Altijd leuk een oeps-nestje

Moderator: moderatorteam
O ja! Daar moeten we wel om denken natuurlijk.kloesje schreef:Zorg je er wel voor dat Fienepien loops is...![]()
Altijd leuk een oeps-nestje![]()
Smilies zijn leuk.Diaantje schreef:Nou aan Dorien hebben we maling, die maakt maar tijd. En euh voor de rest kan het mij weinig schelen![]()
Maar zonder datum kunnen we weinig![]()
Wie wil mij en Max oppikken richting Groningen?![]()
Wel op eigen risico.
Ik moet minder smileys gebruiken.
Ze is bij deze helemaal overtuigd! Ik vraag me alleen af of Yvonne het nog wel aandurft als Luna meegaatSilmariën schreef:Zeg maar tegen Luna dat YoYo ook weer van de partij is.luna2906 schreef:Afhankelijk van de datum, wil ik ook meeZal even met Luna in conclaaf, maar ik denk dat die het er wel mee eens is
Ook al door Luna?Diaantje schreef:Arme Max werd ook omver gebeukt. Die lag lekker in het gras en ineens lag 'ie op z'n muil![]()
Dat arme árme beest had echt zoiets van ''Waaatt?''
Oh ja! dan heb jij natuurlijk je rijbewijs! Nou, dan komt al het vervoer wel goedMissDorien schreef:Gaat Luna met mij flirten?
Verzin maar een datum. Ik kan sowieso alleen op zondag. Dus ik zie wel of ik mee kan of niet.
Kar ik er wel in de auto heen.
Ze is wel snel, maar van de whippet kon ze het niet winnen, al deed ze nog zo haar bestDiaantje schreef:Volgens mij zat Luna daar wel bij ja![]()
Die heeft een vaart joh, niet normaal!
Hopelijk wel janomo schreef:Oh ja! dan heb jij natuurlijk je rijbewijs! Nou, dan komt al het vervoer wel goedMissDorien schreef:Gaat Luna met mij flirten?
Verzin maar een datum. Ik kan sowieso alleen op zondag. Dus ik zie wel of ik mee kan of niet.
Kar ik er wel in de auto heen.
Bij mij = bij mij in 't durp.minhie schreef:Schiet niet echt op zo. Misschien even een polletje maken met verschillende data?
En waar is "bij mij"eigenlijk
Volgens mij kan ik alle data. Alleen heb ik vanaf 4 december tussen 12-13 training met kai.IJsvrouwtje schreef:Bij mij = bij mij in 't durp.minhie schreef:Schiet niet echt op zo. Misschien even een polletje maken met verschillende data?
En waar is "bij mij"eigenlijk![]()
Dat is Noorderringdijk in Oostwold (Oldambt).
Is een klein weggetje dat uitkomt op een parkeerplaats en daar loop je zo de dijk op langs het water.![]()
20 november
3 december
4 december
10 december
11 december
Roept u maar.
Vandaag afrijden? Succes!MissDorien schreef:Ik zal eerst eens even afwachten hoe het morgen gaat, voor ik een datum roep.
Oh veel succes!IJsvrouwtje schreef:Vandaag afrijden? Succes!MissDorien schreef:Ik zal eerst eens even afwachten hoe het morgen gaat, voor ik een datum roep.
MissDorien schreef:1 uur.
Ik ben zo zenuwachtig.
En ik baal zo erg als ik het niet haal, want ik kan het makkelijk.