Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Interieur hondenbezitters van ondergeschikt belang?
Moderator: moderatorteam
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Re: Interieur hondenbezitters van ondergeschikt belang?
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wij hebben ons interieur niet aangepast aan de honden. Marc en ik zijn 2,5 jaar geleden samen gaan wonen en hebben alles nieuw gekocht, en gewoon zoals wij het wilden. We hebben een lichte, stoffe bank. Dat is het enigste wat we hierna dus echt niet meer gaan doen. De honden mogen er best op, maar er ligt altijd een kleed over. En dan zie je dus niks meer van de mooie (veels te dure) bank. Zonde. Verder houd ik echt wel van schoon, fris en opgeruimd, maar de honden mogen gewoon overal liggen en rennen. Ik poets wel een keer extra. Eigenlijk heb ik niet veel te klagen, want ze maken niet zoveel vies. De witte muren waar hun kussens liggen, worden wel snel smerig, maar die zijn prima schoon te maken met wat chloor. Half uurtje werk.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- sabje84
- Actief
- Mijn ras(sen): Jackrussel,Staffordshire bullterrier
- Aantal honden: 2
ik ben gek op het moderne interieur.
hier is het een beetje mdern maar zodra er geld is word alles vernieuwd en lekker modern en strak.
Ik vind dat dat best samen kan met honden.
ik heb een leren bank daar kunnen de honden gewoon op.
hier is het een beetje mdern maar zodra er geld is word alles vernieuwd en lekker modern en strak.
Ik vind dat dat best samen kan met honden.
ik heb een leren bank daar kunnen de honden gewoon op.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Ik heb mijn huis ook niet aangepast aan de honden hoor. We hebben een stevige stoffen bank in een beetje beigige kleur, die gelukkig niet zo besmettelijk is. De honden mogen er gewoon op, maar even niet als ze net van buiten komen. eerst maar opdrogen in de mand
Ik woon graag in een gezellig, maar wel opgeruimd huis met toch wel mooie meubelen, zonder dat het een toonkast hoeft te zijn. Droge rommel mag, maar ik kan slecht tegen zooi en viezigheid. Gelukkig heb ik geen hele vieze honden, haha! Ze hebben zelfreinigende vachtjes en verharen weinig, dat scheelt. Slopen doen ze godzijdank ook niet, dat zou ik wel moeilijk vinden. Door hun keurige gedrag hebben ze alle vrijheid in huis 
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Nanna schreef:Ik heb weleens opgepast bij mensen met een dergelijk interieur
Ik zat de hele nacht rechtop in mijn stoel ,als de dood dat de tandarts opeens binnen zou stappen met "open de mond maar even, mevrouwtje"
ik vind dit strakke enorm mooi, net als het wit maar zou er wel onmiddelijk een paar enorme vloerkleden in gooien. Volgens mij hoor je 3x een echo
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Op zich de ruimte vind ik mooi maar die kleine poppenhuis meubels dat past daar niet in.Dianavdberkt schreef:Nanna schreef:Ik heb weleens opgepast bij mensen met een dergelijk interieur
Ik zat de hele nacht rechtop in mijn stoel ,als de dood dat de tandarts opeens binnen zou stappen met "open de mond maar even, mevrouwtje"
ik vind dit strakke enorm mooi, net als het wit maar zou er wel onmiddelijk een paar enorme vloerkleden in gooien. Volgens mij hoor je 3x een echo
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
En met 1 muurtje donkergrijs lijkt het al heel anders.

- senna en odin
- Zeer actief
Ik vind dat best samen kunnen. Een mooi interieur en honden.
Nu met de bench moest wel wat geschoven worden met de kast. Verder is Ikea hier huisleverancier. Kun je ook eens wat vaker veranderen
Ons interieur is een mengelmoesje van wit met hout en beetje modern. gewoon waar wij ons lekker in voelen. Das voor iedereen het belangrijkste denk ik.
En zowel kamer als keuken is van ons en ook van de hondjes. Behalve de bank, die is van de mensjes in huis
Woonkamer waar wij ons thuis in voelen.

