Vandaag precies 5 maanden. Op de onderste 2 hoektanden na klaar met wisselen en 23,5 kilo
Nu mijn vraag zullen die oren nog gaan staan????
Ik heb mijn twijfels.
Moderator: moderatorteam
Zeg dat wel, wat een flinkerd! Ik twijfel ook of die oren gaan staan. Rechteroor is echte flapper, de ander kan gaan staan en anders knik erinInge schreef:Flinke pup!Wat is haar bloedlijn?
Ik twijfel ook of die oren nog gaan staan.
Tissa from Lobstershome x Falco from LobstershomeInge schreef:Flinke pup!Wat is haar bloedlijn?
Ik twijfel ook of die oren nog gaan staan.
crutz schreef:& met net 9 mnd mag ze gesterilisseerd en wel weer vertrekken,
nr 3 in nog geen 3 jaar tijd....
http://link.marktplaats.nl/495007763Diaantje schreef:crutz schreef:& met net 9 mnd mag ze gesterilisseerd en wel weer vertrekken,
WTF?crutz schreef:& met net 9 mnd mag ze gesterilisseerd en wel weer vertrekken,
ja, waarvan 2 van ons omdat ik ze bij de eerste nog t voordeel van de twijfel gaf (bij ophalen vd pup bleek ze 2 mnd zwanger en toen de pup 8 mnd oud was bleek dat op dat moment samen met een ziekte vd eigenaar niet te combineren, dat kan altijd),Suske schreef:WTF?crutz schreef:& met net 9 mnd mag ze gesterilisseerd en wel weer vertrekken,
Vind het echt niet kunnen.......(druk me maar voorzichtig uit.....)crutz schreef:ja, waarvan 2 van ons omdat ik ze bij de eerste nog t voordeel van de twijfel gaf (bij ophalen vd pup bleek ze 2 mnd zwanger en toen de pup 8 mnd oud was bleek dat op dat moment samen met een ziekte vd eigenaar niet te combineren, dat kan altijd),Suske schreef:WTF?crutz schreef:& met net 9 mnd mag ze gesterilisseerd en wel weer vertrekken,
nr 2 was een jaar later, oude hond weg, andere tijd/dag indeling, inmiddels gewend aan t leven met een kleine, ziekte gestabiliseerd etc, maar die mocht met 4 of 5 maanden al wieberen (waar ik achteraf pas van op de hoogte gesteld werd), sindsdien bij ons dan ook op de zwarte lijst.....
Suske schreef:Vind het echt niet kunnen.......(druk me maar voorzichtig uit.....)crutz schreef:ja, waarvan 2 van ons omdat ik ze bij de eerste nog t voordeel van de twijfel gaf (bij ophalen vd pup bleek ze 2 mnd zwanger en toen de pup 8 mnd oud was bleek dat op dat moment samen met een ziekte vd eigenaar niet te combineren, dat kan altijd),Suske schreef:WTF?crutz schreef:& met net 9 mnd mag ze gesterilisseerd en wel weer vertrekken,
nr 2 was een jaar later, oude hond weg, andere tijd/dag indeling, inmiddels gewend aan t leven met een kleine, ziekte gestabiliseerd etc, maar die mocht met 4 of 5 maanden al wieberen (waar ik achteraf pas van op de hoogte gesteld werd), sindsdien bij ons dan ook op de zwarte lijst.....
Ze zijn al zo moeilijk te herplaatsen en dan 3 in 3 jaar
Oh, dat bestaat ook nogcrutz schreef:![]()
![]()
![]()
niet herplaatsen he, nee, de hoofdprijs voor vragen,
de eerste is (oke in overleg met mij, alleen t bedrag hoorde ik pas later) aan hun werkgever verkocht voor een collega, maar dat is uit de klauwen gelopen en die heb ik toen voor pupprijs terug gehaald een half jaar later
de 2de is ook verkocht, voor hoeveel weet ik niet en weet ook niet meer waar ze zit, want er kon nog net een smsje af dat ze medisch 100% was (op 5 mnd) en in de sport bleef, maar op mijn vraag waar ze gebleven was nooit meer wat gehoord
& deze is dus elders opgescharreld....maar gaat ook echt niet voor niets weg...
Crutz, als je beschuldigingen uit moet je ze wel kunnen onderbouwen.Suske schreef:Oh, dat bestaat ook nogcrutz schreef:![]()
![]()
![]()
de eerste is (oke in overleg met mij, alleen t bedrag hoorde ik pas later) aan hun werkgever verkocht voor een collega, maar dat is uit de klauwen gelopen en die heb ik toen voor pupprijs terug gehaald een half jaar later
de 2de is ook verkocht, voor hoeveel weet ik niet en weet ook niet meer waar ze zit, want er kon nog net een smsje af dat ze medisch 100% was (op 5 mnd) en in de sport bleef, maar op mijn vraag waar ze gebleven was nooit meer wat gehoord
& deze is dus elders opgescharreld....maar gaat ook echt niet voor niets weg...![]()
Kan je nagaan hoe naief ik eigenlijk ben
En nog veel minder rooskleurig wanneer ze niet lekker met de hond in beweging blijftJsd schreef: En als dit je niks zegt: lees je eerst even in wat weke delen reuma voor iemands leven betekend en wat het inhoud, voor je ongefundeerde en onterechte opmerkingen plaatst!
Jij krijgt ook veel honden terug...crutz schreef:![]()
![]()
![]()
Op 12 nesten zijn er 3 teruggekomen (1 na een jaar basis opleiding idd verkocht voor 1500€ aan de Duitse politie, 1 na een half jaar voor 500€ (minder dan pupprijs) als speurhond & Devil (van jsd) na een goed half jaar voor 750€ in de KNPV, wel een pup voor de oude eigenaren gekocht, hond rondom laten röntgenen & DNA vast gelegd) & 2 waarbij ik bemiddeld heb voor een nieuwe baas & 1 (Gina vd man van jsd, Johan) die volgens zijn sms verkocht was, maar naar nu dus blijkt alleen maar elders woont.duitse herder schreef:Jij krijgt ook veel honden terug...crutz schreef:![]()
![]()
![]()
Jsd schreef:Crutz, als je beschuldigingen uit moet je ze wel kunnen onderbouwen.Suske schreef:Oh, dat bestaat ook nogcrutz schreef:![]()
![]()
![]()
& deze is dus elders opgescharreld....maar gaat ook echt niet voor niets weg...![]()
Kan je nagaan hoe naief ik eigenlijk ben
Nummer 2 (ik mag aannemen dat je Gina bedoeld) is nog steeds mijn hond!!!
Gina verblijft op dit moment bij een goede collega, hij traint met haar en ze laten zich als combinatie leuk zien.
Dit A: een pup met een baby van enkele weken oud bij elkaar in huis werkte niet (het was wachten op ongelukken), en B. omdat ik zelf met Gina totaal geen enkele klik heb.
Dus verkocht? Nee!!
Wat betreft Thirza:
Die word op dit moment ter HERPLAATSING aangeboden, aangezien mijn vrouw weke delen reuma heeft!!! Het verdere onderzoek daarna is nog gaande, maar de prognose is verre van rooskleurig.![]()
En als dit je niks zegt: lees je eerst even in wat weke delen reuma voor iemands leven betekend en wat het inhoud, voor je ongefundeerde en onterechte opmerkingen plaatst!
Dus:
Als je niet weet waarover je het hebt hou je dan liever stil.
Mocht je met modder willen gaan smijten be my guest, maar ja dan smijt ik wel terug... en in dat geval WEL onderbouwt.
De man van jsd.