Yep hij staat in de jeugdklasseshibashira schreef:als billy in de jeugdklasse reu staat, dan is dat idd met 7 in totaal.

Arme vent, hij zal wel weer 1 van de jongste/kleinste zijn

Moderator: moderatorteam
Yep hij staat in de jeugdklasseshibashira schreef:als billy in de jeugdklasse reu staat, dan is dat idd met 7 in totaal.
Schrijf met een dikke zwarte stift sbientje op je voorhoofd... dan kunnen we jou in elk geval niet missensbientje schreef:ik ga op zondag kijken.. groepen 2 3 en 5 zie ik eigenlijk normaal nooit, dus lijkt me wel leukwie weet zie ik enkele van jullie nog!
hahaha, wie weet!Badu schreef:Schrijf met een dikke zwarte stift sbientje op je voorhoofd... dan kunnen we jou in elk geval niet missensbientje schreef:ik ga op zondag kijken.. groepen 2 3 en 5 zie ik eigenlijk normaal nooit, dus lijkt me wel leukwie weet zie ik enkele van jullie nog!
Jawel, je komt wel gezellig!! Tot morgen_Inge_ schreef:Ik ga toch niet, heb ff geen tijd om een hele dag weer van huis te zijn.
Ja ik ga welshibashira schreef:Jawel, je komt wel gezellig!! Tot morgen_Inge_ schreef:Ik ga toch niet, heb ff geen tijd om een hele dag weer van huis te zijn.![]()
Leuk... kan je Sagan zijn medaille gelijk meenemen, zal hij blij mee zijn_Inge_ schreef:Ja ik ga welshibashira schreef:Jawel, je komt wel gezellig!! Tot morgen_Inge_ schreef:Ik ga toch niet, heb ff geen tijd om een hele dag weer van huis te zijn.![]()
Moest eigenlijk 's ochtends nog ergens heen maar dat heb ik afgezegd.
Oh jaBadu schreef:Leuk... kan je Sagan zijn medaille gelijk meenemen, zal hij blij mee zijn_Inge_ schreef:Ja ik ga welshibashira schreef:Jawel, je komt wel gezellig!! Tot morgen_Inge_ schreef:Ik ga toch niet, heb ff geen tijd om een hele dag weer van huis te zijn.![]()
Moest eigenlijk 's ochtends nog ergens heen maar dat heb ik afgezegd.
Van harteIrisz schreef:Xavi 1U in de tussenklasse, woehoe!
Done!loppie schreef:Zou iemand mij via PB door kunnen geven welke norwich???
Apart. Heef de keurmeester ook gezegd waarom nu een ZG?crutz schreef:Lara 1ZG bij een keurmeester die haar in Echt een U gegeven had...
Te los in de rug, maar dat was in Echt erger, toen waren de puppen pas 12 wk & ze is best los uit t nest gekomen. Wordt wel beter.Maeve schreef:Apart. Heef de keurmeester ook gezegd waarom nu een ZG?crutz schreef:Lara 1ZG bij een keurmeester die haar in Echt een U gegeven had...
Nilo ging eens van een U (en BOS) naar een G bij dezelfde keurmeester. De tweede keer had hij een foutkleur
Ik vind het een pluspunt dat de keurmeester er op let en het ook aantekendshibashira schreef:Shira deed het netjes. Was best trots op haar. Ze kreeg een 2 ZG met als opmerking: a little bit to fat
Nou ja, dat wisten we al en daar werken we aan.