Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Workshops: Natuurlijk Snacks drogen voor je hond

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

BSS
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Appenzeller, Grote Zwitser
Contacteer:

Workshops: Natuurlijk Snacks drogen voor je hond

Ongelezen bericht door BSS »

Omdat ik zelf erg enthousiast ben over het drogen van snacks voor je hond en ook al diverse enthousiaste reacties én vragen van anderen heb ontvangen, heb ik besloten om hiervoor workshops op te zetten:

Doelgroep
Zelf gezonde snacks drogen voor uw hond is helemaal in! De workshop Natuurlijk snacks drogen voor je hond is bedoeld voor alle hondeneigenaren die graag willen kennismaken met het zelf drogen van hondensnacks, maar die het nog niet zo vanzelfsprekend vinden om 'zomaar' zelf aan de slag te gaan met een droogmachine en rauwe produkten.

Cursusinhoud
Veel honden krijgen regelmatig een lekker tussendoortje, een snack. Denk hierbij bijvoorbeeld aan kleine beloningen tijdens de training, een 'koekje bij de koffie', een botje wanneer we weggaan, of gewoon een koekje of een snoepje omdat we het leuk vinden om onze hond lekker te verwennen. In veel dierenwinkels is een ruim assortiment snacks te vinden om aan de wensen van zoveel mogelijk honden (of moeten we zeggen... hondenbaasjes?) te kunnen voldoen.

In deze workshop beperken we ons tot een specifieke categorie snacks: de gedroogde snacks. Gedroogde snacks zijn snacks die zijn gemaakt door aan natuurlijke produkten zoals spiervlees, kopvlees, bevleesde botjes, pens, organen, fruit, etc. al het vocht te onttrekken. Een steeds groter wordende groep hondenbaasjes heeft interesse in gedroogde snacks vanwege het natuurlijke (gezonde) karakter, maar het assortiment in de meeste dierenwinkels is nog niet zo uitgebreid. Soms biedt internet hiervoor een oplossing, doordat diverse webwinkels een uitgebreider assortiment gedroogde snacks hebben dan de reguliere dierenwinkels, maar.... wist u dat u ook zelf heerlijke snacks voor uw hond kunt drogen?

Deze workshop besteedt aandacht aan de basisbeginselen van het drogen van snacks voor uw hond, de benodigdheden, de voor- en nadelen en biedt een overzicht van droogrecepten om de deelnemers te inspireren. Uw inspanningen zullen door uw hond zeer gewaardeerd worden!

Op 5 november en 3 december a.s. is er om 13.30 uur een 'droogworkshop' gepland. Ook voor 2012 zijn er al workshops ingepland, in principe elke eerste zaterdag van de maand, 's middags om 13.30 uur.

De volledige workshop-info vind je in de volgende link: http://www.bssennenhonden.nl/index.php? ... Itemid=312.
De volledige workshop-agenda vind je in de volgende link: http://www.bssennenhonden.nl/index.php? ... Itemid=237
Groetjes,
Betty, Bandit (Appenzeller) en Balou (Appenzeller) en inmiddels ook Floris (Grote Zwitser)
Saskia241
Zeer actief

Re: Workshops: Natuurlijk Snacks drogen voor je hond

Ongelezen bericht door Saskia241 »

Dat is leuk, maar zo moeilijk is dat toch niet?
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

DanseMacabre schreef:Dat is leuk, maar zo moeilijk is dat toch niet?

Nee :19:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Geven jullie ook cursussen aardappels koken?
Saskia241
Zeer actief

marian* schreef:

Ik kan het al helemaal zelluf. :mrgreen:

Leg stukjes vlees in de droger, doe het dekseltje dicht, stop de stekker d'r in, zet 'm aan.
:mrgreen:
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

marian* schreef:

Natuurlijk is dat niet moeilijk, maar he, je moet toch reclame blijven maken voor jezelf toch?