De mensjes bank

Rode karpet ligt er normaal niet. Is voor het uitglijden van Morris. Speelt net altijd voor dat kussen van Sen

Nu met de bench moest wel wat geschoven worden met de kast. Verder is Ikea hier huisleverancier. Kun je ook eens wat vaker veranderen
Ons interieur is een mengelmoesje van wit met hout en beetje modern. gewoon waar wij ons lekker in voelen. Das voor iedereen het belangrijkste denk ik.
En zowel kamer als keuken is van ons en ook van de hondjes. Behalve de bank, die is van de mensjes in huis
Woonkamer waar wij ons thuis in voelen.

De mensjes bank

Rode karpet ligt er normaal niet. Is voor het uitglijden van Morris. Speelt net altijd voor dat kussen van Sen

Groetjes Belinda

-
Noeska
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Chihuahua - Aantal honden: 4
Mmmm hier is het wel redelijk netjes maar ik geef geen geld uit voor dure meubels....koop er liever andere dingen voor. Ik hou van afwisseling dus dat doe je ook niet met een bank van 3000 euro als je maandsalarisch dit bedrag niet haalt
Dus nou ja ondergeschikt....ja eigenlijk wel.
Aanpassen aan de honden? Zeker weten!!!
Zelfs mijn auto gekocht voor de honden. Luxe Lancia met witleer en stof de deur uit en hups een gifgroen busje met paarse hondenpootjes gekocht. Banken er uit gegooid....achterin rek laten maken en klaar. Niet meer iedere zondag uren boenen en zuigen. In huis geen vloerbedekking voor de honden. Bank van nepleer zodat ie makkelijk schoon te maken is. Paar kleden zodat de honden lekker zacht liggen en niet weggelijden...tja best wel wat honden aanpassingen dus.
Dus nou ja ondergeschikt....ja eigenlijk wel.
Aanpassen aan de honden? Zeker weten!!!
Zelfs mijn auto gekocht voor de honden. Luxe Lancia met witleer en stof de deur uit en hups een gifgroen busje met paarse hondenpootjes gekocht. Banken er uit gegooid....achterin rek laten maken en klaar. Niet meer iedere zondag uren boenen en zuigen. In huis geen vloerbedekking voor de honden. Bank van nepleer zodat ie makkelijk schoon te maken is. Paar kleden zodat de honden lekker zacht liggen en niet weggelijden...tja best wel wat honden aanpassingen dus.
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Ik heb nog een aanpassing verzonnen
Ik heb tegenwoordig glad dekbedspul. Voorheen verantwoord katoen, nu iets met katoen en glad spul. Scheelt zoveel aan haren op je bed
Ik heb tegenwoordig glad dekbedspul. Voorheen verantwoord katoen, nu iets met katoen en glad spul. Scheelt zoveel aan haren op je bed
- wendelaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): maltezer x jack russel
Hier wordt er eerder rekening gehouden met de aanwezige kinderen, als met de hond haha.
Die slopen en bevuilen n.l meer, dan dat Bo doet:P
Gelukkig hebben we een stoffe bank, waarvan de hoezen in de was kunnen. Daar mag ze dan ook gewoon naar wens op liggen.
Alleen een ding, we hebben onlangs de meubels verplaatst, nu heeft ze door dat ze vanaf de bank, op de vensterbank kan.
Wordt dus iedere keer als ik de deur uit ga, uitgekwispelt vanachter het raam.
Zit er serieus aan te denken om de vitrage maar weg te halen, want krijg mijn kinderen (5 en 2) al niet geleerd om met hun tengels van de vitragers en raam af te blijven, laat staan de hond:P
Die slopen en bevuilen n.l meer, dan dat Bo doet:P
Gelukkig hebben we een stoffe bank, waarvan de hoezen in de was kunnen. Daar mag ze dan ook gewoon naar wens op liggen.
Alleen een ding, we hebben onlangs de meubels verplaatst, nu heeft ze door dat ze vanaf de bank, op de vensterbank kan.
Wordt dus iedere keer als ik de deur uit ga, uitgekwispelt vanachter het raam.
Zit er serieus aan te denken om de vitrage maar weg te halen, want krijg mijn kinderen (5 en 2) al niet geleerd om met hun tengels van de vitragers en raam af te blijven, laat staan de hond:P
-
dicyvo
Vanmiddag besloten dat de stoffen bank eruit gaat, leren bank erin.
Ik word helemaal gek van de haren

