Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik had het al een paar keer voorbij zien komen, volgens mij was het een idee van Samantha.
Maar ik vond het wel erg leuk! Dus als meer mensen dit doen of leuk vinden kunnen ze de creatie foto's hier plaatsen. Zodat we dat allemaal in 1 topic hebben! Zag net ook een ander topic, maar die kon ik even niet meer vinden.
Koekjes op je hond leggen
Laatst gewijzigd door Ήυs op 17 nov 2011 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Bedoel je Dora? Ik denk een maand of drie. Ze kunnen het alledrie bij mij. De nieuwste uitdaging is koekjes voor alledrie tegelijk op de grond gooien. Gaat ook best goed. Bij Isa kan ik zelfs koekjes naar haar toe gooien zonder dat ze eraan komt.
Laatst gewijzigd door Belle op 17 nov 2011 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
yep hier kunnen ze dat ook, ik heb ze allebei snel geleerd dat ze alle eten alleen op commando mogen pakken/opeten.. zo kan ik dus ook weg gaan als er ergens eten ligt en ligt dit er nog als ik thuis kom
Daarna gingen de koekjes op de neus en hoofd en nu doe ik er niets meer mee omdat de lol er voor mij al af is
Ik zeg juist geen 'nee' erbij. Het moet zelfbeheersing zijn, zodat ze het ook doen als ik per ongeluk iets laat vallen en te laat ben met nee zeggen. Het vallen of op de grond liggen van iets eetbaars moet het teken zijn er niet aan te komen.
Ik zeg juist geen 'nee' erbij. Het moet zelfbeheersing zijn, zodat ze het ook doen als ik per ongeluk iets laat vallen en te laat ben met nee zeggen. Het vallen of op de grond liggen van iets eetbaars moet het teken zijn er niet aan te komen.
Dat kun je toch prima op die manier bereiken? Hier doen ze dat niet, voor Nolan telt een "meestal niet". Gewoon door vanaf het begin af aan "nee" te zeggen, nu wachten ze gewoon.
Dat kan ik bij Fodor nu ook maar heb ik in eerste instantie op deze manier aangeleerd.
Aaah, leuke oefening vind ik dat altijd! Magic is er ook enorm goed in, die pakt niets meer tenzij je expliciet zegt dat het mag. Je kunt ook gewoon allemaal koekjes naar hem toe gooien, hij gaat dan hooguit kwijlen. Zal er wel eens een filmpje van maken .