Ze ziet er prachtig uit en het begint al goed op te schieten.
De duimen draaien hier voor een voorspoedige bevalling en een prachtig nest
(dat laatste kan ook niet anders met zulke ouders natuurlijk
Moderator: moderatorteam
Dankjewel!!Caro. schreef:Zo, gelijk even in deze hoek gaan snuffelen (ik kom hier dus bijna nooit), maar wat spannend joh
![]()
![]()
Ze ziet er prachtig uit en het begint al goed op te schieten.
De duimen draaien hier voor een voorspoedige bevalling en een prachtig nest![]()
![]()
(dat laatste kan ook niet anders met zulke ouders natuurlijk)

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteNou dit noem ik niet sjaggie kijken dit noem ik ronduit arrogant en niet te weinig ook.Jippie schreef:Haha ik ben benieuwd wie het goed geraden heeft
Ik vind haar echt zo mooi zwanger, nog niks echt overdreven. Haar taille was vandaag 52,5 cm, dus zeker 10 cm gegroeid in buikomvang.
Nog een paar mooie foto'tjes van net :

Jippie schreef:Hmm...kijkt ze zo arrogant?
Vind haar juist zo lief nu![]()
Vandaag, nog dikker?
"He even rustig schoppende kinders, we moeten op de foto...zucht..."
hahah..nou ik ben benieuwd hoor!Maltezers schreef:Jippie schreef:Hmm...kijkt ze zo arrogant?
Vind haar juist zo lief nu![]()
Vandaag, nog dikker?
"He even rustig schoppende kinders, we moeten op de foto...zucht..."
Ja hallo jij speelt vals, jij pakt een andere foto op deze is ze heel anders ans op die ik genomen had als voorbeeld daarop keek ze echt heul arrogant. Ene ik krijg gewoon gelijk ik zei en zeg, het worden er vijf drie reuen en twee teven.

Jippie schreef:Ja die zijn echt HUGE!![]()
Ik mocht willen dat de mijners zo groot waren.....
Edit: alleen zijn ze bij Madam wel beetje "theezakkerig"...dat wil ik nie
NEEEEEEEEEEYvetteJ schreef:Jippie schreef:Ja die zijn echt HUGE!![]()
Ik mocht willen dat de mijners zo groot waren.....
Edit: alleen zijn ze bij Madam wel beetje "theezakkerig"...dat wil ik nie![]()
Laat staan ná de kinders straks, dat wil je al helemáál niet!
![]()

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Jippie schreef:Madam ligt gewoon nog lekker te pitten.
Geen daling van temperatuur nog. En het is juist zo'n lekker rustige zondag voor bevallingen![]()
Zodra ze geboren zijn plaats ik of Sonja meteen een berichtje hoor !!
Ik had net wel al een droom! Ik lag net te slapen,(ja op zondag mag ik wel een dutje doen overdagYvetteJ schreef:Jippie schreef:Madam ligt gewoon nog lekker te pitten.
Geen daling van temperatuur nog. En het is juist zo'n lekker rustige zondag voor bevallingen![]()
Zodra ze geboren zijn plaats ik of Sonja meteen een berichtje hoor !!Inderdaad, dat is wel het minste natuurlijk
Maar goed, nog liever gewoon een stel gezonde pups en een happy mams uiteraard!! Veel succes alvast!!

Ze staat hier naar haar buik te kijken met en blik van Huuu is die echt van mij. Ik geloof dat ze het nu echt helemaal zat is he.