Suzanne
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

De eerste 2 letters van je naam slaan op de cursus? :engel:
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

Dat geldt voor zoveel dingen waarin je workshops kunt volgen (hersenwerk, steppen, cirkeltraining, treibball, noem maar op) en toch zijn er ook daarbij genoeg mensen die eerst een workshop willen volgen voordat ze zelf aan de slag gaan. Ik richt me dan ook niet op de mensen die het zelf allemaal wel redden...
Groetjes,
Betty, Bandit (Appenzeller) en Balou (Appenzeller) en inmiddels ook Floris (Grote Zwitser)
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Ongelezen bericht door Diaantje »

DanseMacabre schreef:
marian* schreef:

Ik kan het al helemaal zelluf. :mrgreen:

Leg stukjes vlees in de droger, doe het dekseltje dicht, stop de stekker d'r in, zet 'm aan.
:mrgreen:
Oh? Wij hangen het altijd aan de waslijn :19:
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

Overigens..... dank voor al jullie opbouwende reacties, daar kan ik écht wat mee, hoor!
:blah: :blah: :blah: :blah: :blah:
Maar goed, jullie helpen m'n topic wél weer naar boven, dus: bedankt voor jullie reacties, hoe onzinnig ze ook zijn!
Groetjes,
Saskia241
Zeer actief

BSS schreef:Overigens..... dank voor al jullie opbouwende reacties, daar kan ik écht wat mee, hoor!
Maar goed, jullie helpen m'n topic wél weer naar boven, dus: bedankt voor jullie reacties, hoe onzinnig ze ook zijn!
Graag gedaan hoor. :wink:
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

Suzanne123 schreef:
marian* schreef:
Natuurlijk is dat niet moeilijk, maar he, je moet toch reclame blijven maken voor jezelf toch?

Suzanne
Goh Suzanne, jij weet jezelf ook wel elke keer weer in de picture te plaatsen, nietwaar? Kom je iets tekort ofzo?
(PS: Nee Suzanne, ik hoef geen reclame voor mezelf te blijven maken, dat doe jij al voor mij :lekkerpuh: )
Groetjes,
Diaantje
Zeer actief

BSS schreef:Overigens..... dank voor al jullie opbouwende reacties, daar kan ik écht wat mee, hoor!
Doen we met liefde :love:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

:schrik: De cursus kost even veel als een drogertje...
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Reny »

Kijk ik lees op het forum :pffff:

Mijn buren zou ik naar zo'n cursus sturen :pffff:
Dus volgens mij heeft zo'n cursus best bestaansrecht alleen zul je hier niet zoveel potentiele klanten treffen.

(je reageert trouwens wel heel sportief :ok: )
En de groeten van de mannen :zwaai
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

En zolang jullie met diezelfde liefde :J: mijn website massaal blijven bezoeken, mag je van mij zoveel onzin blijven verkondigen als je wilt :cheer:
Negatieve aandacht is ook aandacht en werkt zelfs stukken beter dan positieve aandacht.
Plus dat het natuurlijk veel zegt over de mensen die dat soort berichten plaatsen...
Zolang je dus niks beters te doen hebt zou ik zeggen: vooral doorgaan!

:E: :E: :E: :blah: :blah: :blah: :E: :E: :E: :J: :J: :J: :E: :E: :E: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :E: :E: :E:
Groetjes,
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Reny »

Nah reageer ik eens positief is het weer niet goed :ugh:
En de groeten van de mannen :zwaai
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

dagmar88 schreef::schrik: De cursus kost even veel als een drogertje...
Goh, je hebt dan zo'n commentaar, maar was toch wél zo nieuwsgierig dat je op m'n website hebt gekeken. Je kon het toch niet laten, hè? :gjump:
Ga je je nou in een hoekje zitten schamen omdat iedereen kan lezen dat je de cursusinfo op mijn website hebt bekeken?
Groetjes,
Saskia241
Zeer actief

BSS schreef:En zolang jullie met diezelfde liefde :J: mijn website massaal blijven bezoeken, mag je van mij zoveel onzin blijven verkondigen als je wilt :cheer:
Negatieve aandacht is ook aandacht en werkt zelfs stukken beter dan positieve aandacht.
Plus dat het natuurlijk veel zegt over de mensen die dat soort berichten plaatsen...
Zolang je dus niks beters te doen hebt zou ik zeggen: vooral doorgaan!