Ik word helemaal gek van de haren
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind een mooi strak interieur echt geweldig.. ben zelf alleen een teslechte huisvrouw omdat voor elkaar tekrijgen, ben een rommelkont en er ligt bij mij dus altijd wel wat wat er eigenlijk niet hoort.. ach, mijn huis en ik vind het prima.
Een huis moet een thuis zijn en als iemand zich thuis voelt in een huis compleet aangepast aan de honden zal me dat een grote worst zijn, als het een heel straks huis is vind ik het ook prima
Zelf hebben we niet zo een grote huiskamer waarion meubels staan die wij mooi vinden en die bij ons passen maar ik hou ook wel rekening met de honden, Bowie is een slopert en ik zou dus geen dure bank meer nemen, die er nu staat was werkelijk gillend duur en die zat echt onder de gaten door haar gesloop... we moeten ook echt een nieuwe kopen maar dat wordt geen dure, wel een hele stevige
Een huis moet een thuis zijn en als iemand zich thuis voelt in een huis compleet aangepast aan de honden zal me dat een grote worst zijn, als het een heel straks huis is vind ik het ook prima
Zelf hebben we niet zo een grote huiskamer waarion meubels staan die wij mooi vinden en die bij ons passen maar ik hou ook wel rekening met de honden, Bowie is een slopert en ik zou dus geen dure bank meer nemen, die er nu staat was werkelijk gillend duur en die zat echt onder de gaten door haar gesloop... we moeten ook echt een nieuwe kopen maar dat wordt geen dure, wel een hele stevige
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Hier geen "aanpassingen" hoor. Ze heeft haar bench. Ze heeft haar mand. Op woensdag komt het kleed op de bank omdat er dan "3" (jrs) rondlopen en dat is het voor zover de aanpassing
.
Huis/inrichting is nooit dusdanig aan kinderen aangepast laat staat dat ik dat ooit aan een hond of honden zou doen.
Huis/inrichting is nooit dusdanig aan kinderen aangepast laat staat dat ik dat ooit aan een hond of honden zou doen.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Angelique.
Geen aanpassingen alhoewel met de meubels houden wij wel rekening, mijn nichtje heeft meubels als je er per ongeluk tegen aanstoot springen de stukken je om je oren, ziet er super uit maar zou dat dus nooit kiezen maar ik denk ook niet dat ik dat zou kiezen als ik geen honden had
Kleed op de bank maar verder niks.
Honden mogen binnen ook niet spelen, daar hebben ze een kennel voor, in huis liggend op de grond een beetje klieren mag wel maar echt spelen no way
Zie je het voor je 10 dwazen rennend door je woonkamer, vrees dat de tafels tegen het plafond staan dan
Kleed op de bank maar verder niks.
Honden mogen binnen ook niet spelen, daar hebben ze een kennel voor, in huis liggend op de grond een beetje klieren mag wel maar echt spelen no way
Zie je het voor je 10 dwazen rennend door je woonkamer, vrees dat de tafels tegen het plafond staan dan
-
Petra_NR
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Barbet en Sheltie
Nuyvilaq schreef:
Groetjes,
Petra

Petra

- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Mijn huis is perfect gestyled
(voor het in huis hebben van meerdere grote honden
)
(voor het in huis hebben van meerdere grote honden
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Heb eindelijk de foto's van het interieur eens geupdate (ik had alleen foto's van net na intrek hier en toen was het een pestzooi).
Maar wij leven dus best modern:

