Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Chupa en de paaltjes

Moderator: moderatorteam

YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Chupa en de paaltjes

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Hij begint echt al steeds zekerder te worden, helemaal leuk! Ook de andere toestellen gaan allemaal goed, hij heeft echt wat tijd nodig om te groeien en uit te vogelen wanneer hij het goed doet, onzeker piepeltje dat ie is :mrgreen: maar het kwartje lijkt te gaan vallen en hij verrast me best vaak, leuk trainen met hem!! :E:

We hebben nog maar 11 lessen gehad en ik heb de paaltjes de laatste weken niet meer thuis geoefend, alleen in de les, vandaag dus maar weer eens thuis gedaan.

Links en rechts
http://youtu.be/a0uPE8slRKg

En wat dichter naar elkaar geschoven, er mist qua afstand nu 1 paaltje
http://youtu.be/HHv2JX44PNA
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Re: Chupa en de paaltjes

Ongelezen bericht door SuusBG »

leuk hoor! :D
Maar even een vraagje, bij de 2x2 methode is het toch juist de bedoeling dat de hond het zelf leert/aanbied en het dus zelfstandig gaat doen? (heb 'm zelf ook gebruikt bij Ginger) zoals het nu lijkt leid je hem nogal, net zoals bij de in/uit of 'schaats'methode. Of zie ik dat nu verkeerd?
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

SuusBG schreef:leuk hoor! :D
Maar even een vraagje, bij de 2x2 methode is het toch juist de bedoeling dat de hond het zelf leert/aanbied en het dus zelfstandig gaat doen? (heb 'm zelf ook gebruikt bij Ginger) zoals het nu lijkt leid je hem nogal, net zoals bij de in/uit of 'schaats'methode. Of zie ik dat nu verkeerd?
Haha nee hoor je hebt gelijk, hij was er al een beetje klaar mee voor we begonnen met filmen dus heb ik hem wat geholpen :mrgreen:
Toen ik het tot een paar weken terug wel om de paar dagen even oefende kon hij ze helemaal alleen, ongeacht mijn positie maar goed, dat moet ik dus weer even wat meer aandacht geven :wink:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Ongelezen bericht door SuusBG »

YvetteJ schreef:
SuusBG schreef:leuk hoor! :D
Haha nee hoor je hebt gelijk, hij was er al een beetje klaar mee voor we begonnen met filmen dus heb ik hem wat geholpen :mrgreen:
Toen ik het tot een paar weken terug wel om de paar dagen even oefende kon hij ze helemaal alleen, ongeacht mijn positie maar goed, dat moet ik dus weer even wat meer aandacht geven :wink:
aah oke :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”