:E: :E: :E: :blah: :blah: :blah: :E: :E: :E: :J: :J: :J: :E: :E: :E: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :E: :E: :E:
Het is maar wat voor aandacht je zoekt. :wink:
dagmar88
Zeer actief

BSS schreef:
Goh, je hebt dan zo'n commentaar, maar was toch wél zo nieuwsgierig dat je op m'n website hebt gekeken. Je kon het toch niet laten, hè? :gjump:
Ga je je nou in een hoekje zitten schamen omdat iedereen kan lezen dat je de cursusinfo op mijn website hebt bekeken?
:wink: Goede reclame ja, zo zou ik mijn bedrijf ook willen profileren :ok:
Ik was benieuwd naar de prijs.
Was het een beetje redelijk, dan had ik het niet eens zo gek gevonden.
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

Reny schreef:Nah reageer ik eens positief is het weer niet goed :ugh:
Jawel hoor, jouw bericht is alleen geplaatst terwijl ik met mijn reactie bezig was. Daardoor lijkt het alsof ik op jouw bericht reageer, maar dat is dus niet zo.

Ik zou trouwens niet weten waarom ik hier niet zoveel potentiele klanten zou treffen. Het artikel over deze workshop is, nadat ik hier de link heb geplaatst, het best bekeken artikel op mijn website en alle lezers ervan komen via de hier geplaatste link binnen. Er zal alleen waarschijnlijk niemand hier achteraf durven meedelen dat ie de workshop daadwerkelijk gevolgd heeft, want diegene krijgt natuurlijk ook het halve forum over zich heen.......
Groetjes,
Diaantje
Zeer actief

God, mens :LOL: Niet zo op je teentjes getrapt
:engel: :engel: :engel: :love: :love: :love: :lief: :lief: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :blah: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

:wink: En wie van de aanklikkers heeft zich al ingeschreven?

Mwah, dat halve forum heeft hier al gekeken:
viewtopic.php?f=14&t=179058&hilit=droogmachine

of op barfplaats...
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik had al voor barfplaats bestond een droogoventje. En yep, ik red het ook helemaal zelf om kip te snijden en in de droger te leggen. Zelfs zonder gebruiksaanwijzing :cheer: :cheer: :cheer:

Oh, en mijn tomatentapenade is ook niet te versmaden.
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Gadverdamme zeg!!!! Wat zijn mensen in dit topic en in andere topics (meerdere voorstel topics) ontzettend zielig en kinderachtig bezig, get a life!!
We zitten toch verdomme niet meer op de lagere school?? Ik zie keer op keer op keer dezelfde mensen voorbijkomen die het zichtbaar nodig vinden om hun blijkbaar eigen zielige leventje op te krikken door anderen onderuit te halen om eigenlijk helemaal niets. Waarom eigenlijk? Hoe zouden jullie het vinden als jullie t.s. zouden zijn of als je helemaal bleu op een forum komt en dat er dan van die aasgieren zijn die om een scheet als een stel gieren er boven cirkelen en elke punt die je zet krijg je van meerderen een priksnavel in je reet.
Gadverdamme!! de zin is mij de laatste tijd al vergaan op dit forum endaar helpt dit wel aan mij :kotz:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Tamara. schreef:Gadverdamme zeg!!!! Wat zijn mensen in dit topic en in andere topics (meerdere voorstel topics) ontzettend zielig en kinderachtig bezig, get a life!!
We zitten toch verdomme niet meer op de lagere school?? Ik zie keer op keer op keer dezelfde mensen voorbijkomen die het zichtbaar nodig vinden om hun blijkbaar eigen zielige leventje op te krikken door anderen onderuit te halen om eigenlijk helemaal niets. Waarom eigenlijk? Hoe zouden jullie het vinden als jullie t.s. zouden zijn of als je helemaal bleu op een forum komt en dat er dan van die aasgieren zijn die om een scheet als een stel gieren er boven cirkelen en elke punt die je zet krijg je van meerderen een priksnavel in je reet.
Gadverdamme!! de zin is mij de laatste tijd al vergaan op dit forum en daar helpt dit wel aan mij :kotz:
je haalt me de woorden uit mijn mond :ok:
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