Maar zoals je ziet is alles wel nogal degelijk in elkaar gezet.
Ik vind het goed leefbaar hoor, die designer bank zit (en vooral ligt/slaapt) heel lekker.(er zit namelijk een uitschuifmechanisme in zodat een deel van de bank ook kan fungeren als een groot matras
). Alles is makkelijk schoon en kan mijn schoonzus van 160kg ook prima houden.
De honden verblijven met name in de tuin en de garage. Maar ook de tuin is geen zandbak:

Zie Misty staat links in beeld;)

Maar wij leven dus best modern:
Maar zoals je ziet is alles wel nogal degelijk in elkaar gezet.
Ik vind het goed leefbaar hoor, die designer bank zit (en vooral ligt/slaapt) heel lekker.(er zit namelijk een uitschuifmechanisme in zodat een deel van de bank ook kan fungeren als een groot matras
De honden verblijven met name in de tuin en de garage. Maar ook de tuin is geen zandbak:
Zie Misty staat links in beeld;)
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Nanna schreef:Ik heb helemaal niks met strakke, up to date gestylde interieurs. Liefst nog zwart of wit ook.![]()
Ongezellige kille hokken van mensen die zo graag "mee willen doen". Kijk mij eens jan de bouvier zijn.
Ik heb een huis om in te leven. Gek hè.
Banken worden hier dus pas vervangen als ze kapot zijn en niet als ze volgens de buurvrouw uit de mode zijn.
En dan kies ik dus wéér een bank die heerlijk zit en niet zo'n futuristisch kubusmodel dat heel kek en hip is maar waar je na een kwartier een houtsmaak van aan je reet hebt.
Nou zo denk ik er dus ook wel over.
Hier dus verre van een gestyled huis. Alles komt hier zo'n beetje van marktplaats. De banken/stoelen altijd van de kringloop voor een paar tientjes.
Maar ik moet ook eerlijk zijn; ik heb er gewoon ook geen oog voor.
Als ik bijv. sommige huizen hier op het forum zie dan vind ik dat echt wel heel mooi zoals alles bij elkaar past e.d. maar ik zou daar echt hulp bij nodig hebben om dat zo te krijgen hoor.
Plus ja, ik heb 3 honden, 2 (soms 3) kinderen rondlopen, 3 katten etc etc.
Maken de honden de boel niet vies dan doen de kinderen het wel.
En ik moet zeggen dat zo'n gestyled huis voor mij ook niet zoveel gezelligheid uitstraalt. Ik zou er bijna bang worden om in te lopen of te zitten.
Doe mij dan maar liever een allegaartje.
Ik hou ook van huizen waarin wat te zien valt; beeldjes, schilderijen, fotolijsten het liefst antieke zooi.... . Dat zijn vaak ook niet de gestylde huizen omdat alles zo strak en opgeruimd is.

Cash v Heiligental en Flow.
- Roompie
- Zeer actief
@Lief: dat is inderdaad best strak en modern. Die bank vind ik helemaal super!! En het zwembad ook 

