Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogo Argentino - niet sociaal? Mplaats
Moderator: moderatorteam
-
Beesteboelmona
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco x Bardino
- Aantal honden: 1
Re: Dogo Argentino - niet sociaal? Mplaats
Ik heb alle pagina`s gelezen en wordt nu wel heel nieuwsgierig naar dat oude topic.
Iemand die mij kan vertellen welk topic dat is? (zoekfunctie vindt het niet)
Inderdaad wel een erg vreemde site.
[gemodereerd]
Iemand die mij kan vertellen welk topic dat is? (zoekfunctie vindt het niet)
Inderdaad wel een erg vreemde site.
[gemodereerd]
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Aantal honden: 2
Heel apart dat je wel in bezit van Honden-en-kattenbesluit moet zijn, maar dat je niet in een pension oid gewerkt mag hebben... Bij mijn weten moet je voor het halen van dat HKB toch een stage doen in een asiel/pension?
Toen ik in het asiel werkte liep daar namelijk ook een vrouw stage om haar HKB te kunnen halen... Hmm. Ik vind het idee zoals ze het omschrijven leuk, maar het lijkt me allemaal net iets te mooi om waar te zijn.
En als dingen te mooi lijken om waar te zijn...dan zijn ze dat meestal ook.
Toen ik in het asiel werkte liep daar namelijk ook een vrouw stage om haar HKB te kunnen halen... Hmm. Ik vind het idee zoals ze het omschrijven leuk, maar het lijkt me allemaal net iets te mooi om waar te zijn.
- Abby
- Zeer actief
Welke opleiding was dat dan? Ik heb Dierverzorging mbo4 gedaan en daar zat ie ook bij in. Maar tijdens die opleiding heb ik wel in een asiel/pension stage gelopen... Dat mag natuurlijk ook niet.Fafo schreef:Hoeft nietXella schreef: Maar wel liefst het HKB diploma...nou dan moet je toch echt stage hebben gelopen...Bij mij zat die in mijn opleiding.
-
Ήυs
Slaat ook nergens op. Je hoeft HKB alleen te hebben als je bedrijfsmatig(beroepsmatig) honden/katten wil houden ,moet je in het bezit zijn van een bewijs van Vakbekwaamheid Honden en Kattenbesluit.Abby schreef:Heel apart dat je wel in bezit van Honden-en-kattenbesluit moet zijn, maar dat je niet in een pension oid gewerkt mag hebben... Bij mijn weten moet je voor het halen van dat HKB toch een stage doen in een asiel/pension?
Als je daar gewoon komt werken is dit dus helemaal niet nodig. Misschien alleen qua kennis die je dan hebt. Maar zonder stage slaat dat alsnog nergens op.
-
Ήυs
Ik heb dezelfde opleiding gedaan, en liep toen stage.. volgens mij waar ik nu nog werk, met alleen maar vogelsAbby schreef:Welke opleiding was dat dan? Ik heb Dierverzorging mbo4 gedaan en daar zat ie ook bij in. Maar tijdens die opleiding heb ik wel in een asiel/pension stage gelopen... Dat mag natuurlijk ook niet.Fafo schreef:Hoeft nietXella schreef: Maar wel liefst het HKB diploma...nou dan moet je toch echt stage hebben gelopen...Bij mij zat die in mijn opleiding.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Hij staat niest op de verboden lijstdagmar88 schreef:SannePP schreef: Zou Pito ook niet welkom zijn?Wat moet mijn kater bij VIP dog park?
Als ze een VIP krolse poes park maken wil hij graag op bezoek hoor
RIP Cena
- Abby
- Zeer actief
Ha, dan mag jij ook niet solliciteren. Gemene dierenopsluitert.Fafo schreef:Ik heb dezelfde opleiding gedaan, en liep toen stage.. volgens mij waar ik nu nog werk, met alleen maar vogelsMaar eerdere stages waren op een kinderboerderij, asiel en DierenAmbulance.
Het is toch te debiel voor woorden...
-
Ήυs
Ben heel gemeenAbby schreef:Ha, dan mag jij ook niet solliciteren. Gemene dierenopsluitert.Fafo schreef:Ik heb dezelfde opleiding gedaan, en liep toen stage.. volgens mij waar ik nu nog werk, met alleen maar vogelsMaar eerdere stages waren op een kinderboerderij, asiel en DierenAmbulance.
![]()
Het is toch te debiel voor woorden...
Tja, dat het allemaal niet helemaal in orde was wisten we na de vorige topics al! Toen werden er zelf aardig wat bedreigd.
-
Djarro
- Actief
- Mijn ras(sen): Anatolische herder en XMastin
Ik heb op een ander forum gelezen dat iemand haar hond er 5 dagen heeft gebracht, niks aan de hand. Ze wist niets van deze toestanden en ze vond het er allemaal prima uitzien. Je weet natuurlijk in geen enkel pension hoe het er aan toe gaat als je er niet bij bent. Haar hond is er blij weer van teruggekomen, ze hebben ook alles gezien.
De site en hun werkwijze staan mij ook niet aan maar zo zie je maar weer dat er ook positieve berichten zijn.
De site en hun werkwijze staan mij ook niet aan maar zo zie je maar weer dat er ook positieve berichten zijn.
Groetjes Petra
Djarro en Suus

