We hadden geluk, we waren alleen, dus Jimmy kon rustig wennen en was niet afgeleid door andere honden. De twist, turn, pootjes op de knieen, mooi zitten en de rol deed hij allemaal keurig

Dus volgende week gaan we voor onze tweede les

Moderator: moderatorteam
Grietje W. in Burgum, hebben een paar jaar geleden daar ook getraind met Chippy. Maar die loopt nu agilitySanne!! schreef:Super! Bij wie les je?
Ik kon nooit wachten tot de volgende les hahaha! Ik vond het altijd leuk
Wij zijn toendertijd per toeval bij haar terecht gekomen, ze zit op nog een half uur rijden bij ons vandaan. Later kwamen we er pas achter dat we bij de top van Nederland traindenBelle schreef:Leuk! Jammer dat ze zo ver weg woont, want ik vind Grietje heel leuk om les van te krijgen.
Ik heb de instructeurscursus bij haar en Brigitte gedaan en ik vond niets vreemds aan haar lesgeven. Ik vond haar erg leuk en goed lesgeven.Sanne!! schreef:Ik las laatst ergens op forum dat ze zo anders les geeft en diegene had al vaker gelest dus ze wist waar ze mee te maken had en toen had ik echt zoiets? Is ze zo vreemd dan?
Ze leek me aardig....
bedoelen jullie deze opmerking??of jij het trainen daar leuk vindt is wat anders
JA! Waar komt die ineens vandaan? nee nee trouwens dit is uit dit topic of niet???Pumi schreef:bedoelen jullie deze opmerking??of jij het trainen daar leuk vindt is wat anders
nee, dat was "Renske"Sanne!! schreef:Maar jij was niet degene die vond dat er vreemd les werd gegeven ofzo??? Nu ben ik benieuwd he hahahaha
Ja we gaan zeker door, ben thuis alweer wat aan het oefenen, maar het achteruit wil maar niet lukken. Dat laten we dus maar even, hij gaat dan alles bij langs wat hij wel kan/ snapt om zo zijn brokje te verdienenRenske schreef:Zo te lezen hadden jullie een goede eerste les, leuk!
Mijn opmerking moet je niet uit het verband trekken, zelf train ik al een jaar of 7 bij Grietje en wil niet anders.
Hij kan momenteel slecht met druk om gaan , dus als ie iets niet snapt laat ik het gewoon even. Dan komt dat later wel weer, anders wordt ie erg druk omdat hij het zo graag goed wil doen. We gaan dan gewoon wat doen, wat hij al kan en dan wordt ie ook weer rustigRenske schreef:Niet te ongeduldig als een oefening niet direct wil. Sommige oefeningen heeft echt tijd nodig om ze te leren. En wat ik regelmatig hoor, is dat oefeningen die ze eigenlijk het moeilijkst vonden om aan te leren, daarna het leukste vinden om te doen!
Nee hij hoeft er niet helemaal op te gaan staan, past ook nietEcho schreef:Ziet er goed uit! Hoe doe je dat verder met leren op een teiltje staan? Is het uiteindelijk de bedoeling dat hij er helemaal op staat?