- Lief
- Zeer actief
- Contacteer:
@Roompie, die bank moest er wel komen nadat de vorige (een grijze stoffen) vakkundig door Misty opengereten was!
Het was ook echt de enige bank die wij beiden mooi vonden en lekker vonden zitten, maar dat betekende zoals gewoonlijk wel weer dat ie de hoofdprijs kostte.
En zo'n zwembad is ook echt heel leuk ook;)
Het was ook echt de enige bank die wij beiden mooi vonden en lekker vonden zitten, maar dat betekende zoals gewoonlijk wel weer dat ie de hoofdprijs kostte.
En zo'n zwembad is ook echt heel leuk ook;)
- Roompie
- Zeer actief
- Lief
- Zeer actief
- Contacteer:
De meubels (incl. de bank) zijn niet wit, maar 'greige' (oftewel beige, maar dan met een grijze ondertoon), daardoor lijkt de muur ook erg wit.
De kozijnen zijn ook creme, waardoor het wit eromheen stukken witten lijkt.
De bank is van erg goed leer, en toevallig afgelopen week met HG leerreiniger bewerkt. Er wordt ook bij ons thuis onder geen beding gerookt (vriend heeft zwaar astma), en dat scheelt echt behoorlijk.
Door de grote hoeveelheid ramen is het bij ons thuis sowieso erg licht. En omdat we aan het water wonen weerspiegelt het licht dat op het water schijnt weer op het plafond, wat een extra effect geeft. Ik vind dat een van de fijnste dingen aan het huis. Ik zou heel ongelukkig worden van een bedompte, donkere ruimte.
De kozijnen zijn ook creme, waardoor het wit eromheen stukken witten lijkt.
De bank is van erg goed leer, en toevallig afgelopen week met HG leerreiniger bewerkt. Er wordt ook bij ons thuis onder geen beding gerookt (vriend heeft zwaar astma), en dat scheelt echt behoorlijk.
Door de grote hoeveelheid ramen is het bij ons thuis sowieso erg licht. En omdat we aan het water wonen weerspiegelt het licht dat op het water schijnt weer op het plafond, wat een extra effect geeft. Ik vind dat een van de fijnste dingen aan het huis. Ik zou heel ongelukkig worden van een bedompte, donkere ruimte.
- Roompie
- Zeer actief
Hoe dan ook vind ik jouw inrichting super! Alleen zou dat hier niet gaan ivm wel roken, 2 honden die altijd binnen zijn en een dochter van 11.

