Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Interieur hondenbezitters van ondergeschikt belang?
Moderator: moderatorteam
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Re: Interieur hondenbezitters van ondergeschikt belang?
Oh gut mijn tuin is een grote hondenbak. Het enige wat ik eraan doe is af en toe grasmaaien maar voor de rest ziet het er niet uit.
-
dicyvo
Wat de mode is en of er mensen zijn die onze inrichting om wat voor reden dan ook niet kunnen waarderen zal me aan mijn reet roesten.
Moet ik meer lak aan hebben
maar eerlijkl gezegd erger ik mezelf er steeds meer aan
Moet ik meer lak aan hebben
maar eerlijkl gezegd erger ik mezelf er steeds meer aan
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Het is hier een zooitje, maar dat doen wij met z'n tweeën, de hond gedraagt zich nog het netst. Ze verhaart niet, ze vervreet niets, springt zelden op de bank (als ze het doet wordt ze er gelijk weer af geknikkerd).
Nee, alle meubels zijn wel netjes, maar wij zijn vreselijke niet-opruimers, dus veel zooi altijd.
Zucht....
Er zitten trouwens wel allemaal deukjes in de salontafel, we hadden hem al een jaar toen kleine neefje hier kwam en met zijn speelgoed allemaal deukjes erin sloeg.
Oh ja, er wonen ook nog 7 cavia's en een hamster in de huiskamer!
Nee, alle meubels zijn wel netjes, maar wij zijn vreselijke niet-opruimers, dus veel zooi altijd.
Zucht....
Er zitten trouwens wel allemaal deukjes in de salontafel, we hadden hem al een jaar toen kleine neefje hier kwam en met zijn speelgoed allemaal deukjes erin sloeg.
Oh ja, er wonen ook nog 7 cavia's en een hamster in de huiskamer!
Laatst gewijzigd door Fabiola17 op 09 nov 2011 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Ink
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
- Aantal honden: 1
Ik herken me er absoluut niet in! Heel veel hondenaanpassing hebben we niet, alleen een kleed op de bank, een mandje bij de verwarming en her en der wat piepbeesten op de vloer
.
En zelfs als ik geen hond had, had ik nog geen gelikt, gestyled interieur volgens de laatste trends. Ik richt mijn huis in zoals ik dat mooi vind en waar ik me prettig bij voel, en dan zal het me worst zijn of het nou in de mode is of niet!
En zelfs als ik geen hond had, had ik nog geen gelikt, gestyled interieur volgens de laatste trends. Ik richt mijn huis in zoals ik dat mooi vind en waar ik me prettig bij voel, en dan zal het me worst zijn of het nou in de mode is of niet!

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Re: Interieur hondenbezitters van onderbeschikt belang?
Nou ja, dat hoeft dus niet. Ik vind het echt wel belangrijk hoe het huis eruit ziet en ja, natuurlijk heb je met honden haren in huis. Dat vind ik dan geen ramp, stofzuiger er door heen en klaar.dicyvo schreef: Ik bedoel ook niet helemaal volgens de laatste trends, maar meer of je veel aandacht besteed aan je interieur en of je het belangerijk vindt hoe je huis eruit ziet, denk ik.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.
Ik heb het idee dat mensen die hun interieur erg belangerijk vinden niet gauw een huisdier zullen nemen en andersom mensen met huisdieren hun interieur minder belangerijk (moeten)vinden.
Met netjes bedoel ik bv 'geen bank waar de katten aan gekrabt hebben, geen haren op de bank, geen kleedjes op de bank voor de hond, geen kattebakken die noodgedwongen in de kamer moeten staan, geen giga rattenkooi in de kamer'.
We zijn onlangs kleiner gaan wonen.
Ik baal nu ook als een stekker van de bank, als het kon stond er morgen een nieuwe. Maar je weet gewoon dat het wat meer slijt als je honden gewoon op de bank laat.
