Vandaag getraint met hem ergens een eind weg

Ik vond het wel leuk om even te delen met jullie

Moderator: moderatorteam
www.dogcenter.nlBudkes schreef:Leuk, waar was dit?
Duidelijk!Machie schreef:Ik zet hem er nu nog zo vlak voor omdat hij anders er langs rent en de toestellen pakt die hij zelf leuk vind
We zijn daar nog op aan het trainenMaar als er bv een tunnel/surf schutting, kattenloop achter een sprong staat rent ie om de sprong heen om vervolgens heel slim over het leuke toestel te rennen. Nadat hij dat vandaag 3x deed dacht ik, dan maar dicht erop.
Paaltjes had ik heel graag anders aangeleerd (heb ik toen nog een topic over geopend op hf) maar helaas bied mijn hondenschool geen andere methodes aan. Mijn tuin is helaas te klein om paaltjes uit te zetten.
Dat is idd niet heel dichtbij.Machie schreef:www.dogcenter.nlBudkes schreef:Leuk, waar was dit?
Nog niet heel dichtbij, maar in deze omgeving heb ik nog niks kunnen vinden...
Ja het monstertjeFrederiek schreef:Hahahaha, hop bovenop dat doorloopding, briljant! En dan ook nog zo'n kop erbij trekken van 'en nu?'. Heel erg leuk om te zien!
Daar wilde ik ook heel graag trainen maar daar was pas volgend voorjaar misschien een nieuwe beginnerscursus en op mn vraag of ik wel kon komen als we een basiscursus gelopen hadden heb ik nooit een reactie gekregenBudkes schreef: Ik trainde met Perry in Markelo. Fantastisch leuke agility training. Ben nu even gestopt wegens veel te veel leuke dingen doen samen. Ik moest even een keuze maken en heb besloten 1 seizoen over te slaan.
Ik ken het terrein. Daar heb ik puppiecursus gedaan met Luca.Budkes schreef:Ja, Ingrid heeft wat privé beslommeringen dus ik kan me voorstellen dat e he één en ander mis s gelopen. Wel jammer want het is erg leuk en goed trainen daar.
PriveSita schreef:Hij gaat goed zeg!
Kan je de hal bij dogcenter ook prive huren voor een uurtje? Of had je les daar?
Dat klinkt goed. Ga ik onthouden. Is een stuk dichterbij dan die andere trainingshallen.Machie schreef:PriveSita schreef:Hij gaat goed zeg!
Kan je de hal bij dogcenter ook prive huren voor een uurtje? Of had je les daar?
Maar wel voor minimaal 2 uur. (ik betaalde 22,50 voor 2 uur)
Ziet er leuk uit! Zeker na 10 lessenMachie schreef:www.dogcenter.nlBudkes schreef:Leuk, waar was dit?
Nog niet heel dichtbij, maar in deze omgeving heb ik nog niks kunnen vinden...