- Lief
- Zeer actief
- Contacteer:
@Roompie, ja roken dan netjes buiten he? Ik zie dat bij mijn oom thuis, dat gaat echt overal inzitten (m.n. de opdekdeuren zien er zeer geel uit), daar kun je niet tegenop poetsen.
Je kunt hier de schuifpui door en dan sta je nog onder een overstek ( dus droog).
Honden en kind gaat hier ook best, is allemaal degelijk spul dat tegen een stootje kan. En even een lapje erover en het is weer schoon...Ik heb een broertje dood aan poetsen immers.
Het enige dat ik nog wil is raambekleding, maar dat is onwijs moeilijk, gezien de hoogteverschillen in het plafond en de schuifpuien. In ons vorige huis hadden we wood-en washi panelen, maar die zouden hier als ze open staan een stuk raam permanent blokkeren, wat dan weer zonde is ( plus dat ze niet in de complete breedte van dit huis verkrijgbaar zijn....). Dus tot ik daar over uit ben doen we het maar zo.
Je kunt hier de schuifpui door en dan sta je nog onder een overstek ( dus droog).
Honden en kind gaat hier ook best, is allemaal degelijk spul dat tegen een stootje kan. En even een lapje erover en het is weer schoon...Ik heb een broertje dood aan poetsen immers.
Het enige dat ik nog wil is raambekleding, maar dat is onwijs moeilijk, gezien de hoogteverschillen in het plafond en de schuifpuien. In ons vorige huis hadden we wood-en washi panelen, maar die zouden hier als ze open staan een stuk raam permanent blokkeren, wat dan weer zonde is ( plus dat ze niet in de complete breedte van dit huis verkrijgbaar zijn....). Dus tot ik daar over uit ben doen we het maar zo.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Wood en washi hebben wij nu ook, ik ben er erg gelukkig mee.Dat blokkeren is altijd zo bij panelen, daarom moet je elk paneel niet te breed nemen. En volgens mij kunnen ze zo breed als je wil, bij ons overbruggen ze 6 meter maar twaalf kan net zo goed.Lief schreef:In ons vorige huis hadden we wood-en washi panelen, maar die zouden hier als ze open staan een stuk raam permanent blokkeren, wat dan weer zonde is ( plus dat ze niet in de complete breedte van dit huis verkrijgbaar zijn....). Dus tot ik daar over uit ben doen we het maar zo.
Mooie inrichting trouwens, en heerlijk ruim
- Lief
- Zeer actief
- Contacteer:
Wood en washi is echt ideaal. Lapje erover en het is schoon en het heeft echt een eigen uitstraling.
Het punt is dat je bij grote breedtes op een gegeven moment ook bredere panelen moet omdat de rails maar 5 sporen hebben. Je blokkeert dus sowieso 1/5 van je raamoppervlak. (hetzij aan 1 kant of verdeeld over 2 kanten ). In het vorige huis geen punt want daar had ik aan iedere kant van het raam een muurtje waar de panelen dan achter wegvielen, maar hier vind ik dat toch wel erg zonde.
Maar het is een erg luxeprobleem hoor! Ik ben blij met de ruimte die ik heb.
Het punt is dat je bij grote breedtes op een gegeven moment ook bredere panelen moet omdat de rails maar 5 sporen hebben. Je blokkeert dus sowieso 1/5 van je raamoppervlak. (hetzij aan 1 kant of verdeeld over 2 kanten ). In het vorige huis geen punt want daar had ik aan iedere kant van het raam een muurtje waar de panelen dan achter wegvielen, maar hier vind ik dat toch wel erg zonde.
Maar het is een erg luxeprobleem hoor! Ik ben blij met de ruimte die ik heb.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik herken me er ook niet in. Ik wil graag dat m'n huis gezellig is en vind het leuk als anderen dat ook vinden, maar in eerste instantie gaat het om wat wij mooi vinden.
Normaal is m'n huis ook best netjes, want ik ben ook zo'n poetsmiep. Maar nu hebben we een pup en is het naar mijn mening overal een bende. Maar ja..je moet prioriteiten stellen he
Maar we hebben bijvoorbeeld wel een gigantische mand voor Figo liggen, en die heb ik wel uitgezocht in de kleuren van het interieur, omdat het ding wel in de woonkamer ligt en je er gewoon niet omheen kan ( we hopen dat Figo héééél groot wordt ).
Normaal is m'n huis ook best netjes, want ik ben ook zo'n poetsmiep. Maar nu hebben we een pup en is het naar mijn mening overal een bende. Maar ja..je moet prioriteiten stellen he
Maar we hebben bijvoorbeeld wel een gigantische mand voor Figo liggen, en die heb ik wel uitgezocht in de kleuren van het interieur, omdat het ding wel in de woonkamer ligt en je er gewoon niet omheen kan ( we hopen dat Figo héééél groot wordt ).
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Cleva schreef:De inrichting hier is niet zozeer ondergeschikt aan de honden als wel onbelangrijk.
Ik hou van sfeer en mooi maar een huis waar je aan ziet dat alles in een keer gekocht en op elkaar afgestemd is vind ik vreselijk.
Daarnaast heb ik een hekel aan nieuw.
Ik heb nog net geen stro op de grond. Een steriel huis vind ik echt verschrikkelijk.
het zou mij ook zwaar tegenvallen als je in zo'n sfeervol huis hypermoderne meubels zou neerzetten. dan kom ik zelf wel de gehaalte kleedjes brengen

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Houd wel van inrichtingen met een geschiedenis.
Zoals de antieke kast van oma, een stoel van ma en weer iets anders gekregen van goede vriend of vriendin.
Of zelf iets gevonden of op rommelmarkt hebt aangeschaft. Zegt mij veel meer iets zeggen over de persoon die er woond dan zo'n inrichting uit de winkel .
Plus het is wel lekker dat visite gewoon lekker de benen onder de kont kunnen trekken en iets kunnen laten vallen en niet het idee hebben in een toonzaal te zitten wachten.
Zoals de antieke kast van oma, een stoel van ma en weer iets anders gekregen van goede vriend of vriendin.
Of zelf iets gevonden of op rommelmarkt hebt aangeschaft. Zegt mij veel meer iets zeggen over de persoon die er woond dan zo'n inrichting uit de winkel .
Plus het is wel lekker dat visite gewoon lekker de benen onder de kont kunnen trekken en iets kunnen laten vallen en niet het idee hebben in een toonzaal te zitten wachten.
Wat je zegt ben je zelfffff