Je mag je er zeker mee bemoeien!Silmariën schreef:Ik denk dat de achterkant van het station het makkelijkst te bereiken is, als ik mij er even mee mag bemoeien.De wijnhornsterstraat is dat, als ik me niet vergis.

Moderator: moderatorteam
Je mag je er zeker mee bemoeien!Silmariën schreef:Ik denk dat de achterkant van het station het makkelijkst te bereiken is, als ik mij er even mee mag bemoeien.De wijnhornsterstraat is dat, als ik me niet vergis.
Een groot wit gebouwluna2906 schreef:Helemaal goedminhie schreef:Oh dat zou hartstikke fijn zijn.luna2906 schreef:Volgens google maps kom ik over Leeuwarden, dus dan kom ik ook wel in de buurt van het station toch? Ik heb geen idee hoe ik er moet komen, maar ik zal even een navigatiesysteem charteren.. Dus als je nog vervoer zoekt, kan ik je wel oppikken.![]()
Kaiyou zit meestal gewoon op de achterbak, maar kofferbak moet ook prima zijn. Hij is heel makkelijk wat dat betreft.![]()
Maar kaiyou kan ook gewoon op de achterbank hoor. Als hij dat fijner vindt
Ik moet alleen nog wel even weten waar ik moet staan en hoe laat. Ik heb geen idee hoe het station van Leeuwarden eruit ziet, dus misschien kunnen we voor de zekerheid via pb telefoonnummers uitwisselen. Weten we zeker dat we elkaar ook vinden
Ja, en er staat Station Leeuwarden op.Diaantje schreef:Een groot wit gebouwluna2906 schreef:Helemaal goedminhie schreef:Oh dat zou hartstikke fijn zijn.luna2906 schreef:Volgens google maps kom ik over Leeuwarden, dus dan kom ik ook wel in de buurt van het station toch? Ik heb geen idee hoe ik er moet komen, maar ik zal even een navigatiesysteem charteren.. Dus als je nog vervoer zoekt, kan ik je wel oppikken.![]()
Kaiyou zit meestal gewoon op de achterbak, maar kofferbak moet ook prima zijn. Hij is heel makkelijk wat dat betreft.![]()
Maar kaiyou kan ook gewoon op de achterbank hoor. Als hij dat fijner vindt
Ik moet alleen nog wel even weten waar ik moet staan en hoe laat. Ik heb geen idee hoe het station van Leeuwarden eruit ziet, dus misschien kunnen we voor de zekerheid via pb telefoonnummers uitwisselen. Weten we zeker dat we elkaar ook vinden
En er komen treinen naar toe + bussen aan de zijkantMissDorien schreef: Ja, en er staat Station Leeuwarden op.
Doe normaal. Zeg dat je een grapje maaktIJsvrouwtje schreef:Ik kan toch niet mee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik wel willen maar helaas.Diaantje schreef:Doe normaal. Zeg dat je een grapje maaktIJsvrouwtje schreef:Ik kan toch niet mee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
INEKE!IJsvrouwtje schreef:Dat zou ik wel willen maar helaas.Diaantje schreef:Doe normaal. Zeg dat je een grapje maaktIJsvrouwtje schreef:Ik kan toch niet mee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik iemand de schuld geven?Diaantje schreef:INEKE!IJsvrouwtje schreef:Dat zou ik wel willen maar helaas.Diaantje schreef:Doe normaal. Zeg dat je een grapje maaktIJsvrouwtje schreef:Ik kan toch niet mee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je wel een hele goede reden hebben.
Jawel, als ik diegene zijn telefoonnummer of e-mail magIJsvrouwtje schreef:Mag ik iemand de schuld geven?![]()
IJsvrouwtje schreef:Sorry.![]()
![]()
Laat ik het maar netjes zeggen: het was niet mijn idee om niet te komen.
Ja, waarom komen jullie niet gezellig met z'n allen hierheen? Is net zo ver rijden.nomo schreef:IJsvrouwtje schreef:Sorry.![]()
![]()
Laat ik het maar netjes zeggen: het was niet mijn idee om niet te komen.dan moeten we jou kant maar weer eens op komen.
En de toon is gezetMissDorien schreef:Ja, en er staat Station Leeuwarden op.Diaantje schreef:Een groot wit gebouwluna2906 schreef: Helemaal goedMaar kaiyou kan ook gewoon op de achterbank hoor. Als hij dat fijner vindt
Ik fietste er vandaag nog langs en moest meteen aan je denken. Ik wilde er nog een foto van makenluna2906 schreef:En de toon is gezetMissDorien schreef:Ja, en er staat Station Leeuwarden op.Diaantje schreef:Een groot wit gebouwluna2906 schreef: Helemaal goedMaar kaiyou kan ook gewoon op de achterbank hoor. Als hij dat fijner vindt
Ik vind dat jullie niet mogen spotten met mijn totale onkunde om een vreemde locatie te vinden
MissDorien schreef:Nou ik denk wel 10 minuten.
Ik zeg niks...Diaantje schreef:Hoezo, kun je alsnog mee?
Ik snap het wel. Als het een uurtje wandelen is is een uur rijden een beetje teveel van het goede. Mij maakt het niet uit, dat ligt helemaal aan mijn chauffeur. En ik weet niet wat de rest van plan isIJsvrouwtje schreef:Ik zeg niks...Diaantje schreef:Hoezo, kun je alsnog mee?
Je snapt het niet.Diaantje schreef:Ik snap het wel. Als het een uurtje wandelen is is een uur rijden een beetje teveel van het goede. Mij maakt het niet uit, dat ligt helemaal aan mijn chauffeur. En ik weet niet wat de rest van plan isIJsvrouwtje schreef:Ik zeg niks...Diaantje schreef:Hoezo, kun je alsnog mee?
Foei!nomo schreef:Dan gaan we toch gewoon een uurtje wandelen? Of is dat niet handig? Heb eigenlijk geen idee hoe groot het daar is. Bemoei me weer met dingen waar ik totaal geen verstand van heb haha.