Maar ik hecht wel degelijk veel waarde aan een mooie inrichting én aan de gezelligheid van honden
- Erwina
- Zeer actief
Ondanks dat ik wel zo'n schoonmaakmaniac ben, mag er hier ook gewoon geleefd worden hoor. Rex ligt nu lekker naast me op de bank te slapen zonder dekentje ofzo. Ik stofzuig de bank gewoon een keer vakerValerie schreef:Ik hou het vooral simpel omdat ik geen schoonmaakmaniac ben. Neplerenbanken waar nu wel wat nageltjes in staan en ook is mijn steigerhoutentafeltje wat bewerkt. Voor de rest ziet het er goed uit denk ik.
Ik vind mijn honden trouwens wel van groter belang dan mijn meubels jaer mag gewoon geleefd worden.
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

- Erwina
- Zeer actief
Re: Interieur hondenbezitters van onderbeschikt belang?
Ik herken mezelfVeronique & Kyra schreef:
Nou ja, dat hoeft dus niet. Ik vind het echt wel belangrijk hoe het huis eruit ziet en ja, natuurlijk heb je met honden haren in huis. Dat vind ik dan geen ramp, stofzuiger er door heen en klaar.
Ik baal nu ook als een stekker van de bank, als het kon stond er morgen een nieuwe. Maar je weet gewoon dat het wat meer slijt als je honden gewoon op de bank laat.
Maar ik hecht wel degelijk veel waarde aan een mooie inrichting én aan de gezelligheid van honden
Welkom Ollie!

- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Ìk vind een mooi ingericht huis zeker belangrijk, strak,modern met veel witte elementen vind ik fijn
We wonen niet zo groot waardoor ik niet veel frutsels en kleuren in mijn huis kan verdragen, met drie honden, drie katten en twee tieners is het hier verder al chaotische genoeg
Toch is het bij in huis wel gezellig, vind ik dan
We hebben ook drie benches onder de vensterbank in laten bouwen, daar hebben ze een eigen plek in de huiskamer. Ze gaan er alleen in als ze vies zijn om op te drogen, om rustig te eten en als er visite is en ik de honden zelf niet in de gaten kan houden.
We houden dus zeker wel rekening met de dieren, we hebben nu onze houte vloer vervangen door laminaat, omdat de oude vloer te veel kraste en niet meer te schuren was. Ook hebben we stoffen banken in een kleur waar je niet meteen alles op ziet, de kussen kunnen evt ook gewassen worden. Ik vind het belangijk dat ik ontspannen kan leven, dus ik ben geen politieagent die de hele tijd het huishouden onder controle houd,er mag hier gewoon geleeft worden.
De honden mogen hier ook gewoon naar boven, ik hou zelf erg van wit beddengoed maar daar begin ik dus niet aan.
Verder stofzuigen we beneden iedere dag en boven twee keer per week, dit is wel nodig om het niet compleet uit de hand te laten lopen
We houden dus zeker wel rekening met de dieren, we hebben nu onze houte vloer vervangen door laminaat, omdat de oude vloer te veel kraste en niet meer te schuren was. Ook hebben we stoffen banken in een kleur waar je niet meteen alles op ziet, de kussen kunnen evt ook gewassen worden. Ik vind het belangijk dat ik ontspannen kan leven, dus ik ben geen politieagent die de hele tijd het huishouden onder controle houd,er mag hier gewoon geleeft worden.
De honden mogen hier ook gewoon naar boven, ik hou zelf erg van wit beddengoed maar daar begin ik dus niet aan.
Verder stofzuigen we beneden iedere dag en boven twee keer per week, dit is wel nodig om het niet compleet uit de hand te laten lopen

- ArCee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nikan, kruising Rottweiler x Beauceron vanuit Spanhe.
Wij hebben een "gezellig" ingericht huis, met natuurlijke kleuren en meterialen zoals eiken etc. Daarbij spelen warm bruin en lichte kleuren bij ons de boventoon om het natuurlijk te houden, maar waarschijnlijk komt dat door onze agrarische omgeving en omdat we jaren bij een boerderij gewoont hebben. Daar trekken we qua kleuren en inrichten iets naartoe.
Je huis netjes houden, al is het maar voor een uurtje is een onmogelijke opgave met, bij ons dan, 3 katten, 1 logeerkat, en een hond. Haar, stof, troepies, ze lopen alles erin in no time.
