Loopt altijd achteraan maar blijkt het toch leuk te vinden

Liep net in het bos zowaar af en toe voorop

Moderator: moderatorteam
Kan het zijn dat ik jou net ben tegengekomen? Met de (kruising) herder en black and tan mix?Marcel.s schreef:Ik denk dat ik kleine Remy ook ga meenemen, hij gaat nu alleen maar met het rondje met de oudjes mee maar met mooi weer wil ie best wel verder lopen, hij is wel al bijna 12 jaar maar vind het wel leuk.
Loopt altijd achteraan maar blijkt het toch leuk te vinden![]()
Liep net in het bos zowaar af en toe voorop
Zou kunnen, fietste je langs met je hondje?Lin-C schreef:Kan het zijn dat ik jou net ben tegengekomen? Met de (kruising) herder en black and tan mix?Marcel.s schreef:Ik denk dat ik kleine Remy ook ga meenemen, hij gaat nu alleen maar met het rondje met de oudjes mee maar met mooi weer wil ie best wel verder lopen, hij is wel al bijna 12 jaar maar vind het wel leuk.
Liep net in het bos zowaar af en toe voorop![]()
Tuurlijk, wel zo makkelijk!Reny schreef:Zondag 15.00 uur
Rény met Bob & Billy
Muk met Lobbes
Ook bij het witte restaurant??
Met hond neem ik natuurlijk aan?Branka schreef:Is dat aan de zuidkant? Ik denk n.l. dat ik zondag probeer te komen.
Nou vooruit dan maar.Branka schreef:Ehhh..... wordt lastig. Hond zit op het moment in Drenthe. Hoewel Overijssel ook kan![]()
Voldoet camera?
Haha, ja klopt! Wat grappig, ik dacht de honden al uit je onderschrift te herkennen.Marcel.s schreef:Zou kunnen, fietste je langs met je hondje?Lin-C schreef:Kan het zijn dat ik jou net ben tegengekomen? Met de (kruising) herder en black and tan mix?Marcel.s schreef:Ik denk dat ik kleine Remy ook ga meenemen, hij gaat nu alleen maar met het rondje met de oudjes mee maar met mooi weer wil ie best wel verder lopen, hij is wel al bijna 12 jaar maar vind het wel leuk.
Liep net in het bos zowaar af en toe voorop![]()
Ben nu net thuis.
Mocht je trouwens mee willen rijden zaterdag dan kan dat hoor.
Herder gaat niet mee hoor
Als ik niet moest werken was ik eerst naar m'n moeder gegaan en had ik gewoon mee gewandeld. Nu moet ik eerst werken in Alkmaar tot 13:00 op de fiets weer terug naar hhw (13:45 thuis), Semmy ophalen en dan weer terug naar Alkmaar en op verjaardag. Dat wordt dus een beetje rennen en vliegen.S@nne schreef:Ja dan wacht je moeder maar ff haha
Je moet natuurlijk niet vergeten dat er ook in groepsverband getraint dient te worden.hovawart schreef:Ben op mijn eigen geweest om te wandelen en te trainen.
Daar heb je gelijk in, ik kijk wel even hoe de dag loopt.Muk schreef:Je moet natuurlijk niet vergeten dat er ook in groepsverband getraint dient te worden.hovawart schreef:Ben op mijn eigen geweest om te wandelen en te trainen.
Muk schreef:Tuurlijk, wel zo makkelijk!Reny schreef:Zondag 15.00 uur
Rény met Bob & Billy
Muk met Lobbes
Ook bij het witte restaurant??
Gezellig! Leuk dat je ook meekomt.Elmo schreef:Muk schreef:Tuurlijk, wel zo makkelijk!Reny schreef:Zondag 15.00 uur
Rény met Bob & Billy
Muk met Lobbes
Ook bij het witte restaurant??![]()
![]()
ik lees het nog net op tijd