Lijkt me ook sterk. Waarschijnlijk honden opgekocht uit een fokfabriek of zo die nu als consumptie vlees zouden dienen, ik verwacht niet dat dat gezellige huishondjes worden............
Geloof zelfs nog dat het helemaal niet echt is gebeurd maar een smoes om de tegenstanders stil te houden is of zo.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gered van de slacht?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Gered van de slacht?
Sandra

- Echo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toy Poedel
- Aantal honden: 1
Volgens mij wordt er helemaal geen hondenvlees meer gegeten in China, of nauwelijks. Is echt iets ouderwets zegt mijn chinese vriendin. Het komt eerder voor dat honden én katten worden gemold voor hun bontjes, die her en der op die leuke kraagjasjes komen bij de V&D (niet op alle hoor, maar niet altijd van uit gaan dat het nep is! Labeltjes checken!).
-
- Zeer actief
Nou, mijn man kwam tot een paar jaar terug 5 tot 6 keer per jaar in China en reken maar dat ze daar nog van alles eten. Hij heeft van alles (levend) gezien in de restaurants. En dat zijn dan niet de achterbuurt restaurantjes. Mag je kiezen wat je wil en dan wordt het ter plekke geslacht/afgemaakt en voor je gemaakt. En daar zitten niet alleen honden tussen maar ook schildpadden, kaaimannen en apen. Dus het komt nog wel degelijk voor.
Hond is daar gelijk aan hier een koe. Moeten wij er hier doorgaans niet aan denken om hond te eten, zijn ze in India niet blij als er een koe op je menu staat.
Hond is daar gelijk aan hier een koe. Moeten wij er hier doorgaans niet aan denken om hond te eten, zijn ze in India niet blij als er een koe op je menu staat.
- Echo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toy Poedel
- Aantal honden: 1
Oh dat wist ik niet dat dat nog wel vaak gebeurd! Misschien verschilt het ook per regio, China is groot.
India is wel weer effe wat anders dan China
India is wel weer effe wat anders dan China