Door onze kleur combinaties, laminaat op de vloer, en de gebruikte materialen is het nog deels bij te houden, maar never nooit niet 100%.
Toch proberen we wel een beetje bij te houden door ook een beetje regelgeving naar alle beesten toe. Geen nagels in de bank, geen hond(en) op de bank en stoelen, niet ravotten op het meubilair (voor de katten), eten in de keuken (katten), kattenbak in de keuken en met de hond, voeten ff schoonmaken of droog maken na het lopen als het nodig is,ho0nd afdrogen na zwemmen of lopen in de regen, hondendekens elke week verversen etc.
Helpen doet het voor geen gulden, maar je hebt wel het idee dat je er aan doet
1 kast is echter 100% afblijven, onze grote kast van eiken uit 1853 die we ooit met mazzel vonden. Ontilbaar, oude smeedijzeren scharnieren erop, alles in elkaar met houten pennen, houtsnijwerk aan de binnenkant van de deuren
Komt uit een oud herenhuis in Alkmaar, en is indertijd in opdracht gemaakt door een meubelmaker.
Dat is wel een beetje onze trots, en daar mogen geen katten op, of geen hond aan knagen.
Je huis netjes houden, al is het maar voor een uurtje is een onmogelijke opgave met, bij ons dan, 3 katten, 1 logeerkat, en een hond. Haar, stof, troepies, ze lopen alles erin in no time.
Door onze kleur combinaties, laminaat op de vloer, en de gebruikte materialen is het nog deels bij te houden, maar never nooit niet 100%.
Toch proberen we wel een beetje bij te houden door ook een beetje regelgeving naar alle beesten toe. Geen nagels in de bank, geen hond(en) op de bank en stoelen, niet ravotten op het meubilair (voor de katten), eten in de keuken (katten), kattenbak in de keuken en met de hond, voeten ff schoonmaken of droog maken na het lopen als het nodig is,ho0nd afdrogen na zwemmen of lopen in de regen, hondendekens elke week verversen etc.
Helpen doet het voor geen gulden, maar je hebt wel het idee dat je er aan doet
1 kast is echter 100% afblijven, onze grote kast van eiken uit 1853 die we ooit met mazzel vonden. Ontilbaar, oude smeedijzeren scharnieren erop, alles in elkaar met houten pennen, houtsnijwerk aan de binnenkant van de deuren
Komt uit een oud herenhuis in Alkmaar, en is indertijd in opdracht gemaakt door een meubelmaker.
Dat is wel een beetje onze trots, en daar mogen geen katten op, of geen hond aan knagen.
Laatst gewijzigd door ArCee op 09 nov 2011 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Met een huis vol dieren, valt er altijd iets te vieren
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik ben niet zo'n Miep Kraak, vrees ik.
En wij hebben een mengelmoes van erfstukken, kringloop en nieuw.
De honden hebben zo hun plaatsen en wij ook.
Wij voelen ons er prima bij, daar gaat het om, toch?
En wij hebben een mengelmoes van erfstukken, kringloop en nieuw.
De honden hebben zo hun plaatsen en wij ook.
Wij voelen ons er prima bij, daar gaat het om, toch?
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Mijn interieur vind ik heel belangrijk.
Het moet naar mijn zin zijn.
Voor de dieren zijn er wel wat aanpassingen, ik heb bijvoorbeeld geen planten of bloemen staan, die overleven dat niet met de katten.
Het is bij mij thuis een eclectische, kleurrijke mix van antiek, ikea, vintage en veel kleden en kussens.
Warmte en comfort staan voorop.
Gestyled? Neuh.
Up to date? Neuh.
Ongestyled en niet up to date
Ja, er zit wel eens een vlek in de stoffen bekleding van de bank.
Meestal niks dat een sopje er niet uit kan krijgen.
Het leer is hier en daar gekrast, want je kun nog zoveel krabpalen neerzetten, er gaat niks boven mooie leren fauteuils om je nagels te scherpen. De houten vloer oogt inmiddels licht sleets.
