Nee niet herkendLisette1985 schreef:Daarom zei ik al in je fototopic dat ik je gezien had maar dat je ons niet herkende volgens mijBrigitte schreef:Hee, dan waren het jullie hondjes die ik zag leuk, zijn lekker pittig zegshibashira schreef:Vond Bumba een hartstikke mooi lief hondje!!! Leuk jou ook gezien te hebben!!
Tot zondag he.anders had ik echt wel ff hallo komen zeggen