Kan ik me heel goed voorstellen, maar beter dan je best kan je niet doen! Gewoon lekker rijden!MissDorien schreef:1 uur.
Ik ben zo zenuwachtig.
En ik baal zo erg als ik het niet haal, want ik kan het makkelijk.

Heel veel succes straks!
Moderator: moderatorteam
Kan ik me heel goed voorstellen, maar beter dan je best kan je niet doen! Gewoon lekker rijden!MissDorien schreef:1 uur.
Ik ben zo zenuwachtig.
En ik baal zo erg als ik het niet haal, want ik kan het makkelijk.
Terry ook.MissDorien schreef:Als het een sneeuwwandeling is gaat Beuk alleen onder luid protest mee
Geef Beuk dan ook maar de vacht van de IJsjesIJsvrouwtje schreef:Terry ook.MissDorien schreef:Als het een sneeuwwandeling is gaat Beuk alleen onder luid protest meeDie moet dan ongeveer 1000 jasjes aan.
![]()
Ze moeten maar in de leer bij de IJsjes, die vinden het verrukkuluk.
Kan geregeld worden hoor, ik stort de inhoud van de stofzuigerzak wel over hem uit.MissDorien schreef:Geef Beuk dan ook maar de vacht van de IJsjesIJsvrouwtje schreef:Terry ook.MissDorien schreef:Als het een sneeuwwandeling is gaat Beuk alleen onder luid protest meeDie moet dan ongeveer 1000 jasjes aan.
![]()
Ze moeten maar in de leer bij de IJsjes, die vinden het verrukkuluk.
Ohw das balenMissDorien schreef:Nou ik kan voorlopig nog niet mee
Eigenlijk ging alles heel goed, behalve dat ik op een onoverzichtelijk kruispunt te hard aan kwam rijden en er een auto van rechts kwam. En toen remde ik maar er reed ook nog een auto vlak achter mij. En ik wisselde per ongeluk in een bocht van rijstrook. Dus maar twee dingetjes die niet goed gingen.kloesje schreef:Ohw das balenMissDorien schreef:Nou ik kan voorlopig nog niet mee
Wat ging er niet goed?
GezelligKiran schreef:Ik was er ook niet bij in Friesland maar zou deze keer wel graag mee willen met Kiran.
nomo schreef:oké, sneeuwwandeling it is... wie regelt de sneeuw?
Eeehm...nomo schreef:oké, sneeuwwandeling it is... wie regelt de sneeuw?
Dat wil ik ook wel 'ns weten.kloesje schreef:Even een rotschop omhoog!
Wanneer gaan we wandelen??????????????????????????
Mag van mij hoor.Kiran schreef:Ik heb de hele week al 2 december in mijn hoofd en dat is ook nog op een vrijdag. Hoe kom ik nou daar weer aan![]()
Beter voorstel dan?nomo schreef:nee! niet op 2 december! dan kan ik niet