Maar fijn wonen is het wel.
Wit beddegoed heb ik ook al.
En het tuig mag daar gewoon op.
Daar heb ik een wasmachine voor.
Het moet naar mijn zin zijn.
Voor de dieren zijn er wel wat aanpassingen, ik heb bijvoorbeeld geen planten of bloemen staan, die overleven dat niet met de katten.
Het is bij mij thuis een eclectische, kleurrijke mix van antiek, ikea, vintage en veel kleden en kussens.
Warmte en comfort staan voorop.
Gestyled? Neuh.
Up to date? Neuh.
Ongestyled en niet up to date
Ja, er zit wel eens een vlek in de stoffen bekleding van de bank.
Meestal niks dat een sopje er niet uit kan krijgen.
Het leer is hier en daar gekrast, want je kun nog zoveel krabpalen neerzetten, er gaat niks boven mooie leren fauteuils om je nagels te scherpen. De houten vloer oogt inmiddels licht sleets.
Maar fijn wonen is het wel.
Wit beddegoed heb ik ook al.
En het tuig mag daar gewoon op.
Daar heb ik een wasmachine voor.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
hahaha same here aangevuld met meubels van ikeaZilla schreef:Same here! Ik heb nog steeds meubels die we gekregen hebben van ouders etc.. En dus niet bij elkaar passenStormenRoxy schreef:ik heb nog geen geld voor mooi intrieur... hopelijk ooit..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Als je nou naar mijn foto's kijkt, kun je zien dat je met niet bij elkaar passende meubelen toch een heel leuke mix kunt makenStormenRoxy schreef:hahaha same here aangevuld met meubels van ikeaZilla schreef:Same here! Ik heb nog steeds meubels die we gekregen hebben van ouders etc.. En dus niet bij elkaar passenStormenRoxy schreef:ik heb nog geen geld voor mooi intrieur... hopelijk ooit..
And few will ever climb
- ArCee
- Zeer actief
Wij hebben alles door de jaren heen bij elkaar gespaart en gevonden. Hier en daar eens met mazzel een krijgertje, soms loop je ergens gewoon tegenaan zoals onze houten kast uit 1853. We gngen weg voor een nieuwe bank, en kwamen met die kast terug. Konden we niet laten staan, dan nog maar even op de oude bank blijven zitten
Als je net op jezelf gaat beginnen de meeste met gebruikte spullen en waarom ook niet. Het is al duur zat.
Toen mijn schoonmoeder naar het verzorgingstehuis moest kregen wij haar mooie, blank eikenhouten salontafel, helemaal geweldig.
Afgelopen zaterdag kregen we van de moeder van de buuf een wasmachiene terwijl onze nog prima is met net 2 jaar oud. Dus, nu 1 voor onze was, 1 voor de hondendekens etc.
Tevens een mooi eiken computermeubel, waar ik nu zit te werken, mooi, mooi, mooi man
Als je net op jezelf gaat beginnen de meeste met gebruikte spullen en waarom ook niet. Het is al duur zat.
Toen mijn schoonmoeder naar het verzorgingstehuis moest kregen wij haar mooie, blank eikenhouten salontafel, helemaal geweldig.
Afgelopen zaterdag kregen we van de moeder van de buuf een wasmachiene terwijl onze nog prima is met net 2 jaar oud. Dus, nu 1 voor onze was, 1 voor de hondendekens etc.
Tevens een mooi eiken computermeubel, waar ik nu zit te werken, mooi, mooi, mooi man
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Hier ook krijgers en ikea!
Duurste wat in de woonkamer staat is het grote aquarium van mijn man. Maar ik leef ook echt met mijn honden.
We leven lekker en ik voel mij er thuis hondjes en katten liggen heerlijk bij mij op de bank die bezaaid is met kleedjes die ik dan lekker kan wassen. Maar het is goed zo . ik zal niet het mooiste interieur hebben maar ik voel mij thuis en er wordt geleefd door zowel mens als dier en dat is het belangrijkste voor ons.
Duurste wat in de woonkamer staat is het grote aquarium van mijn man. Maar ik leef ook echt met mijn honden.
