Als het kan wil ik komen met Callan in de jeugdklasse.
Moderator: moderatorteam
Staan we samen!Sepje schreef:Ik heb me ook al ingeschreven met Ziva in de tussenklasse!
Super leuk!nathalie schreef:Staan we samen!Sepje schreef:Ik heb me ook al ingeschreven met Ziva in de tussenklasse!
Ik zie het net ja, mooi, ik was er nog steeds niet over uit of ik nou moet gaan of niet :')loppie schreef:Inschrijvingen is verlengd tm 16 oktober....
Neem je je frettenkooi dan mee;-)Brigitte schreef:Wij zijn er 6 November met Buffel
Wij zitten dat weekend niet in Den Haagcrutz schreef:Neem je je frettenkooi dan mee;-)Brigitte schreef:Wij zijn er 6 November met Buffel
Ik had toevallig net vanmiddag gekeken of er al wat stond. Ik heb wel geduld hoor, kijk met een paar dagen nog een keer.cmarjee schreef:We proberen vandaag (anders uiterlijk overmorgen) de getallen op de site te plaatsen (als je echt niet kunt wachten, geef me een seintje, krijg je de directe link).
haha ik niet, dus zou graag willen weten hoeveel Border Collies er zijn.... Tot mijn grote verdriet moet ik er weer een keer aan geloven, geheel tegen mijn principes in maar ja wat moet moet..... Zal blij zijn als het 6 november is en ik er weer voor ruim een jaar vanaf ben.under the red sky schreef:Ik had toevallig net vanmiddag gekeken of er al wat stond. Ik heb wel geduld hoor, kijk met een paar dagen nog een keer.cmarjee schreef:We proberen vandaag (anders uiterlijk overmorgen) de getallen op de site te plaatsen (als je echt niet kunt wachten, geef me een seintje, krijg je de directe link).
net zo ongeduldig als ik :lol:Brigitte schreef:Ik had ook geen geduld en Cor een PB gestuurd en gelijk al antwoordBuffel is gezellig alleen