Djarro en Suus

-
Dalisa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising tussen een kat, wolf, duif, kangoeroe en een beetje hond.
onze buren hebben zo'n hond. Echt een onwijs lief beest, tegen honden, katten, mensen, kinderen.

met dank aan Sanner
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
wat een rare toestanden allemaal...
En over DA's, dat kan je niet baseren op een hond, maargoed dat is geen nieuws wat ik hier hoef te verkondigen. Hier ind e buurt woont trouwens een DA, en die kan heel lief spelen met Yuna.. lekker aggresief..
En over DA's, dat kan je niet baseren op een hond, maargoed dat is geen nieuws wat ik hier hoef te verkondigen. Hier ind e buurt woont trouwens een DA, en die kan heel lief spelen met Yuna.. lekker aggresief..

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
lieke schreef:Waarom vragen ze eigenlijk al die honden? Wat gaan ze daar nou mee doen?
Jammer dat ze geen schotse herdershonden vragen. Ik kan er zó 3 leveren.
hej!!! lyn is voor mij dan ok?

- M@scha
- Zeer actief
massam schreef:lieke schreef:Waarom vragen ze eigenlijk al die honden? Wat gaan ze daar nou mee doen?
![]()
2 maar lieke, ik wil dan 1 van je meisjes
hahaha kijk nou! ik zie nu pas dat het al een oud topic is... zo stabiel ben ik! op 2 augustus riep ik dit al!

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Das de leeftijd!massam schreef:massam schreef:lieke schreef:Waarom vragen ze eigenlijk al die honden? Wat gaan ze daar nou mee doen?
![]()
2 maar lieke, ik wil dan 1 van je meisjes
hahaha kijk nou! ik zie nu pas dat het al een oud topic is... zo stabiel ben ik! op 2 augustus riep ik dit al!
RIP Cena
- M@scha
- Zeer actief
SannePP schreef:Das de leeftijd!massam schreef:[..][..]

-
michiel
- Site Admin
Dit onderwerp is gemodereerd in overeenstemming met de forum regels en disclaimer:
Verwijzingen naar bedrijven en personen zijn verwijderd. Eventuele uitspraken die suggesties wekken zijn verwijderd. Overige persoonlijke menings uitingen zijn blijven staan.
Om te zorgen dat dit onderwerp niet escaleert wordt het gesloten.
Verwijzingen naar bedrijven en personen zijn verwijderd. Eventuele uitspraken die suggesties wekken zijn verwijderd. Overige persoonlijke menings uitingen zijn blijven staan.
Om te zorgen dat dit onderwerp niet escaleert wordt het gesloten.