We leven lekker en ik voel mij er thuis hondjes en katten liggen heerlijk bij mij op de bank die bezaaid is met kleedjes die ik dan lekker kan wassen. Maar het is goed zo . ik zal niet het mooiste interieur hebben maar ik voel mij thuis en er wordt geleefd door zowel mens als dier en dat is het belangrijkste voor ons.
- ArCee
- Zeer actief
Hahaha, ik mocht toen kiezen, aquarium of hond.
Daaaaaaaaag vissies. terug gebracht naar de dierenwinkel, geruild voor een grote zak hondenvoer.
We leefde toen nog ff kleiner als nu, maar dat had weinig uitgemaakt denk ik.
Loop toch liever met Gila door het bos, als met een sluierstaart in een potje water.
Daaaaaaaaag vissies. terug gebracht naar de dierenwinkel, geruild voor een grote zak hondenvoer.
Loop toch liever met Gila door het bos, als met een sluierstaart in een potje water.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Zolang iedereen zich toch maar thuis voelt in zijn eigen huis? Dat lijkt me het belangrijkste
Wij hebben toen we gingen samen wonen alles bij elkaar gekocht, ik wilde absoluut niets bij elkaar geraapt. Waren ook niet de duurste meubels, maar wij waren (en zijn) er blij mee.
Een ander vind het helemaal niets, prima hoor, die hoeven hier ook niet te wonen
Nu ben ik ook best wel erg met sommige dingen hoor
, de accent kleur op het toilet is op dit moment aqua. Dat betekend dat er ook een blauw wc blokje hangt. Boven in de badkamer is het fuchia en daar hangt dan ook een roze wc blokje
Vaatdoekje en de hand/thee doeken zijn ook altijd matchend, dat staat zo leuk in de keuken
Wij hebben toen we gingen samen wonen alles bij elkaar gekocht, ik wilde absoluut niets bij elkaar geraapt. Waren ook niet de duurste meubels, maar wij waren (en zijn) er blij mee.
Een ander vind het helemaal niets, prima hoor, die hoeven hier ook niet te wonen
Nu ben ik ook best wel erg met sommige dingen hoor
Vaatdoekje en de hand/thee doeken zijn ook altijd matchend, dat staat zo leuk in de keuken
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Wij hebben gelukkig genoeg ruimte voor allebei vind het wel wat hebben hoor vissiesArCee schreef:Hahaha, ik mocht toen kiezen, aquarium of hond.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Ik ben wel zuinig op m'n spullen, ik heb geen liggende gelden om zomaar even nieuw te kopen. Onze bank was net een jaar oud (onze eerste nieuwe bank in ruim 20 jaar) toen we over een hond gingen denken en dat vond ik best wel een punt. Verder is het een mengelmoes van oud en nieuw, tweedehands, verbouwde meubelstukken en zelfs lenen. Ik hou van natuurlijke materialen en kleuren met hier een daar een accent. Ik hou er niet van om écht versleten meubels in huis te hebben, dat vind ik zo armoedig staan. Eigenlijk past niks echt bij elkaar, ik heb er ook totaal geen kijk op maar ik vind het hier thuis gezellig en daar gaat het om.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Mijn honden mogen niet op de bank dus dat scheelt al veel. We hebben eigenlijk niets aan de honden aangepast behalve de vloer. Hout is niet ideaal met al het zand dat naar binnen wordt gelopen dus daar liggen nu plavuizen. Verder liggen er veel dikke honden kussen op de vloer al liggen de honden net zo vaak gewoon op het kleed.