dagmar88 schreef:
BSS schreef:
Ik ben evenveel tijd kwijt aan deze workshop als aan de andere workshops, dus ik zou niet weten waarom deze workshop goedkoper zou moeten zijn. Maak even de berekening wat zo'n workshop per uur oplevert, haal daar de BTW van af, haal er de te betalen inkomstenbelasting af en menigeen zal bij zichzelf denken: voor dat bedrag neem ik al die moeite niet eens.... Het is in ieder geval (Veel) lager dan wat een doorsnee baantje in loondienst netto oplevert. Dus het is maar net wat je redelijk noemt. Om de één of andere vage reden mogen workshops op hondengebied niks kosten, terwijl mensen zonder nadenken wel grof geld uitgeven voor andere zaken. Ach... en vergelijk de prijs van de workshop eens met een ander merk/type droger, eentje die 4 keer zo duur is bijvoorbeeld.......
Groetjes,
Tamara.
Zeer actief

BSS schreef:
dagmar88 schreef:
BSS schreef:
Ik ben evenveel tijd kwijt aan deze workshop als aan de andere workshops, dus ik zou niet weten waarom deze workshop goedkoper zou moeten zijn. Maak even de berekening wat zo'n workshop per uur oplevert, haal daar de BTW van af, haal er de te betalen inkomstenbelasting af en menigeen zal bij zichzelf denken: voor dat bedrag neem ik al die moeite niet eens.... Het is in ieder geval (Veel) lager dan wat een doorsnee baantje in loondienst netto oplevert. Dus het is maar net wat je redelijk noemt. Om de één of andere vage reden mogen workshops op hondengebied niks kosten, terwijl mensen zonder nadenken wel grof geld uitgeven voor andere zaken. Ach... en vergelijk de prijs van de workshop eens met een ander merk/type droger, eentje die 4 keer zo duur is bijvoorbeeld.......
Dat je jezelf nog gaat verdedigen :schrik:

Dit soort chagerijnen wíl je niett eens in een groep hebben tijdens een workshop :schrik:
Ik vind het juist heel erg leuk dat er mensen zijn die workshops organiseren, de een spreekt mij meer aan dan de ander maar zo is er voor ieder wat wils :ok:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Tamara. schreef:Waarom eigenlijk? Hoe zouden jullie het vinden als jullie t.s. zouden zijn of als je helemaal bleu op een forum komt en dat er dan van die aasgieren zijn die om een scheet als een stel gieren er boven cirkelen en elke punt die je zet krijg je van meerderen een priksnavel in je reet.
Jij hebt ook geen Nee-sticker op je brievenbus? Bleu op een forum komen om iets zeer onzinnigs aan te prijzen, hou ik niet van. Ik hou ook niet van ongewenste reclame. Kennen we deze mevrouw eigenlijk al op dit forum?
Tamara.
Zeer actief

Marion. schreef:Jij hebt ook geen Nee-sticker op je brievenbus?
Die heb ik inderdaad niet :ok: Ik ben graag op de hoogte van dingen die mensen mij kunnen aanbieden waar ik eventueel interesse in kan hebben.
Marion. schreef:Ik hou ook niet van ongewenste reclame. Kennen we deze mevrouw eigenlijk al op dit forum?
Als je er niet van houdt, dan sluit je toch het topic en ga je verder in een ander topic? Ik hou er wel van omdat ik graag workshops volg met mijn honden en via dit forum juist aan hele leuke workshops heb meegedaan wat mensen aanprijzen waar ik normaal gesproken niet achter was gekomen :ok: En daar hoef ik verder niemand voor te kennen hoor, als ze mij en mijn honden maar een leuke dag bezorgen :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”