Hoi allemaal,
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan helaas geen antwoord vinden op mijn vraag.
Ik ben op zoek naar een hondenschool voor behendigheid. Ik woon zelf in Voorburg (regio Haaglanden) en zoek een school waarvoor ik maximaal een half uur moet rijden. Ook zou het heel fijn zijn als de trainingen in het weekend worden gegeven en als ik geen gehoorzaamheid hoef te volgens alvorens ik kan beginnen (uiteraard kent mijn hond wel alle gehoorzaamheid commando's en luistert hij goed).
Ik hoor het heel graag als jullie ideeën hebben waar ik terecht kan! Tot dusver kom ik op Hondenschool Nu in Pijnacker, De Brandersstad in Schiedam of Rijnland in Voorschoten. Ik hoop echter dat ik een school heb gemist die op zaterdag of zondag les geeft!
Heel erg bedankt,
Susanne.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenschool
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Yorkshire Terriers
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Hondenschool
Je kan bij KCHW kijken, dat is alleen doordeweeks Dinsdag agility en woensdag flyball

-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
Re: Hondenschool
ze doen het ook bij ons op onze hondenschool. kc delft. daar doen ze het doordeweeks savonds en in de weekende.
chica is nog niet volgroeid anders waren wij het ook al gaan proberen. heb wel gehoord dat er een flinke wachtlijst staat maar dan moet je zelf even informeren.
ik weet ook niet hoe streng ze het aan de veg. voorwaarden houden. op de site staat van wel maar zoals ik lees van jouw ken je hond dit allemaal dus zou het gewoon even vragen.
chica is nog niet volgroeid anders waren wij het ook al gaan proberen. heb wel gehoord dat er een flinke wachtlijst staat maar dan moet je zelf even informeren.
ik weet ook niet hoe streng ze het aan de veg. voorwaarden houden. op de site staat van wel maar zoals ik lees van jouw ken je hond dit allemaal dus zou het gewoon even vragen.