Mijn tuin is een ander verhaal, het graven moet af en toe even
Mijn tuin is een ander verhaal, het graven moet af en toe even

-
Neeltje
Dat heb ik ook en de hand- en theedoeken kleuren ook bij de keuken. Ik wil ook geen bloemen in huis die niet bij de kamer kleuren.Veronique & Kyra schreef:Zolang iedereen zich toch maar thuis voelt in zijn eigen huis? Dat lijkt me het belangrijkste![]()
Een ander vind het helemaal niets, prima hoor, die hoeven hier ook niet te wonen![]()
Nu ben ik ook best wel erg met sommige dingen hoor, de accent kleur op het toilet is op dit moment aqua. Dat betekend dat er ook een blauw wc blokje hangt. Boven in de badkamer is het fuchia en daar hangt dan ook een roze wc blokje
![]()
Ik begrijp alleen nooit waarom je huis niet mooi kan zijn als je dieren hebt? Hier hebben 20 jaar lang 3 katten rondgelopen, 3 cavia's en daarna nog een hond erbij. Bezoek kan altijd op de bank gaan zitten zonder onder de haren te komen.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Ik heb ook best een leuke tuin maar daar mag Bo best in graven hoor. Gooien we gewoon weer dicht.
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Ik hou dus wel van een strak, modern interieur maar het moet wel gezellig zijn. Onze keuken is dan ook van hoogglans wit met een zwart stenen plaat erop. Alles greeploos.
Onze vloer daarintegen is weer warm houtkleurig en de eettafel wordt dat ook. Hier en daar staan vazen en orchideen. Het is alleen nog lang niet af.
Aanpassingen voor de hond zijn er niet, behalve een hondenkussen (en speeltjes + veel haren op de grond). Ik moet nodig dweilen.
Aanpassingen voor de hond zijn er niet, behalve een hondenkussen (en speeltjes + veel haren op de grond). Ik moet nodig dweilen.

- Saskia241
- Zeer actief
Toen wij hier gingen wonen, ging mijn zus net nieuwe meubels kopen. Dus we hebben het complete interieur van haar woonkamer meegenomen.
Mijn bureau, een hoekbureau dat deels aan de muur bevestigd is, heeft mijn vader van mijn ouder slaapkamer gesloopt en hier weer vastgemaakt.
We hebben eigenlijk vrijwel niks nieuw gekocht toen we hier gingen wonen, alleen de vloer, WJ's bureau en de gordijnen.
Mijn bureau, een hoekbureau dat deels aan de muur bevestigd is, heeft mijn vader van mijn ouder slaapkamer gesloopt en hier weer vastgemaakt.
We hebben eigenlijk vrijwel niks nieuw gekocht toen we hier gingen wonen, alleen de vloer, WJ's bureau en de gordijnen.
- Roompie
- Zeer actief
JaiksNanna schreef:Ik heb weleens opgepast bij mensen met een dergelijk interieur
Ik zat de hele nacht rechtop in mijn stoel ,als de dood dat de tandarts opeens binnen zou stappen met "open de mond maar even, mevrouwtje"
Dat is zo niets voor mij. Straalt geen gezelligheid af en ik zou niet eens rond durven te lopen.
Ik heb kringloop, gekregen en nieuw spul door elkaar.
Zolang het maar schoon is (zo schoon als het kan met 2 honden en een dochter) vind ik het wel best.

-
lets have fun
Ik hoef helemaal geen up to date en gestyled interieur, want dat is mijn smaak nietdicyvo schreef:Op sommige foto's valt het me op dat het interieur nou niet om te zeggen up to date/ echt gestyled is zeg maar.
Nu stel ik zelf het comfort van mijn beesten ook boven een strakke inrichting maar af en toe baal ik er wel van dat ik niet zo'n gelikt interieur heb.
Wie herkent zich hier in?
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Ik herken me hier helemaal niet in. Ik heb dus wel een redelijk strak design interieur. Ja, met een dure design bank hahaha. Echter; die bank is wel van een dermate goede leer kwaliteit dat onze twee honden er gewoon op liggen en over heen rausjen. Dat gaat prima. En ja, daar is wel over nagedacht, in die zin houden we zeker rekening met de honden. Maar hondproof meubels heb je in elke smaak/stijl. Krtom; ik houd rekening met het feit dat ik honden heb maar ik heb geen consessies hoeven doen over wat ik mooi vind.
Nu ben ik wel in de luxe positie dat wij vrij ruim wonen en een hele grote afsluitbare keuken en aparte afsluitbare gang hebben, de honden zijn niet in de woonkamer als wij daar niet zijn. Slopen doen ze overigens niet (meer) maar met het oog op de toekomst is mijn huis toch puppy-knaag-proof.
Het is hier overigens niet bepaald steriel, ik ben absoluut geen poets miep maar heb bijv. voor een vloer gekozen waar je niet direct alles op ziet.
Nu ben ik wel in de luxe positie dat wij vrij ruim wonen en een hele grote afsluitbare keuken en aparte afsluitbare gang hebben, de honden zijn niet in de woonkamer als wij daar niet zijn. Slopen doen ze overigens niet (meer) maar met het oog op de toekomst is mijn huis toch puppy-knaag-proof.
Het is hier overigens niet bepaald steriel, ik ben absoluut geen poets miep maar heb bijv. voor een vloer gekozen waar je niet direct alles op ziet.

- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Mijn huis is denk ik precies datgene dat Nanna verafschuwt...
Bij ons is het namelijk grijs, zwart, wit en limegroen. Jan des Bouvrie is mij zelfs te min, da's kneuterig modernisme.
Zouden de honden zich in de woonkamer begeven (wat ze niet doen ivm de vloerverwarming in combinatie met hun dikke vacht), passen ze met hun zwart-wit-grijze vacht dan ook perfect in het plaatje.
Misty heeft zelfs een bijpassend limegroen hondenkussen gehad, maar wil gewoon niet in de kamer liggen;)
Het kan ook gewoon, want ze zijn heel voorzichtig in huis en vanwege mijn modernisme is mijn huis ook vooral heel makkelijk te poetsen. Ik heb namelijk meubels waar de stofzuiger gewoon onderdoor gehaald kan worden, een natuurstenen vloer die mooier wordt naarmate hij langer ligt en van nature al vlekjes heeft en met name geen stoffige hoekjes of kleedjes.
Onze tuin is redelijk hondproof, maar echt geen zandbak of ongezellig schoolplein-model.
Ik vind niet dat het een het ander dwars zal zitten, je moet alleen goed nadenken.
Bij ons is het namelijk grijs, zwart, wit en limegroen. Jan des Bouvrie is mij zelfs te min, da's kneuterig modernisme.
Zouden de honden zich in de woonkamer begeven (wat ze niet doen ivm de vloerverwarming in combinatie met hun dikke vacht), passen ze met hun zwart-wit-grijze vacht dan ook perfect in het plaatje.
Misty heeft zelfs een bijpassend limegroen hondenkussen gehad, maar wil gewoon niet in de kamer liggen;)
Het kan ook gewoon, want ze zijn heel voorzichtig in huis en vanwege mijn modernisme is mijn huis ook vooral heel makkelijk te poetsen. Ik heb namelijk meubels waar de stofzuiger gewoon onderdoor gehaald kan worden, een natuurstenen vloer die mooier wordt naarmate hij langer ligt en van nature al vlekjes heeft en met name geen stoffige hoekjes of kleedjes.
Onze tuin is redelijk hondproof, maar echt geen zandbak of ongezellig schoolplein-model.
Ik vind niet dat het een het ander dwars zal zitten, je moet alleen goed nadenken.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
zeg Lief, ik denk dat wij dezelfde smaak/style hebben. Ik herken vooral ook dit : "vanwege mijn modernisme is mijn huis ook vooral heel makkelijk te poetsen" dat heb ik ook, ik ben eigenlijk zo klaar en met enkel stofzuigen lijkt het al heel wat hahaha.!

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Wij hebben geen echt goedkope meubels ( we zijn dan ook geen starters meer
) maar het huis staat niet te vol en alles is in harmonie. De keuken is zwevend dus een kleine hond loopt er onder door
Strak, maar wel met de warmte van massief kersenhout, veel kaarsjes ed.Ik poets mijn kamer en keuken van top tot teen in een half uur
Dat zou ik ook zonder honden zo doen.

Strak, maar wel met de warmte van massief kersenhout, veel kaarsjes ed.Ik poets mijn kamer en keuken van top tot teen in een half uur
Dat zou ik ook zonder honden zo doen.